Svět už není, co býval. Je tu elektrický Harley-Davidson

Ikonická značka Harley-Davidson představuje koncept svého vůbec prvního elektrického motocyklu. Co na to asi řeknou ortodoxní fanoušci?

Harley-Davidson není značka, která by hrnula na trh technologické novinky a předháněla se s ostatními v inovacích. Vždyť to byl právě Harley, který o elektronickém vstřikování paliva nebo chlazení vodou nechtěl dlouho ani slyšet. Takže co má znamenat elektrická motorka?

Dokonce jste ještě nedávno v nabídce značky našli i takové pravěké mechanismy jako přední vidlici typu springer. Styl, design a znáček Harley-Davidson byl prostě vždycky důležitější než nějaké technické inovace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ortodoxní tradicionalisté se musí chytat za hlavu, ale pokrok zastavit nelze.

Vůbec první Harley-Davidson s pohonem na elektřinu se jmenuje LiveWire a značka chce s tímto konceptem především zjišťovat názory potenciálních zákazníků. Harley si samozřejmě uvědomuje, že to nemůže být jen ledajaká motorka na elektřinu.

Elektrický Harley ale určitě nemá za cíl upoutat ortodoxní americké harleyáře, kteří jsou schopni řidiče japonského motocyklu zbít a jeho motorku pověsit za rám na nejbližší strom.

Proč jsou motorkáři neoblíbení? Dunlop zná odpověď

Proč jsou motorkáři neoblíbení? Dunlop zná odpověď

Výrobce slibuje velmi charakteristický projev a zvuk. Prý si máme vybavit stíhačku startující z letadlové lodi. Pusťte si přiložené video a uvidíte (a také uslyšíte). Harley-Davidson LiveWire se prý bude výrazně odlišovat od všech motocyklů na trhu, ať už mají spalovací nebo elektrický motor.

Harley-Davidson přiveze koncept LiveWire do Evropy v roce 2015, takže se s ním budeme moci setkat a dokonce ho i vyzkoušet. Určitě to bude zajímavé svezení, ale nemůžeme se zbavit pocitu, že k Harleyi prostě patří pach potu a benzínových výparů...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků