Svět se diví, že Jaguar XJR575 končí kvůli WLTP. U nás už ale není dávno

9 komentářů

Tomáš
6. října • 14:03

je to tak úžasné auto i automobilka že jsou borci několik miliard v mínusu v dnešní době (investují úplně všichni i Dacia)..a je to tak úžasný motor, že ani setinu toho neprodají jak třeba Bmw M či AMG..

WP
6. října • 16:10

Najdeš mi milý Tomáši kde se krývají ty miliardy v mínusu?http://media.jaguarlandrover.com/news/2018/05/jaguar-land-... ... To, že neznáš, nevíš a plkáš o kvalitě motorů na základě prodejů jen dokazuje jak velkým omezencem jsi.B-]

.
6. října • 18:14
WP
7. října • 12:52

Mimochodem, kde jsi vidě hodnocení na základě kvartálního výsledku. Celkově v žádné ztrátě není.

skeptik
9. října • 12:23
.
8. října • 0:28

Kvartální výsledky se vykazují proto aby se vědělo jak se společnosti daří nebo nedaří. A JLR se ve finančním roce 2018/2019 zatím nedaří a je ve ztrátě za první Q a tedy i celkově. Forecast na 2Q který skončil na konci září je také ztráta, odhady se liší, ale plus mínus bude stejná jako v 1Q. Akcie mateřské Taty padají jak šutr hozený do vody.
https://finance.yahoo.com/quote/TTM...

WP
7. října • 12:50

To je kvartální výsledek. Nic nevypovídá o ročním hospodaření. Meleš nesmysly a ještě se nad tím paseš.B-]

Luise
6. října • 20:45

5 litrový kompresor od Jaguru je jeden z nejlepších motoru historie, žádný bmw motor o 8 válcích, kterým jsem jel, včetně nejnovější 750i, se mu charakterem nemůže rovnat

Jan
6. října • 21:16

historie..? no tak to v žádném případě,a kdyby jim na něm záleželo, jak třeba Mercedesu s třídou G, tak to pořád nabízejí v nějakých vcholných verzích, jenže nezáleží, tak i nový defender nebude jak G či Wrangler..britové to holt honí už jen na značku na kapotě..

Doporučujeme

Články odjinud