Švédský Koenigsegg slaví. Všech 80 vozů Regera je prodaných

Švédská automobilka Koenigsegg se pochlubila úspěchem svého modelu Regera. Všechny kusy, které se kdy vyrobí, jsou již prodané.

Model Regera si už nekoupíte. 80 kusů, které kdy automobilka Koenigsegg vyrobí, je už prodaných. Možná se vám zdá, že to není velké číslo. Pro švédskou společnost je to ale největší série vozů v její historii. 

Model Regera byl představen ještě v roce 2015 na autosalonu v Ženevě. Představuje první hybridní model automobilky. K pohonu slouží uprostřed umístěný vidlicový osmiválec 5,0 l se dvěma turby, který doplňuje trojice elektromotorů. Dohromady poskytuje výkon více než 1500 koňských sil. 

Qoros v Šanghaji ukázal svůj elektromobil. Motory má z Koenigseggu Regera

Qoros v Šanghaji ukázal svůj elektromobil. Motory má z Koenigseggu Regera

Z nuly na sto se dostanete za 2,8 sekund. Na maximální rychlost 399 km/h "vystřelí" z klidu za pouhých 20 sekund. Skandinávská raketa vyniká také cenou. Pořizovací cena činí v přepočtu přibližně 55 milionů českých korun. 

Zájemci si ale zřejmě ještě nějaký ten pátek na svůj vysněný vůz počkají. Jak jsme nedávno informovali, kromě pořádného balíku peněz potřebuje také velkou dávku trpělivosti. Automobilka má čtyřletý seznam čekatelů. Plánem je ale snížit čekací dobu na 2 až 2,5 let. 

Více fotografií najdete v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků