Švédský Koenigsegg slaví. Všech 80 vozů Regera je prodaných

Švédská automobilka Koenigsegg se pochlubila úspěchem svého modelu Regera. Všechny kusy, které se kdy vyrobí, jsou již prodané.

Model Regera si už nekoupíte. 80 kusů, které kdy automobilka Koenigsegg vyrobí, je už prodaných. Možná se vám zdá, že to není velké číslo. Pro švédskou společnost je to ale největší série vozů v její historii. 

Model Regera byl představen ještě v roce 2015 na autosalonu v Ženevě. Představuje první hybridní model automobilky. K pohonu slouží uprostřed umístěný vidlicový osmiválec 5,0 l se dvěma turby, který doplňuje trojice elektromotorů. Dohromady poskytuje výkon více než 1500 koňských sil. 

Qoros v Šanghaji ukázal svůj elektromobil. Motory má z Koenigseggu Regera

Qoros v Šanghaji ukázal svůj elektromobil. Motory má z Koenigseggu Regera

Z nuly na sto se dostanete za 2,8 sekund. Na maximální rychlost 399 km/h "vystřelí" z klidu za pouhých 20 sekund. Skandinávská raketa vyniká také cenou. Pořizovací cena činí v přepočtu přibližně 55 milionů českých korun. 

Zájemci si ale zřejmě ještě nějaký ten pátek na svůj vysněný vůz počkají. Jak jsme nedávno informovali, kromě pořádného balíku peněz potřebuje také velkou dávku trpělivosti. Automobilka má čtyřletý seznam čekatelů. Plánem je ale snížit čekací dobu na 2 až 2,5 let. 

Více fotografií najdete v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků