Švédský Koenigsegg slaví. Všech 80 vozů Regera je prodaných

Švédská automobilka Koenigsegg se pochlubila úspěchem svého modelu Regera. Všechny kusy, které se kdy vyrobí, jsou již prodané.

Model Regera si už nekoupíte. 80 kusů, které kdy automobilka Koenigsegg vyrobí, je už prodaných. Možná se vám zdá, že to není velké číslo. Pro švédskou společnost je to ale největší série vozů v její historii. 

Model Regera byl představen ještě v roce 2015 na autosalonu v Ženevě. Představuje první hybridní model automobilky. K pohonu slouží uprostřed umístěný vidlicový osmiválec 5,0 l se dvěma turby, který doplňuje trojice elektromotorů. Dohromady poskytuje výkon více než 1500 koňských sil. 

Qoros v Šanghaji ukázal svůj elektromobil. Motory má z Koenigseggu Regera

Qoros v Šanghaji ukázal svůj elektromobil. Motory má z Koenigseggu Regera

Z nuly na sto se dostanete za 2,8 sekund. Na maximální rychlost 399 km/h "vystřelí" z klidu za pouhých 20 sekund. Skandinávská raketa vyniká také cenou. Pořizovací cena činí v přepočtu přibližně 55 milionů českých korun. 

Zájemci si ale zřejmě ještě nějaký ten pátek na svůj vysněný vůz počkají. Jak jsme nedávno informovali, kromě pořádného balíku peněz potřebuje také velkou dávku trpělivosti. Automobilka má čtyřletý seznam čekatelů. Plánem je ale snížit čekací dobu na 2 až 2,5 let. 

Více fotografií najdete v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků