Švédské rallye bude brázdit žena. S hezkou tváří a tovární podporou

Ve švédském šampionátu v rallye se letos objevila první žena za volantem. Ve různých světových rallye jsme již pár žen mohli zahlédnout, tato je výjimečná tím, že jako žena dokonce i vypadá a má podporu továrního týmu. Jennie-Lee Harmansson získala podporu Mitsubishi Motor Švédsko a může se tak spolehnout na technické zázemí japonské automobilky. Řidička rallye speciálu bude pilotovat vůz Lancer EVO IX, se kterým hodlá skončit do třetího místa ve Swedish Championship 2007. Přestože Jennie-Lee není v těchto závodech žádným nováčkem a brázdí nejen švédské tratě od roku 1999, kvalitní tovární podpory se dočkala až nyní. Jejím největším úsěchem je celkové třetí místo na British Rallye Championship GpN 4WD. Jennie-Lee Harmansson je prozatím jedinou ženou ve švédském šampionátu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jennie-Lee Harmansson

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků