Sváteční čtení: svezení s Alfa Romeo 2600 Sprint

14 komentářů

Muf
2. května • 23:12

Ještě mě napadla jedna věc. Oproti tomuto nádherně uklizenému motoru jsou oba němečtí konkurenti nečesaní uličníci. U alfy vždycky uměli udělat nádherně vypadající motory.

petr164
3. března • 22:47

Souhlas. Ty motory jsou nenapodobitelně krásné a mají i řadu předností, jakož i pár nedostatků... Tehdy se s Alfami ve velkém závodilo na rozdíl od Mercedesů...

Muf
2. května • 23:06

Vlastním přímou konkurenci tohoto vozu, dokonce dvě. Mercedes Benz 230 SL a BMW 2000 CS. BMW má sice jen 4válec, ale jinak je to hodně podobný segment. Dokonce jsou v něm i 4x el. okýnka (stahnout se dají i zadní včetně B-sloupku). Na dnešní poměry jak bmw tak mercedes strašně točí. Při stovce minimálně 3,5 tisíce otáček - a je to slyšet. Pětikvalt by se hodil oběma - jak je to u téhle alfy?Jinak myslím, že mercedes pagoda je přeci jen, ač němec, po designové stránce vydařilejší, než tato alfa. BMW nebudu hodnotit, hlavně kvůli tomu, že jeho čumák je dost kontroverzní (proto taky od 68 roku příď předělali a dali jí klasická 4 kulatá světla, na která jsme zvyklí dodnes).Každopádně z fotek jsem nadšen kvalitou renovace. Možná by neškodilo, kdyby autor přidal něco o průběhu prací.

Richie
18. listopadu • 12:41

Nadherne zrenovovany kousek....nebyl by kontakt na majitele ? :)

Diesel
17. listopadu • 21:14

Načo je tomu autu 150k, keď má obuté také galúzky ? :-D

Richie
18. listopadu • 12:43

to je auto pro toho kdo umi se spojkou :D a vzhledem k tomu ze to ma transaxle tak to bude opravdu paradni svezeni....

DaewooMaster
17. listopadu • 15:52

...škoda, že ani na jedné fotce není vidět celé auto z boku a vlastní testování se smrsklo na 5 vět na konci članku. :-/

dall
17. listopadu • 17:52

tak snad si nemyslis, ze jim to majitel pujcil k nejakemu jezdeni :-))

Jiří Duchoň
17. listopadu • 22:39

Dobrý den, také se článek jmenuje "svezení", nikoli "test". Neměl bych to srdce drtit takové auto v našich standardních dynamických měřeních :-)

DaewooMaster
18. listopadu • 15:54

A co bránilo tedy tomu, udělat aspoň jeden normální boční snímek, namísto 10 prakticky stejných "přes roh" auta (6 zepředu a 4 zezadu)? :-O Foto kufru by také většinu čtenářů asi neurazilo... :-/

dall
17. listopadu • 10:18

tak tohle je vazne parada, tak mi to rozproudilo po ranu krev, ze jsem se rozhodl jit probudit ze zimniho spanku sveho Fiata z roku 69 a poslechnout si jeho krasne nakraply chraplak, diky za takove clanky

JFK
17. listopadu • 9:48

Skutečně úchvatné auto. Proč mám jen pocit, že tehdá se dělala auta o mnoho poctivější, skutečnější, autovější... nevím, jak to nejlépe nazvat. Dnešní Alfa či cokoli jiného mi vedle tohoto skvostu přijde být jak parodie.

Mr.Murphy
17. listopadu • 10:41

Taky se těch aut vyrobilo jen pár tisíc kusů a byly to auta pro extrémně bohaté lidi.... Jinak dnešní Alfa je relativní masovka, to se s touhle poválečnou klasikou moc nedá srovnávat....

Mr.Murphy
17. listopadu • 9:43

to auto je v opravdu skvostném stavu!!! Bravo :-)

Doporučujeme

Články odjinud