Ještě mě napadla jedna věc. Oproti tomuto nádherně uklizenému motoru jsou oba němečtí konkurenti nečesaní uličníci. U alfy vždycky uměli udělat nádherně vypadající motory.
Souhlas. Ty motory jsou nenapodobitelně krásné a mají i řadu předností, jakož i pár nedostatků... Tehdy se s Alfami ve velkém závodilo na rozdíl od Mercedesů...
Vlastním přímou konkurenci tohoto vozu, dokonce dvě. Mercedes Benz 230 SL a BMW 2000 CS. BMW má sice jen 4válec, ale jinak je to hodně podobný segment. Dokonce jsou v něm i 4x el. okýnka (stahnout se dají i zadní včetně B-sloupku). Na dnešní poměry jak bmw tak mercedes strašně točí. Při stovce minimálně 3,5 tisíce otáček - a je to slyšet. Pětikvalt by se hodil oběma - jak je to u téhle alfy?Jinak myslím, že mercedes pagoda je přeci jen, ač němec, po designové stránce vydařilejší, než tato alfa. BMW nebudu hodnotit, hlavně kvůli tomu, že jeho čumák je dost kontroverzní (proto taky od 68 roku příď předělali a dali jí klasická 4 kulatá světla, na která jsme zvyklí dodnes).Každopádně z fotek jsem nadšen kvalitou renovace. Možná by neškodilo, kdyby autor přidal něco o průběhu prací.
Nadherne zrenovovany kousek....nebyl by kontakt na majitele ? :)
Načo je tomu autu 150k, keď má obuté také galúzky ? :-D
to je auto pro toho kdo umi se spojkou :D a vzhledem k tomu ze to ma transaxle tak to bude opravdu paradni svezeni....
...škoda, že ani na jedné fotce není vidět celé auto z boku a vlastní testování se smrsklo na 5 vět na konci članku. :-/
tak snad si nemyslis, ze jim to majitel pujcil k nejakemu jezdeni :-))
Dobrý den, také se článek jmenuje "svezení", nikoli "test". Neměl bych to srdce drtit takové auto v našich standardních dynamických měřeních :-)
A co bránilo tedy tomu, udělat aspoň jeden normální boční snímek, namísto 10 prakticky stejných "přes roh" auta (6 zepředu a 4 zezadu)? :-O Foto kufru by také většinu čtenářů asi neurazilo... :-/
tak tohle je vazne parada, tak mi to rozproudilo po ranu krev, ze jsem se rozhodl jit probudit ze zimniho spanku sveho Fiata z roku 69 a poslechnout si jeho krasne nakraply chraplak, diky za takove clanky
Skutečně úchvatné auto. Proč mám jen pocit, že tehdá se dělala auta o mnoho poctivější, skutečnější, autovější... nevím, jak to nejlépe nazvat. Dnešní Alfa či cokoli jiného mi vedle tohoto skvostu přijde být jak parodie.
Taky se těch aut vyrobilo jen pár tisíc kusů a byly to auta pro extrémně bohaté lidi.... Jinak dnešní Alfa je relativní masovka, to se s touhle poválečnou klasikou moc nedá srovnávat....
to auto je v opravdu skvostném stavu!!! Bravo :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.