Sváteční čtení: svezení s Alfa Romeo 2600 Sprint

Mr.Murphy  |  17. 11. 2008 09:43

to auto je v opravdu skvostném stavu!!! Bravo

Odpovědět  |   | 
JFK  |  17. 11. 2008 09:48

Skutečně úchvatné auto. Proč mám jen pocit, že tehdá se dělala auta o mnoho poctivější, skutečnější, autovější... nevím, jak to nejlépe nazvat. Dnešní Alfa či cokoli jiného mi vedle tohoto skvostu přijde být jak parodie.

Odpovědět  |   | 
Mr.Murphy  |  17. 11. 2008 10:41

Taky se těch aut vyrobilo jen pár tisíc kusů a byly to auta pro extrémně bohaté lidi.... Jinak dnešní Alfa je relativní masovka, to se s touhle poválečnou klasikou moc nedá srovnávat....

Odpovědět  |   | 
dall  |  17. 11. 2008 10:18

tak tohle je vazne parada, tak mi to rozproudilo po ranu krev, ze jsem se rozhodl jit probudit ze zimniho spanku sveho Fiata z roku 69 a poslechnout si jeho krasne nakraply chraplak, diky za takove clanky

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  17. 11. 2008 15:52

...škoda, že ani na jedné fotce není vidět celé auto z boku a vlastní testování se smrsklo na 5 vět na konci članku.

Odpovědět  |   | 
dall  |  17. 11. 2008 17:52

tak snad si nemyslis, ze jim to majitel pujcil k nejakemu jezdeni

Odpovědět  |   | 
Jiří Duchoň  |  17. 11. 2008 22:39

Dobrý den, také se článek jmenuje "svezení", nikoli "test". Neměl bych to srdce drtit takové auto v našich standardních dynamických měřeních

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  18. 11. 2008 15:54

A co bránilo tedy tomu, udělat aspoň jeden normální boční snímek, namísto 10 prakticky stejných "přes roh" auta (6 zepředu a 4 zezadu)? Foto kufru by také většinu čtenářů asi neurazilo...

Odpovědět  |   | 
Diesel  |  17. 11. 2008 21:14

Načo je tomu autu 150k, keď má obuté také galúzky ?

Odpovědět  |   | 
Richie  |  18. 11. 2008 12:43

to je auto pro toho kdo umi se spojkou :D a vzhledem k tomu ze to ma transaxle tak to bude opravdu paradni svezeni....

Odpovědět  |   | 
Richie  |  18. 11. 2008 12:41

Nadherne zrenovovany kousek....nebyl by kontakt na majitele ? :)

Odpovědět  |   | 
Muf  |  02. 05. 2009 23:06

Vlastním přímou konkurenci tohoto vozu, dokonce dvě. Mercedes Benz 230 SL a BMW 2000 CS. BMW má sice jen 4válec, ale jinak je to hodně podobný segment. Dokonce jsou v něm i 4x el. okýnka (stahnout se dají i zadní včetně B-sloupku). Na dnešní poměry jak bmw tak mercedes strašně točí. Při stovce minimálně 3,5 tisíce otáček - a je to slyšet. Pětikvalt by se hodil oběma - jak je to u téhle alfy?

Jinak myslím, že mercedes pagoda je přeci jen, ač němec, po designové stránce vydařilejší, než tato alfa. BMW nebudu hodnotit, hlavně kvůli tomu, že jeho čumák je dost kontroverzní (proto taky od 68 roku příď předělali a dali jí klasická 4 kulatá světla, na která jsme zvyklí dodnes).

Každopádně z fotek jsem nadšen kvalitou renovace. Možná by neškodilo, kdyby autor přidal něco o průběhu prací.

Odpovědět  |   | 
Muf  |  02. 05. 2009 23:12

Ještě mě napadla jedna věc. Oproti tomuto nádherně uklizenému motoru jsou oba němečtí konkurenti nečesaní uličníci. U alfy vždycky uměli udělat nádherně vypadající motory.

Odpovědět  |   | 
petr164  |  03. 03. 2010 22:47

Souhlas. Ty motory jsou nenapodobitelně krásné a mají i řadu předností, jakož i pár nedostatků... Tehdy se s Alfami ve velkém závodilo na rozdíl od Mercedesů...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Peugeot 5008 1.6 PureTech GT-line: Kočkopes? Spíš něco za něco

Peugeot 5008 1.6 Pure Tech (minitest)

Sedm samostatných sedadel, obrovský kufr, vynikající variabilita a žádný pohon všech kol. Podle Francouzů SUV, podle nás benzínový minivan umně maskovaný za crossover.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A