Svalnatá novinka Victory Octane chce být chuligánem mezi cruisery

Oficiální produktové fotografie nedávají prostor k pochybnostem. Kdo v cruiseru hledá rozvážný stroj na meditativní bublání krajinou, musí se poohlédnout jinde. Victory Octane s novým „vodníkem“ pálí gumy, driftuje a jezdí po zadním.
Seznam kapitol
  1. Victory Octane 2016
  2. Victory Octane: Kompletní fotogalerie

Americký výrobce motocyklů, který patří stejně jako znovuzrozený Indian pod křídla průmyslové skupiny Polaris, představil nový model. Victory Octane je podle firmy „moderní americký muscle bike“. Tvarově sice odpovídá cruiserům a zejména z bočního profilu je patrná jistá podobnost s Indianem Scout, ale celkové vyznění je opravdu docela moderní. Victory tvrdí, že její designéři se nechali inspirovat estetikou, kulturou a filozofií muscle cars.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Burnout, wheelie, drift – to nejsou úplně disciplíny, které byste si spojovali s velkými americkými motocykly, ale Victory Octane se jich očividně nebojí

Srdcem stroje je vidlicový dvouválec o objemu 1179 cm3 – první kapalinou chlazený motor v (nedlouhé) historii značky Victory. Firma uvádí nejvyšší výkon 77 kW (103 k) v 8000 min-1 a 99 Nm/6000 min-1. Přenos hnací síly zajišťuje sekundární převod bezúdržbovým řemenem. Konstrukce pohonné jednotky vychází ze závodního „projektu 156“, s nímž se značka zúčastnila slavného závodu do vrchu na Pikes Peak.

Harley-Davidson Low Rider S a CVO Pro Street Breakout: temné a silné

Harley-Davidson Low Rider S a CVO Pro Street Breakout: temné a silné

Motor je usazen v hliníkovém rámu. Victory slibuje volnost náklonu 32 stupňů, což je zhruba na úrovni touringových harleyů s nezkráceným zadním odpružením. Na předním kole je obuta široká pneumatika 130/70-18, zatímco vzadu naopak konstruktéři zvolili relativně úzký plášť 160/70-17.

Confederate P51 Combat Fighter: Sen Šíleného Maxe

Confederate P51 Combat Fighter: Sen Šíleného Maxe

Jak je dnes zejména u amerických cruiserů zvykem, sedlo je velmi nízko nad zemí – výrobce uvádí 658 mm. A pokud ve zveřejněné tabulce technických údajů není chyba, Victory Octane váží pouhých 243 kg, což by z něj dělalo jeden z nejlehčích velkoobjemových cruiserů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Octane je prvním modelem Victory s novým kapalinou chlazeným dvouválcem. Motor s úhlem rozevření válců 60° má rozvod DOHC

Ceny pro Evropu začínají na 12 950 eur (350 tisíc korun), k tomu je ovšem třeba připočíst ještě DPH.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Victory Octane 2016
  2. Victory Octane: Kompletní fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků