Suzuki Wagon R Limited: styling pana hranatého

Některé vozy nepatří k nejkrásnějším, ale i navzdory tomu se dobře prodávají. Podobně je na tom v Japonsku i Wagon R.

Suzuki Wagon R+ se ukázalo i našem trhu, ale kvůli svému kontroverznímu vzhledu se neprosadilo tak, jak si automobilka představovala. V Japonsku je ale vše jinak. Na tamním trhu má Wagon R poměrně velký úspěch a zanedlouho očekává Suzuki milník tří milionů vyrobených kusů tohoto modelu.

Hned na první pohled si lze všimnout nového nárazníku s většími nasávacími otvory a mlhovkami. Přední maska dostala více chrómu, zpětná zrcátka se můžou chlubit integrovanými směrovkami a sériově jsou v limitované sérii použity disky z lehkých slitin.

Ve voze určeném pro městský provoz jistě potěší na sedadlech použitá Alcantara, kůží potažený volant nebo automatická klimatizace již v sérii. Motor zůstává nedotčen a jen pro zajímavost – jaký objem byste mu tipovali? Jde totiž o tříválec o zdvihovém objemu pouze 660 ccm, který na přední kola posílá výkon 54 koní. Wagon R je přitom k dispozici jak s předním pohonem, tak jako „čtyřkolka“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R Limited

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 15 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků