Suzuki Wagon R Limited: styling pana hranatého

Některé vozy nepatří k nejkrásnějším, ale i navzdory tomu se dobře prodávají. Podobně je na tom v Japonsku i Wagon R.

Suzuki Wagon R+ se ukázalo i našem trhu, ale kvůli svému kontroverznímu vzhledu se neprosadilo tak, jak si automobilka představovala. V Japonsku je ale vše jinak. Na tamním trhu má Wagon R poměrně velký úspěch a zanedlouho očekává Suzuki milník tří milionů vyrobených kusů tohoto modelu.

Hned na první pohled si lze všimnout nového nárazníku s většími nasávacími otvory a mlhovkami. Přední maska dostala více chrómu, zpětná zrcátka se můžou chlubit integrovanými směrovkami a sériově jsou v limitované sérii použity disky z lehkých slitin.

Ve voze určeném pro městský provoz jistě potěší na sedadlech použitá Alcantara, kůží potažený volant nebo automatická klimatizace již v sérii. Motor zůstává nedotčen a jen pro zajímavost – jaký objem byste mu tipovali? Jde totiž o tříválec o zdvihovém objemu pouze 660 ccm, který na přední kola posílá výkon 54 koní. Wagon R je přitom k dispozici jak s předním pohonem, tak jako „čtyřkolka“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R Limited

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků