Suzuki Wagon R Limited: styling pana hranatého

Některé vozy nepatří k nejkrásnějším, ale i navzdory tomu se dobře prodávají. Podobně je na tom v Japonsku i Wagon R.

Suzuki Wagon R+ se ukázalo i našem trhu, ale kvůli svému kontroverznímu vzhledu se neprosadilo tak, jak si automobilka představovala. V Japonsku je ale vše jinak. Na tamním trhu má Wagon R poměrně velký úspěch a zanedlouho očekává Suzuki milník tří milionů vyrobených kusů tohoto modelu.

Hned na první pohled si lze všimnout nového nárazníku s většími nasávacími otvory a mlhovkami. Přední maska dostala více chrómu, zpětná zrcátka se můžou chlubit integrovanými směrovkami a sériově jsou v limitované sérii použity disky z lehkých slitin.

Ve voze určeném pro městský provoz jistě potěší na sedadlech použitá Alcantara, kůží potažený volant nebo automatická klimatizace již v sérii. Motor zůstává nedotčen a jen pro zajímavost – jaký objem byste mu tipovali? Jde totiž o tříválec o zdvihovém objemu pouze 660 ccm, který na přední kola posílá výkon 54 koní. Wagon R je přitom k dispozici jak s předním pohonem, tak jako „čtyřkolka“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R Limited

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků