Suzuki Wagon R Limited: styling pana hranatého

Některé vozy nepatří k nejkrásnějším, ale i navzdory tomu se dobře prodávají. Podobně je na tom v Japonsku i Wagon R.

Suzuki Wagon R+ se ukázalo i našem trhu, ale kvůli svému kontroverznímu vzhledu se neprosadilo tak, jak si automobilka představovala. V Japonsku je ale vše jinak. Na tamním trhu má Wagon R poměrně velký úspěch a zanedlouho očekává Suzuki milník tří milionů vyrobených kusů tohoto modelu.

Hned na první pohled si lze všimnout nového nárazníku s většími nasávacími otvory a mlhovkami. Přední maska dostala více chrómu, zpětná zrcátka se můžou chlubit integrovanými směrovkami a sériově jsou v limitované sérii použity disky z lehkých slitin.

Ve voze určeném pro městský provoz jistě potěší na sedadlech použitá Alcantara, kůží potažený volant nebo automatická klimatizace již v sérii. Motor zůstává nedotčen a jen pro zajímavost – jaký objem byste mu tipovali? Jde totiž o tříválec o zdvihovém objemu pouze 660 ccm, který na přední kola posílá výkon 54 koní. Wagon R je přitom k dispozici jak s předním pohonem, tak jako „čtyřkolka“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R Limited

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků