Suzuki Wagon R a Wagon R Stingray: japonská specialitka

Japonská automobilka Suzuki včera představila hned dvě novinky. Nový model s tradičními tvary „japonských mini“ Wagon R tentokrát doplní i dynamičtější verze Wagon R Stingray.

Nové Suzuki Wagon R v podstatě nemůže ničím novým překvapit, z pohledu designu se automobilka stále drží již několika let zaběhnuté koncepce, která je charakteristická pro většinu ryze japonských kompaktních modelů. Oproti předešlé generaci zde však najdeme i důležitou změnu, kterou je nepochybně prodloužení rozvoru náprav, což pozitivně přispělo ke zvětšení vnitřního prostoru. Pod kapotu je standardně dodáván atmosférický motor o kubatuře 660 cm3.

Dostáváme se k druhé verzi s přívlastkem Stingray, který evokuje vzpomínku na Corvette z šedesátých let minulého století. Tento vůz s americkou legendou nemá mnoho společného, avšak oproti standardní verzi Wagon R se vzhledově značně liší. Zatímco Wagon R je charakteristický svými velkými světlomety a uhlazeným vzhledem, jeho „drsnější“ brácha dostal do vínku užší světlomety a chromovou masku. Vzadu navíc nechybí střešní spoiler a čirá optika. Zatímco běžný Wagon R je namířen spíše na něžnější část populace, Stingray má oslovit mladé lidi, toužící po stylovém vozu za příjemnou cenu. V této verzi je i upravený agregát, kromě toho, že dostal turbo, byl ještě naladěn na výkon 64 koní a to už je co říct. Majitel si taktéž bude moci vybrat, zda chce mít 4 nebo 5 stupňový automat nebo převodovku CVT.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R Stingray
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků