Suzuki Wagon R a Wagon R Stingray: japonská specialitka

Japonská automobilka Suzuki včera představila hned dvě novinky. Nový model s tradičními tvary „japonských mini“ Wagon R tentokrát doplní i dynamičtější verze Wagon R Stingray.

Nové Suzuki Wagon R v podstatě nemůže ničím novým překvapit, z pohledu designu se automobilka stále drží již několika let zaběhnuté koncepce, která je charakteristická pro většinu ryze japonských kompaktních modelů. Oproti předešlé generaci zde však najdeme i důležitou změnu, kterou je nepochybně prodloužení rozvoru náprav, což pozitivně přispělo ke zvětšení vnitřního prostoru. Pod kapotu je standardně dodáván atmosférický motor o kubatuře 660 cm3.

Dostáváme se k druhé verzi s přívlastkem Stingray, který evokuje vzpomínku na Corvette z šedesátých let minulého století. Tento vůz s americkou legendou nemá mnoho společného, avšak oproti standardní verzi Wagon R se vzhledově značně liší. Zatímco Wagon R je charakteristický svými velkými světlomety a uhlazeným vzhledem, jeho „drsnější“ brácha dostal do vínku užší světlomety a chromovou masku. Vzadu navíc nechybí střešní spoiler a čirá optika. Zatímco běžný Wagon R je namířen spíše na něžnější část populace, Stingray má oslovit mladé lidi, toužící po stylovém vozu za příjemnou cenu. V této verzi je i upravený agregát, kromě toho, že dostal turbo, byl ještě naladěn na výkon 64 koní a to už je co říct. Majitel si taktéž bude moci vybrat, zda chce mít 4 nebo 5 stupňový automat nebo převodovku CVT.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R Stingray
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků