Suzuki Wagon R a Wagon R Stingray: japonská specialitka

Japonská automobilka Suzuki včera představila hned dvě novinky. Nový model s tradičními tvary „japonských mini“ Wagon R tentokrát doplní i dynamičtější verze Wagon R Stingray.

Nové Suzuki Wagon R v podstatě nemůže ničím novým překvapit, z pohledu designu se automobilka stále drží již několika let zaběhnuté koncepce, která je charakteristická pro většinu ryze japonských kompaktních modelů. Oproti předešlé generaci zde však najdeme i důležitou změnu, kterou je nepochybně prodloužení rozvoru náprav, což pozitivně přispělo ke zvětšení vnitřního prostoru. Pod kapotu je standardně dodáván atmosférický motor o kubatuře 660 cm3.

Dostáváme se k druhé verzi s přívlastkem Stingray, který evokuje vzpomínku na Corvette z šedesátých let minulého století. Tento vůz s americkou legendou nemá mnoho společného, avšak oproti standardní verzi Wagon R se vzhledově značně liší. Zatímco Wagon R je charakteristický svými velkými světlomety a uhlazeným vzhledem, jeho „drsnější“ brácha dostal do vínku užší světlomety a chromovou masku. Vzadu navíc nechybí střešní spoiler a čirá optika. Zatímco běžný Wagon R je namířen spíše na něžnější část populace, Stingray má oslovit mladé lidi, toužící po stylovém vozu za příjemnou cenu. V této verzi je i upravený agregát, kromě toho, že dostal turbo, byl ještě naladěn na výkon 64 koní a to už je co říct. Majitel si taktéž bude moci vybrat, zda chce mít 4 nebo 5 stupňový automat nebo převodovku CVT.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R Stingray
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků