Suzuki Wagon R a Wagon R Stingray: japonská specialitka

Japonská automobilka Suzuki včera představila hned dvě novinky. Nový model s tradičními tvary „japonských mini“ Wagon R tentokrát doplní i dynamičtější verze Wagon R Stingray.

Nové Suzuki Wagon R v podstatě nemůže ničím novým překvapit, z pohledu designu se automobilka stále drží již několika let zaběhnuté koncepce, která je charakteristická pro většinu ryze japonských kompaktních modelů. Oproti předešlé generaci zde však najdeme i důležitou změnu, kterou je nepochybně prodloužení rozvoru náprav, což pozitivně přispělo ke zvětšení vnitřního prostoru. Pod kapotu je standardně dodáván atmosférický motor o kubatuře 660 cm3.

Dostáváme se k druhé verzi s přívlastkem Stingray, který evokuje vzpomínku na Corvette z šedesátých let minulého století. Tento vůz s americkou legendou nemá mnoho společného, avšak oproti standardní verzi Wagon R se vzhledově značně liší. Zatímco Wagon R je charakteristický svými velkými světlomety a uhlazeným vzhledem, jeho „drsnější“ brácha dostal do vínku užší světlomety a chromovou masku. Vzadu navíc nechybí střešní spoiler a čirá optika. Zatímco běžný Wagon R je namířen spíše na něžnější část populace, Stingray má oslovit mladé lidi, toužící po stylovém vozu za příjemnou cenu. V této verzi je i upravený agregát, kromě toho, že dostal turbo, byl ještě naladěn na výkon 64 koní a to už je co říct. Majitel si taktéž bude moci vybrat, zda chce mít 4 nebo 5 stupňový automat nebo převodovku CVT.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R Stingray
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků