Suzuki Wagon R a Wagon R Stingray: japonská specialitka

Japonská automobilka Suzuki včera představila hned dvě novinky. Nový model s tradičními tvary „japonských mini“ Wagon R tentokrát doplní i dynamičtější verze Wagon R Stingray.

Nové Suzuki Wagon R v podstatě nemůže ničím novým překvapit, z pohledu designu se automobilka stále drží již několika let zaběhnuté koncepce, která je charakteristická pro většinu ryze japonských kompaktních modelů. Oproti předešlé generaci zde však najdeme i důležitou změnu, kterou je nepochybně prodloužení rozvoru náprav, což pozitivně přispělo ke zvětšení vnitřního prostoru. Pod kapotu je standardně dodáván atmosférický motor o kubatuře 660 cm3.

Dostáváme se k druhé verzi s přívlastkem Stingray, který evokuje vzpomínku na Corvette z šedesátých let minulého století. Tento vůz s americkou legendou nemá mnoho společného, avšak oproti standardní verzi Wagon R se vzhledově značně liší. Zatímco Wagon R je charakteristický svými velkými světlomety a uhlazeným vzhledem, jeho „drsnější“ brácha dostal do vínku užší světlomety a chromovou masku. Vzadu navíc nechybí střešní spoiler a čirá optika. Zatímco běžný Wagon R je namířen spíše na něžnější část populace, Stingray má oslovit mladé lidi, toužící po stylovém vozu za příjemnou cenu. V této verzi je i upravený agregát, kromě toho, že dostal turbo, byl ještě naladěn na výkon 64 koní a to už je co říct. Majitel si taktéž bude moci vybrat, zda chce mít 4 nebo 5 stupňový automat nebo převodovku CVT.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Wagon R Stingray
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků