Suzuki Vitara dostalo nový strong hybrid. Už jsme se svezli a můžete ho mít rádi, i když to není žádný rychlík

13 komentářů

Hlj
28. dubna • 21:27

Vypadá to že se to Suzuki fakt nepovedlo (a asi i nepovedlo i v rámci kategorie hybridů s řazenými převodovkami - obecně hybridy s řazenou převodovkou jsou nejhorší koncepce hybridů) robotizovaná převodovka s poměrně slabým elektromotorem evokuje pocit slepé vývojové větve, asi podobně jak hybrid v provedení Renaultu který je překombinovaný a akusticky hrozný. Na rozdíl od ostatních co mají hybridy s řazenými převodovkami (řešení jen aby se odfajfkovalo že automobilka má hybrid a nemusela investovat majlant do efektivního řešení) to vypadá že někdo věnoval vývoji energii a čas, ale bohužel to bylo vynalézání kola. A to dnes už asi je jasný, že jsou dva rozdílené a úspěšné systémy hybridů, bud benzingenerátor / elektromor jako u Hondy, nebo s planetovým řešením jako Toyota / Ford

Karel.
29. dubna • 18:59

Hybridy Hondy i Toyoty jsou stejné werky jako ten Suzuki, ten bastl od Hondy je snad ještě horší. Všechno řve a nejede.

Kevil
28. dubna • 8:55

Jděte s hybridy do (_!_) !!!

Q
27. dubna • 15:34

Strong hybrid je prostě Weak Hybrid. Nic proti autům se slabšími motory, ale mělo by jít o levné auto, které má dlouhodobě nízké provozní a servisní náklady. Což ale Weak
Jestli to tak bude pokračovat dál, za pár let bude problém koupit normální auto, zejména v segmentu čtyřkolek.

Ptakopysk
27. dubna • 16:46

Levné úsporné auto. Co chceš, 200kw?

Q
28. dubna • 7:56

Nejde o 200 kW. Jde o rozumný poměr ceny, výkonu, využitelnosti, dlouhodobych provozních nákladů atd. Ten poměr je u tohoto nového pohonu Suzuki velmi špatný. Existují i linejsi auta než tohle Suzuki, ale nabídnou za to něco jiného.

27. dubna • 18:21

Levné tedy moc není, a úsporné s touhle dynamikou taky nebude. Není to o "200 kW", ale o rozumném celkovém výkonu a dynamice.
Tenhle hybrid často pojede pod plnou zátěží, jen aby nebyl brzdou provozu, a tím pádem se nijak nízkou spotřebou neodvděčí.

Cimbál
27. dubna • 12:27

Místo slušného turbobenzínu hybridní srágora s dynamikou škody sto pět, menším kufrem, vyšší hmotností a s napálenou cenovkou. To si koupí leda tak pár hybridních pošuků.

bubulak
28. dubna • 10:56

Ano, něco takového jsem chtěl napsat taky. Za 700 tyček auto třídy Fabie a s dynamikou Felicie - 105 byla přeci jen ještě o značný kus horší :-)

Korny
27. dubna • 15:20

Skor pre hormonalnych homosexualnych hybridov

šofér
28. dubna • 9:26

No tak jiná volba není, zvykejme si, bohužel, že EU říká, že bez hybridů na silnice nelez! Ta zvrácenost musí skončit v Bruselu, ale v tom jsem pesimista.

Pepa
27. dubna • 9:41

Suzuki jde pomalu, ale jiste do sracek.

Pikus
27. dubna • 11:23

On cely segment mensich aut pomalu konci ... mit pokutu za emise treba 10k EUR na malym prckovi je znat vic nez na Superbu.Suzuki je docela skoda - Swift ci Vitara byly vzdycky zajimavy a dobre vymysleny auta.

Doporučujeme

Články odjinud