Vypadá to že se to Suzuki fakt nepovedlo (a asi i nepovedlo i v rámci kategorie hybridů s řazenými převodovkami - obecně hybridy s řazenou převodovkou jsou nejhorší koncepce hybridů) robotizovaná převodovka s poměrně slabým elektromotorem evokuje pocit slepé vývojové větve, asi podobně jak hybrid v provedení Renaultu který je překombinovaný a akusticky hrozný. Na rozdíl od ostatních co mají hybridy s řazenými převodovkami (řešení jen aby se odfajfkovalo že automobilka má hybrid a nemusela investovat majlant do efektivního řešení) to vypadá že někdo věnoval vývoji energii a čas, ale bohužel to bylo vynalézání kola. A to dnes už asi je jasný, že jsou dva rozdílené a úspěšné systémy hybridů, bud benzingenerátor / elektromor jako u Hondy, nebo s planetovým řešením jako Toyota / Ford
Hybridy Hondy i Toyoty jsou stejné werky jako ten Suzuki, ten bastl od Hondy je snad ještě horší. Všechno řve a nejede.
Jděte s hybridy do (_!_) !!!
Strong hybrid je prostě Weak Hybrid. Nic proti autům se slabšími motory, ale mělo by jít o levné auto, které má dlouhodobě nízké provozní a servisní náklady. Což ale Weak Jestli to tak bude pokračovat dál, za pár let bude problém koupit normální auto, zejména v segmentu čtyřkolek.
Levné úsporné auto. Co chceš, 200kw?
Nejde o 200 kW. Jde o rozumný poměr ceny, výkonu, využitelnosti, dlouhodobych provozních nákladů atd. Ten poměr je u tohoto nového pohonu Suzuki velmi špatný. Existují i linejsi auta než tohle Suzuki, ale nabídnou za to něco jiného.
Levné tedy moc není, a úsporné s touhle dynamikou taky nebude. Není to o "200 kW", ale o rozumném celkovém výkonu a dynamice.Tenhle hybrid často pojede pod plnou zátěží, jen aby nebyl brzdou provozu, a tím pádem se nijak nízkou spotřebou neodvděčí.
Místo slušného turbobenzínu hybridní srágora s dynamikou škody sto pět, menším kufrem, vyšší hmotností a s napálenou cenovkou. To si koupí leda tak pár hybridních pošuků.
Ano, něco takového jsem chtěl napsat taky. Za 700 tyček auto třídy Fabie a s dynamikou Felicie - 105 byla přeci jen ještě o značný kus horší :-)
Skor pre hormonalnych homosexualnych hybridov
No tak jiná volba není, zvykejme si, bohužel, že EU říká, že bez hybridů na silnice nelez! Ta zvrácenost musí skončit v Bruselu, ale v tom jsem pesimista.
Suzuki jde pomalu, ale jiste do sracek.
On cely segment mensich aut pomalu konci ... mit pokutu za emise treba 10k EUR na malym prckovi je znat vic nez na Superbu.Suzuki je docela skoda - Swift ci Vitara byly vzdycky zajimavy a dobre vymysleny auta.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.