Nové hybridy od Suzuki už koupíte i v Česku. Spotřeba šla dolů, cena lehce nahoru

22 komentářů

Mlha
24. února • 18:06

Vidět na autoserveru napsáno ZDVYHOVÝ OBJEM s y - to je fakt hustý....:-(:-(:-(:-(:-(

Michal
24. února • 6:22

Mazda má taky u 2l přímývstrik takže i gpf

Joe Doe
24. února • 9:39

Podla toho, ktory 2.0 litrovy motor. Novy SkyActiv-X (s kompresnym pomerom 16.3:1) ho potrebujem.Ale klasicke SkyActiv (kompresny pomer 13-14.1:1) s priamim vstrekom filter nepotrebuju. Kedze mam v rodine 2.0 aj 2.5 z minuleho roku, viem to celkom presne. Ale pre istotu:"...direct injection (DI) petrol engines with 1.5, 2.0 and 2.5 litre displacements, for example, meet Euro 6d TEMP without needing particle filters. Mazda managed to comply with the new RDE particle number limits solely through engine modifications.Mazda was able to significantly reduce particle emissions – a problem area with many petrol DI systems – by increasing injection pressure and enhancing the piston shape as well as the flow conditions in the combustion chamber*." *este aj vyfukove potrubie systemu 4-2-1.

Tom
24. února • 14:07

Zalezi na tom, pro kterou normu je ten motor, respektive auto homologovane. A protoze uz je na trhu nejaky patek, tak bych pockal na novou generaci a uvidime.

Jozef
23. února • 19:55

Vitara dlhé roky patrí medzi veľmi spoľahlivé auta v tejto triede, takže kúpa = dobrá voľba 👍

J.
23. února • 21:49

presnejšie patrila... až naskočili na vlnu EuroUtópie=downsizing-u. R.I.P. trojhrnce & priamyvstrek=GPF. :-/ (MAZDA&TOYOTA HSD&MITSUBISHI 4ever)

ACE
24. února • 9:25

A co konkrétně nefunguje?

Michal
23. února • 19:06

až o 2litry úspornější-to tu o 15tisíc větší cenu dorovná za +-rok ježdění

Jim
23. února • 13:11

"...cena lehce nahoru..." a odbyt těžce dolů.:-D

ACE
23. února • 14:19

Proč???

Vladik
23. února • 14:27

Průměrný věk vozového parku ČR se blíží 15 letům. Lidi nemaj na nová auta za půl mega v základu. Tedy většina

mpolan
23. února • 15:50

To neměli ani předtím, rozdíl je patnáct tisíc. To fakt není hranice mezi "koupím nebo nekoupím" u auta s cenou k půlmiliónu.

ACE
23. února • 17:13

Naprosto přesné

EL2020
23. února • 12:32

10 kW... To je hybrid jak noha...

Rokyta ex Acz
24. února • 9:07

To sice jakoby ano. Jenze kdyz ma male auto napriklad 100 kW, ve skutecnosti pro beznou jizdu potrebuje treba 30 kW. A pokud pomaha 10 kW, to je hned tretina vykonu. Kterou na ceste nenajdes. Proto je to pomoc a auto muze fungovat dobre a ma to vyznam. Pominu, ze jde o Nm, a kW je jen jednotka za cas.

Faust
8. března • 19:56

Mám Vitaru 1,4 2016 4x4 teď asi 25 tis. km. V létě bez přívěsu jezdím mimo obec cca za 5 l/100.Ve městě (Brno) cca za 6. Spotřeba oleje O (předtím jsem měl Yeti 1,8 a po 40tis to žralo 0,5l/1000 km). V 11/2018 jsem měl jako náhr. vozidlo půjčený Sfift 1,0 mild hybrid (12 voltu) Po 300 km počítač hlásí spotřebu 3,7 l/100km. Mild hybrid nové Vitary bude mít 48V.Toto je cesta - navíc váha pouze + 30kg. Suzuki má podle mě V tomto směru velký náskok a to i co se týká pohonu 4x4 (Haldex do terénu stojí za h.). Takže asi půjdu do toho.

ACE
24. února • 9:24

Jenže přesně tohle asi většina lidí nechápe.

Joe Doe
24. února • 9:26

Plus je tam krutak a okamzity nastup.

Astor
23. února • 20:16

No hlavně v dnešní době je takový hybrid ganz lauter na houno když se s ním nejsou schopni dostat pod 95 g/km CO2.

Petr
23. února • 14:12

je potřeba se nejdříve zorientovat v hybridní technologii a pak komentovat

EL2020
23. února • 14:41

Dnes se holt hybridmem marketinkově nazývá kdejaký retrokrumpl s trochu větším startétem...

ACE
23. února • 17:11

Asi je to dostatečně efektivní a plně to dostačuje.

Doporučujeme

Články odjinud