Nové hybridy od Suzuki už koupíte i v Česku. Spotřeba šla dolů, cena lehce nahoru

EL2020  |  23. 02. 2020 12:32

10 kW... To je hybrid jak noha...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  23. 02. 2020 14:12

je potřeba se nejdříve zorientovat v hybridní technologii a pak komentovat

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  23. 02. 2020 14:41

Dnes se holt hybridmem marketinkově nazývá kdejaký retrokrumpl s trochu větším startétem...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  23. 02. 2020 17:11

Asi je to dostatečně efektivní a plně to dostačuje.

Odpovědět  |   | 
Astor  |  23. 02. 2020 20:16

No hlavně v dnešní době je takový hybrid ganz lauter na houno když se s ním nejsou schopni dostat pod 95 g/km CO2.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  24. 02. 2020 09:07

To sice jakoby ano. Jenze kdyz ma male auto napriklad 100 kW, ve skutecnosti pro beznou jizdu potrebuje treba 30 kW. A pokud pomaha 10 kW, to je hned tretina vykonu. Kterou na ceste nenajdes. Proto je to pomoc a auto muze fungovat dobre a ma to vyznam. Pominu, ze jde o Nm, a kW je jen jednotka za cas.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  24. 02. 2020 09:24

Jenže přesně tohle asi většina lidí nechápe.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 02. 2020 09:26

Plus je tam krutak a okamzity nastup.

Odpovědět  |   | 
Faust  |  08. 03. 2020 19:56

Mám Vitaru 1,4 2016 4x4 teď asi 25 tis. km. V létě bez přívěsu jezdím mimo obec cca za 5 l/100.Ve městě (Brno) cca za 6. Spotřeba oleje O (předtím jsem měl Yeti 1,8 a po 40tis to žralo 0,5l/1000 km). V 11/2018 jsem měl jako náhr. vozidlo půjčený Sfift 1,0 mild hybrid (12 voltu) Po 300 km počítač hlásí spotřebu 3,7 l/100km. Mild hybrid nové Vitary bude mít 48V.Toto je cesta - navíc váha pouze + 30kg. Suzuki má podle mě V tomto směru velký náskok a to i co se týká pohonu 4x4 (Haldex do terénu stojí za h.). Takže asi půjdu do toho.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  23. 02. 2020 13:11

"...cena lehce nahoru..." a odbyt těžce dolů.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  23. 02. 2020 14:19

Proč???

Odpovědět  |   | 
Vladik  |  23. 02. 2020 14:27

Průměrný věk vozového parku ČR se blíží 15 letům. Lidi nemaj na nová auta za půl mega v základu. Tedy většina

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 02. 2020 15:50

To neměli ani předtím, rozdíl je patnáct tisíc. To fakt není hranice mezi "koupím nebo nekoupím" u auta s cenou k půlmiliónu.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  23. 02. 2020 17:13

Naprosto přesné

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 02. 2020 19:06

až o 2litry úspornější-to tu o 15tisíc větší cenu dorovná za +-rok ježdění

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  23. 02. 2020 19:55

Vitara dlhé roky patrí medzi veľmi spoľahlivé auta v tejto triede, takže kúpa = dobrá voľba 👍

Odpovědět  |   | 
J.  |  23. 02. 2020 21:49

presnejšie patrila... až naskočili na vlnu EuroUtópie=downsizing-u. R.I.P. trojhrnce & priamyvstrek=GPF. (MAZDA&TOYOTA HSD&MITSUBISHI 4ever)

Odpovědět  |   | 
ACE  |  24. 02. 2020 09:25

A co konkrétně nefunguje?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 02. 2020 06:22

Mazda má taky u 2l přímývstrik takže i gpf

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 02. 2020 09:39

Podla toho, ktory 2.0 litrovy motor. Novy SkyActiv-X (s kompresnym pomerom 16.3:1) ho potrebujem.

Ale klasicke SkyActiv (kompresny pomer 13-14.1:1) s priamim vstrekom filter nepotrebuju. Kedze mam v rodine 2.0 aj 2.5 z minuleho roku, viem to celkom presne. Ale pre istotu:

"...direct injection (DI) petrol engines with 1.5, 2.0 and 2.5 litre displacements, for example, meet Euro 6d TEMP without needing particle filters. Mazda managed to comply with the new RDE particle number limits solely through engine modifications.

Mazda was able to significantly reduce particle emissions – a problem area with many petrol DI systems – by increasing injection pressure and enhancing the piston shape as well as the flow conditions in the combustion chamber*."

*este aj vyfukove potrubie systemu 4-2-1.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 02. 2020 14:07

Zalezi na tom, pro kterou normu je ten motor, respektive auto homologovane. A protoze uz je na trhu nejaky patek, tak bych pockal na novou generaci a uvidime.

Odpovědět  |   | 
Mlha  |  24. 02. 2020 18:06

Vidět na autoserveru napsáno ZDVYHOVÝ OBJEM s y - to je fakt hustý....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A