Suzuki Vitara má po faceliftu. S atmosférickým motorem ji už nekoupíte

Vitara má po čtyřech letech na trhu čas na facelift. Hodně se toho mění především pod kapotou.

Suzuki Vitara ve své čtvrté generaci kroutí už čtvrtý rok. Značka s ostrým S se obecně vymyká tradici japonských a amerických automobilek, které své modely modernizují prakticky neustále, a místo toho si chystá spíše facelifty většího rázu.

Ind si v garáži složil Range Rover Evoque. Pod replikou se skrývá Suzuki Vitara

Ind si v garáži složil Range Rover Evoque. Pod replikou se skrývá Suzuki Vitara

Nyní je na řadě právě Vitara. Po designové stránce se Japonci drželi stranou. Jiné jsou v podstatě jen chromované prvky na nárazníku, maska chladiče, design litých kol a grafika zadních svítilen. Uvnitř prý najdete lepší, měkčí materiály a také nový barevný displej palubního počítače mezi přístroji.

Dosud krom verze S na benzin poháněla Vitaru vždy atmosférická šestnáctistovka. Ta nyní končí a na scénu přicházejí dva turbomotory. Litrový BoosterJet znáte třeba ze Swiftu. Zde má také 111 koňských sil. Větší výkon, konkrétně 140 koňských sil a 220 nm maximálního točivého momentu, nabídne přeplňovaná čtrnáctistovka. Žádné informace zatím nemáme o dieselové šestnáctistovce, která dosud byla v nabídce.

Nové Suzuki Jimny natočeno v terénu. Podívejte se, co malý off-road zvládne!

Nové Suzuki Jimny natočeno v terénu. Podívejte se, co malý off-road zvládne!

Doplněny byly také bezpečnostní asistenty. Vitara tak nyní umí nouzově brzdit, hlídá pruhy a slepé úhly, rozpozná značky a varuje před vozy křižujícími z bočních ulic. Do prodeje by zmodernizovaná Vitara měla vstoupit ještě letos.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

dnes | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků