Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid v losím testu překvapilo stabilitou. Eko pneumatikám navzdory

4 komentáře

Lukáš
6. února • 17:46

Tohle je nejlepší "rally" auto na blbnutí v zimě za barákem, na parkovišti. Vyšší posaz, nemusím se sklánět a krčet jak pes do hatchbacku, sedanu.., má kulatý volant, žádné debilní seříznutí dole a po stranách, manuál, čtyřkolka a hlavně klasická ručka. O.k., interiér není moderní, ale neskutečně zábavné "wrc kladivo" na blbnuti v zimě za přijatelné peníze...

WRC Fabia R2 Twincharger
6. února • 18:38

Jen si nemysli panáčku.. Taky nevynechám šanci se přesvědčit, že jsem rallyový virtuoz v jednačtverkovým, nadžusovaným sporťáku když čerstvě napadne sníh na parkingu. Ruční brzda je mi svědkemB-]

Lukáš
6. února • 18:51

Ve Vitaře je doslova pekelná amatérská zábava.. :-) Pod lesem vypnu ESP a pořád bokem. To auto je naprosto nezáludné, jede bokem samo..

Ivan
9. února • 8:14

To auto nemá chybu, proto jsem si ji vybral. Spotřeba: v zimě 6,1 v létě 5,5l dle tabulek různých testovani (nesrovnatelné). A Milda hybridní úžasný tuto věc oceňuji taky, převážně nepotřebuji vůbec brzdit. Za mě O.K.

Doporučujeme

Články odjinud