Suzuki totiž v nabídce nemá model, který by byl "vhodný" pro USA. Jestli je či není Swift šikovné auto s tím nesouvisí. Stejně tomu 3/4 lidí nerozumí (jde to vidět i na zdejších čtenářích)
Si predstavím že som občan ameriky a pozriem čo mi ponúka Suzuki... Splash, to je snád blbý vtip, Swift síce väčšie ale málo výkonne, SX4 blbý vtip , Jimny blbý vtip, Vitaru tam ešte ako tak rozdýchajú, ktorú tam ponúkajú s 2.4i + 3.2i, Kizashi 2.4i je v podstate novinka , ešte mali v ponuke EQUATOR 2.5i + 4.0i čo mi silno pripomína Nissan Navara. Podla mna v USA boli ako tak predajné posledne menované tri modely a dokedy nebolo Kizashi tak asi len dva a to sa predáva fakt zle, Swift Sport by tam bol zaujímavý pre puberťákov ak by v tom bol aspon nejaký 2.0i + by tam bola možnosť jednoduchého performance, ale kúpiť si tam lepšiu 1.6i na ktorú kúpia ledva športovú vložku filtra pre američanov nie je zaujímavé, Swift skrátka nie je Honda na ktorej motory sa tam dá kúpiť všetko Bmw v USA nemá problém predávať , ale pravdepodobne tam neponúka také sračky ako 316i či 520i, ktokolvek chce v USA predávať musí im ponúknúť to čo žiadajú
Je videt, ze si sebe jako obcana ameriky predstavujes rovnou jako mentalne retardovaneho, jen takovy by koukal na jine nez americke stranky;-)Takze kdybys byl American, nejspis bys videl Kizashi, SX4, Grand Vitaru a Equator, tedy auta v segmentech, kterym se v USA dari. Swift bys ani nevedel, ze nejaky delaji a tedy bys nad jeho nesmyslnosti nemusel placat nesmysly.B-]
Ty si pekne mimo, v USA sa jazdí na iných autách a im niečo také čo má pod kapotou motor pre kosačku nič nevraví... Tam sa do práce nejazdí 10km ale kludne 100km a aj ked to je mestom tak si na to nikto nebude kupovať malého Swifta, či nebodaj Splash...Si pozri autá čo sú zhodné pre USA aj EU trh , vždy ponúkajú pre dané auto vyšší objem , tam sa zle predáva niečo čo má 4 valce, to sú pre nich social verzie ...Aby si sa dostal do obrazu , tak si vyskúšaj kupiť u nás Toyotu Venza, alebo BMW 135i, Nissan Pathfinder s 5.6i V8, či Golfa s 2.5i, Subaru ja další príklad v USA je socialna verzia 2.5i , kdež to u nás ti smelo ponúknu 1.5i a na tú 2.5i v prípade trebárs Imprezy môžeš rovno zabudnúť...Kizashi by sa mohlo v USA zapáčiť ale muselo by ponúkať adekvátny motor pre nich, ale tak kludne by stačila aj tá 2.4i ak by bola nadopovaná turbom, prísť do USA s ponukou motorov určených pre EU je holý nezmyselJediné čo im teda Suzuki v USA ponúklo bola okopčená NAVARA od Nissanu a to si radšej už každý kúpil asi NissanJa sa na to pozerám triezvym rozumom a vôbec sa nečudujem tomu že tam predaje nefičali.
a) Zkus si do USA nekdy zajet, kdyz mi takovy internetovy teoretik jako ty dava rady, vypada to fakt smesne:-Db) 2.4 v Kizashi JE motor pro USA, prave proto se mu nedari tady, mas to nejake popletene Ivane;-)c) Ty se na to Ivane hlavne divas pohledem neznalka a placas uplne z cesty.
Povedzme že Kizashi by mohol byť konkurent pre Subaru ako vozidlo s pohonom 4x4 , ale v USA sa predáva viac Legacy 2.5GT + 3.0i či novšia 3.6i s výkonom od 245PS , v prípade Volva podobne, S60 s motormi T5 + T6 s najmenším výkonom 250PS či S80 3.2i + T6 od 240PS...Či chceš alebo nie, Kizashi je pre američana socialna verzia a na to aby tam stúpli predaje potrebuju ponúkať verziu , ktorá sa dá považovať za premiovú a jedna z požiadaviek je aj výkon motora a ten seriový u 2.4VVT zo 180PS čo má je dosť málo vzhladom na hmotnosť vozidla....Inak sa mi Kizashi páči, ale tu na EU trhu je zasa nepredajné, lebo do toho neponúkajú diesel a benzinák si kúpi len malo ludí, to by v tom musela byť europska "socialna" 1.8i skrátka pre EU je to velkoobjemáč pre US socialna verzia = zle sa predáva aj u nás aj V US (vlastne tam sa nepredáva už nič
Tak Suzuki je dneska vlastni takova mistni indicka automobilka bez ambici svoji produkci exportovat na vyspele trhy. Realne prodeje Suzuki mimo Indii jsou nezajimave a zcela neperspektivni. Predpokladam, ze behem par let asi opusti i evropsky trh a zameri se ciste na tu Indii. Na vyspelych trzich nedokazi konkurovat, protoze nedokazi dostatecne levne vyrabet konkurenceschopne vozy. Staci se podivat na takove Suzuki Kizashi, to auto neni uplne spatne, ale za cenu ktera je naprosto mimo misu a ty prodeje jsou pak blizke nule.
To přesně odpovídá tomu co jsem napsal. Japoncům stačí, když jedna značka obsadí masově indii a nemusí strašit jinde. Tam straší jiné značky. Je to výhodnější z hlediska servisu, výrobním nákladům, počtu typů a specifických úprav..... Japonské produkty jsou v podstatě zastřešeny v jednom neviditelném koncernu. Takže tím nic netratí.
Tak nám geniální Dušánku ještě zhodnoť Swift.
Suzuki má v Evropě jeden zásadní a těžko řešitelný problém. Jedná se o značku pro koncového zákazníka. Tím pádem prodává málo, malá auta, levná auta. Kdyby měla v nabídce model, který se dá kupovat jako masový služebák, tedy nižší střední třída, případně střední třída, byla by na tom o mnoho lépe.
Nebyla, protože jako služebáky zde každý bezhlavě kupuje německé vozy, případně nějaké dodávky Fiat/PSA/Renault. I kdyby měli to nejlepší auto na světě, stejně si ho nikdo nekoupí. Lidi jsou ovce, co přemýšlejí koulema místo mozku.
Japoncům to je jedno. Výrobci jsou v japonsku více méně propojeni jedním majetkovým podhoubím, takže si vlastně nekonkurují. Co neprodá suzuki, prodá nějaký jiný japonec.
Na to, že sa Suzuki špecializuje na malé, respektíve menšie autá, a že v Amerike nemá vlastné fabriky, sa aj tak dosť dlho udržala na americkom trhu.Americký trh je tvrdý, a moc sa s predajcami nemazná. Svoje vedia aj taliani či francúzi, ktorí kedysi predávali v USA. Kedysi. Taký inšpektor Colombo sa napríklad vozil na Peugeote.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.