Suzuki v januári druhou najpredávanejšou značkou v SR

V januári 2007 dosiahla značka Suzuki jeden zo svojich najlepších výsledkov na slovenskom trhu. V porovnaní s mesiacom január 2006 stúpol predaj medziročne o 51%. Dosiahnutý trhový podiel 7,3% patrí tiež k najlepším v histórii predaja Suzuki v SR rovnako ako aj druhá pozícia v predaji osobných automobilov.

S výsledkom 7,3 % Suzuki zaradila Slovensko medzi krajiny so svojim najvyšším trhovým podielom v Európe hneď za Maďarsko a Dánsko.

V Maďarsku si Suzuki v Januári 2007 upevnila svoju pozíciu lídra a dosiahla trhový podiel 19,25%. Tento vzrástol medziročne o 2%.

Jediný výrobný závod Suzuki v Európe v maďarskom Esztergome  plánuje zvýšenie svojej výrobnej kapacity v roku 2007 o 38%. Ročná produkcia by koncom roku 2008 mala dosiahnuť 300 tisíc automobilov.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků