Suzuki ukazuje Jimny jako pick-up i dobrodružný off-road. Zatím jako koncepty

Na tokijském autosalonu představí Suzuki dvojici konceptů nového Jimny. Kromě dobrodružnější verze nám automobilka ukáže i pick-up.

Nové Suzuki Jimny se zdá jako perfektní základ pro další úzce zaměřené deriváty malého off-roadu a právě tuto myšlenku se rozhodla japonská automobilka prozkoumat trochu blíže. Ve formě konceptů tak budou mít na lednovém autosalonu v Tokiu premiéru hned dvě specifické varianty Jimny. Obě bychom si přitom z fleku dokázali představit v produkční verzi.

Prvním konceptem je Jimny Survive (přežít), které využívá základu v japonské variantě malého off-roadu s 0,66litrovým tříválcem pod kapotou o výkonu 47 kW (64 koní). Z názvu je zřejmé, že tato specifikace je určena do extrémních podmínek a má představovat mnohem schopnější a odolnější evoluci Jimny.

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Model tak dostává nová kola s off-road pneumatikami, vyšší přední nárazník s navijákem, ochranné prvky světlometů a rohů karoserie, externí trubkový rám kolem kabiny a také zde nenajdete zadní boční okna. Na střeše ke všemu vozí vyprošťovací desky, díky kterým Jimny vypadá připraveno na opravdu nejhorší terén.

Druhým konceptem je poté Jimny Sierra Pickup Style, využívající základu v širší variantě modelu, která podobně jako u nás dostává pod kapotu 1,5litrový čtyřválec o výkonu 75 kW (102 koní). Dosud byly pick-upy Jimny výhradou spíše nezávislých úpravců, tento kousek však pochází přímo od Suzuki. A navíc chce zaujmout retro designem.

Nové Suzuki Jimny oficiálně. Rám zůstal, máme kompletní technická data

Nové Suzuki Jimny oficiálně. Rám zůstal, máme kompletní technická data

Jimny tak dostalo novou masku, pozměněné nárazníky s chromovanými oky a stříbrně lakovanými ochrannými prvky, vzadu nad korbou má rám se čtveřicí světlometů, stojí na krémově lakovaných kolech se středovými poklicemi a po boku karoserie se táhne staromódní dřevěný dekor, který je v zadní části opravdu z dřevěných desek.

Suzuki zatím k oběma konceptům zveřejnilo pouhou dvojici fotek, takže na detailní pohled a více informací si budeme muset ještě počkat. Minimálně o pracovní pick-up by ovšem mohl být na některých trzích zájem. Uvidíme, zda bude mít automobilka v plánu sériovou produkci.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 29 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků