Suzuki SX4: velká naděje na nových snímcích (+ 52x foto)

Nová generace řady SX4 tu stávající nestřídá. Bude totiž větší a dražší a u nás se objeví s letošním podzimem.
Seznam kapitol
  1. Suzuki SX4 2014
  2. Fotogalerie

Lehké SUV Suzuki SX4 patří v Evropě k nejprodávanějším automobilům značky Suzuki, ale stejně jako ostatní modely této automobilky trpí nezadržitelným stárnutím. Současná generace modelu Suzuki SX4 se u nás začala prodávat již v roce 2005 a od té doby žádnou rozsáhlejší modernizací neprošla. Novou generaci Suzuki SX4 jsme vám zběžně představili již letos v únoru, tedy ještě před její oficiální ženevskou premiérou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová generace SX4 bude cenově i rozměrově zařazena zřejmě mezi stávající SX4 a SUV Grand Vitara

Připomeňme, že na délku novinka měří 4 300 mm, široká je 1 765 mm a vysoká 1 575 mm. Velkým rozdílem je rozvor náprav, který narostl o rovných sto milimetrů na konečných 2 600 mm. Z toho má těžit hlavně prostor pro zavazadla, jehož omezený objem patří k nejčastěji kritizovaným místům stávající generace SX4. K dispozici budou dva motory s objemem 1,6 l, zážehový a vznětový, se stejným výkonem 120 koní (88 kW). K omezení spotřeby paliva má přispět také start/stop systém EASS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z o 100 mm prodlouženého rozvoru náprav mají těžit hlavně cestující na zadních sedadlech a prostor pro zavazadla

K oběma motorizacím bude možné pořídit pohon všech kol, kterému u Suzuki nyní říkají ALLGRIP. Řidič dostane na výběr mezi režimy Auto, Sport, Snow a Lock. Standardem je manuální převodovka, která je u benzínu pětistupňová a u dieselu šestistupňová. Alternativu tvoří bezstupňové CVT vybavené manuálním módem nabízejícím sedm fiktivních převodů a možnost řadit pádly pod volantem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Suzuki SX4 2014
  2. Fotogalerie
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků