Suzuki SX4: velká naděje na nových snímcích (+ 52x foto)

Nová generace řady SX4 tu stávající nestřídá. Bude totiž větší a dražší a u nás se objeví s letošním podzimem.
Seznam kapitol
  1. Suzuki SX4 2014
  2. Fotogalerie

Lehké SUV Suzuki SX4 patří v Evropě k nejprodávanějším automobilům značky Suzuki, ale stejně jako ostatní modely této automobilky trpí nezadržitelným stárnutím. Současná generace modelu Suzuki SX4 se u nás začala prodávat již v roce 2005 a od té doby žádnou rozsáhlejší modernizací neprošla. Novou generaci Suzuki SX4 jsme vám zběžně představili již letos v únoru, tedy ještě před její oficiální ženevskou premiérou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová generace SX4 bude cenově i rozměrově zařazena zřejmě mezi stávající SX4 a SUV Grand Vitara

Připomeňme, že na délku novinka měří 4 300 mm, široká je 1 765 mm a vysoká 1 575 mm. Velkým rozdílem je rozvor náprav, který narostl o rovných sto milimetrů na konečných 2 600 mm. Z toho má těžit hlavně prostor pro zavazadla, jehož omezený objem patří k nejčastěji kritizovaným místům stávající generace SX4. K dispozici budou dva motory s objemem 1,6 l, zážehový a vznětový, se stejným výkonem 120 koní (88 kW). K omezení spotřeby paliva má přispět také start/stop systém EASS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z o 100 mm prodlouženého rozvoru náprav mají těžit hlavně cestující na zadních sedadlech a prostor pro zavazadla

K oběma motorizacím bude možné pořídit pohon všech kol, kterému u Suzuki nyní říkají ALLGRIP. Řidič dostane na výběr mezi režimy Auto, Sport, Snow a Lock. Standardem je manuální převodovka, která je u benzínu pětistupňová a u dieselu šestistupňová. Alternativu tvoří bezstupňové CVT vybavené manuálním módem nabízejícím sedm fiktivních převodů a možnost řadit pádly pod volantem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Suzuki SX4 2014
  2. Fotogalerie
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků