Suzuki SX4: velká naděje na nových snímcích (+ 52x foto)

Nová generace řady SX4 tu stávající nestřídá. Bude totiž větší a dražší a u nás se objeví s letošním podzimem.
Seznam kapitol
  1. Suzuki SX4 2014
  2. Fotogalerie

Lehké SUV Suzuki SX4 patří v Evropě k nejprodávanějším automobilům značky Suzuki, ale stejně jako ostatní modely této automobilky trpí nezadržitelným stárnutím. Současná generace modelu Suzuki SX4 se u nás začala prodávat již v roce 2005 a od té doby žádnou rozsáhlejší modernizací neprošla. Novou generaci Suzuki SX4 jsme vám zběžně představili již letos v únoru, tedy ještě před její oficiální ženevskou premiérou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová generace SX4 bude cenově i rozměrově zařazena zřejmě mezi stávající SX4 a SUV Grand Vitara

Připomeňme, že na délku novinka měří 4 300 mm, široká je 1 765 mm a vysoká 1 575 mm. Velkým rozdílem je rozvor náprav, který narostl o rovných sto milimetrů na konečných 2 600 mm. Z toho má těžit hlavně prostor pro zavazadla, jehož omezený objem patří k nejčastěji kritizovaným místům stávající generace SX4. K dispozici budou dva motory s objemem 1,6 l, zážehový a vznětový, se stejným výkonem 120 koní (88 kW). K omezení spotřeby paliva má přispět také start/stop systém EASS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z o 100 mm prodlouženého rozvoru náprav mají těžit hlavně cestující na zadních sedadlech a prostor pro zavazadla

K oběma motorizacím bude možné pořídit pohon všech kol, kterému u Suzuki nyní říkají ALLGRIP. Řidič dostane na výběr mezi režimy Auto, Sport, Snow a Lock. Standardem je manuální převodovka, která je u benzínu pětistupňová a u dieselu šestistupňová. Alternativu tvoří bezstupňové CVT vybavené manuálním módem nabízejícím sedm fiktivních převodů a možnost řadit pádly pod volantem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Suzuki SX4 2014
  2. Fotogalerie
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků