Suzuki SX4: velká naděje na nových snímcích (+ 52x foto)

Nová generace řady SX4 tu stávající nestřídá. Bude totiž větší a dražší a u nás se objeví s letošním podzimem.
Seznam kapitol
  1. Suzuki SX4 2014
  2. Fotogalerie

Lehké SUV Suzuki SX4 patří v Evropě k nejprodávanějším automobilům značky Suzuki, ale stejně jako ostatní modely této automobilky trpí nezadržitelným stárnutím. Současná generace modelu Suzuki SX4 se u nás začala prodávat již v roce 2005 a od té doby žádnou rozsáhlejší modernizací neprošla. Novou generaci Suzuki SX4 jsme vám zběžně představili již letos v únoru, tedy ještě před její oficiální ženevskou premiérou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová generace SX4 bude cenově i rozměrově zařazena zřejmě mezi stávající SX4 a SUV Grand Vitara

Připomeňme, že na délku novinka měří 4 300 mm, široká je 1 765 mm a vysoká 1 575 mm. Velkým rozdílem je rozvor náprav, který narostl o rovných sto milimetrů na konečných 2 600 mm. Z toho má těžit hlavně prostor pro zavazadla, jehož omezený objem patří k nejčastěji kritizovaným místům stávající generace SX4. K dispozici budou dva motory s objemem 1,6 l, zážehový a vznětový, se stejným výkonem 120 koní (88 kW). K omezení spotřeby paliva má přispět také start/stop systém EASS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z o 100 mm prodlouženého rozvoru náprav mají těžit hlavně cestující na zadních sedadlech a prostor pro zavazadla

K oběma motorizacím bude možné pořídit pohon všech kol, kterému u Suzuki nyní říkají ALLGRIP. Řidič dostane na výběr mezi režimy Auto, Sport, Snow a Lock. Standardem je manuální převodovka, která je u benzínu pětistupňová a u dieselu šestistupňová. Alternativu tvoří bezstupňové CVT vybavené manuálním módem nabízejícím sedm fiktivních převodů a možnost řadit pádly pod volantem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Suzuki SX4 2014
  2. Fotogalerie
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků