Suzuki SX4 1,5 GLX: japonský Ital v akci (první dojmy)

Sidik  |  13. 06. 2006 07:50

Teda nevim jak vam, ale mne se moc libi obzvlaste za ty prachy. A verze 4x4 musi byt supr v zime na hory (no jestli to takhle pude dal, tak bude supr i na nase silnice po zime, obcas clovek musi davat pozor, aby do tech vetsich der nezapadnul s celym autem...)

Odpovědět  |   | 
stylus  |  13. 06. 2006 09:11

No auto spatny to neni ale me se vic libi swift nebo grand vitara....

Odpovědět  |   | 
puck  |  13. 06. 2006 15:52

totalne perfektne male auto - susedka ho ma v "cosmic black" a to vyzera fakt dobre. cervena tiez nie je spatna. verzia 4x4 gs za tie prachy je fakt super

Odpovědět  |   | 
mimi  |  06. 08. 2007 21:33

poviem vaj ja ho mam doma a je nadupane rok vyrobi 2007 ovladanie radia na volante bomba

Odpovědět  |   | 
Koubas  |  13. 06. 2006 08:40

Včera jsem byl v autosalonu SUZUKI v Břeclavi a obchodník mně sdělil, že od podzimu by se motor 1,5 měl přestat do SX4 dávat a ve všech výbavách bude v nabídce 1,6 VVTi. Přemýšlel jsem jestli se vyplatí těch 60 tis. za čtyřkolku (srovnávám 1,5 GLX a 1,6 VVTi GLX 4x4), ale myslím, že 1,6 VVTi s předokolkou za menší příplatek je docela hezké kompromisní řešení
P.S: Děkuji redakci za efektní fotky SX4 zabodnuté do travnaté meze !!!

Odpovědět  |   | 
milan  |  13. 06. 2006 09:03

rozhodne 4x4. v cene je aj bezklucove otvaranie dveri, bocne listy a vyvyseny podvozok. jazdit s 4x4 je uz vyssi level. odporucam !

Odpovědět  |   | 
redliner  |  13. 06. 2006 16:41

vyssi level oproti comu? ;)

Odpovědět  |   | 
bbleach  |  13. 06. 2006 09:09

opravdu pekny auto. Narozdil od jinych je i pekna cena. A v 4wd bude naprosto super. Tesim se na test v dizlu...

Odpovědět  |   | 
dochtor  |  13. 06. 2006 09:23

Krásne autíčko
...čim to je, že nakladacia hrana náhle vadí a pri Roomstrovi si ju pri teste nikto nevšimol?
Pri SX4 navyše ani tak neprekáža a navyše prispieva k tuhosti.

Odpovědět  |   | 
dochtor  |  13. 06. 2006 09:52

Upresnim, nebol to test ale "prve dojmy" zo Zenevy
http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=7756

Odpovědět  |   | 
patrik  |  13. 06. 2006 13:27

Už jsem to sem psal: v rámci příslušenství lze do SX4 dokoupit dvojité dno (podobné jako u Nissanu Note). Zarovná nakládací práh do jedné roviny se sklopenými OPĚRADLY a lze pak naložit zhruba délku 130-140 cm (což na krátkou celkovou délku opravdu ujde, standardní kombi mívá ložnou délku asi 170-180, prostě těch 20-40 cm délky karosérie nelze okecat). Samozřejme tím nevznikne náklaďák, ale je to příjemná možnost, jak v klidu naložit a vyložit těžké velké krámy. - Takže jediné, co bych SX4 "vytknul" je to, že v rámci nákladově úsporných konstrukčních řešení do něj byly jen transplantovány sedačky systém-Swift, přičemž by nebylo od věci vyvinout zadní sedačky s posuvem: kufr by na tom okamžitě profitoval nějakými 50-80 litry. Alespoň v příplatkovém příslušenství, chápu, že ve standardu by to nepříjemně zvedlo cenu. - Jinak, vážení fandové téhle nové ikony: v příplatkovém příslušenství je k mání ještě pár dalších příjemností: střešní spojler dozadu, zástěrky (na kloubu pro 4WD), ofuky dopředu i zadu, ochranné lišty k olepení UrbanLine, všelijaké nosiče, včetně nosiče kol na páté dveře. Btw: UrbanLine má ve střešních žlábcích přípravené patkové otvory na příčníky - takže není třeba dokupovat hagusy. Prostě

Odpovědět  |   | 
enti  |  13. 06. 2006 12:29

Take neviem vyrobca udava aj na nete vsade inde pisu o 190mm takze by ma fakt zaujimalo ako ste prisli k 175mm???

Odpovědět  |   | 
jj  |  13. 06. 2006 13:20

175mm má verze s pohonem přední nápravy, 190 mm pouze 4x4

Odpovědět  |   | 
enti  |  13. 06. 2006 12:30

nie nahodu 190mm???

Odpovědět  |   | 
J_gersl  |  15. 06. 2006 10:07

Je to opravdu tak, všechny vozy 1,5 mají světlou výšku 175 mm, verze 4x4 pak 190 mm. Podložkami k pružinám ji lze ještě zvýšit (+-0,5 - 1 cm), u Vitar se to dělá běžně...

Odpovědět  |   | 
t2000  |  13. 06. 2006 12:38

Pokud 4x4, tak jedine s ESP. Je tam navic radio na MP3.

Odpovědět  |   | 
patrik  |  13. 06. 2006 13:31

Pokud vím, tak verze s ESP se prozatím do ČR nedováží - údajně se s tém začít někdy na podzim, zároveň s příchodem fiatovské 1.9 nafty. Myslím, že nás pak čeká menší přestavba ceníku.

Odpovědět  |   | 
t2000  |  14. 06. 2006 07:40

V SK uz je v ceniku za SUPER cenu..

Odpovědět  |   | 
cpwn  |  13. 06. 2006 12:42

Krásne autíčko, bohužiaľ na Slovensku vo verzii 4x4 vypredané do konca roka. Práve som zrušil objednávku, mal som ju u dílera od apríla. Nechápem, načo urobili tak mohutnú kampaň, keď to teraz nie sú schopní vyrábať

Odpovědět  |   | 
redliner  |  13. 06. 2006 16:43

ano ano presne viem o com hovoris urobil som rovnako, zrusil objednavku na SX4 tiez v aprili a zariadil sa inak, momentalne ked SX4 stretavam na ulici ani ma to nejak nemrzi ze ho nemam

Odpovědět  |   | 
patrik  |  13. 06. 2006 18:22

I když to jednoho nepotěší, je to na druhé straně důkaz, jak se SX4 okamžitě na trhu chytla. Takový nástup jí může závidět kdejaký jiný model. Automobilka v to sice mohla doufat, ale určitě to nemohla předvídat a rezervovat si na to výrobní kapacity. I když výrobu Wagonu R+ přesunuli do Polska, Ostřihom asi není zrovna obří fabrika a Swift (a částečně Ignis) si taky žádá svoje. Nedá se nic dělat, Suzuki se z motorkářské firmy, která občas udělá nějaké to auto pro poměrně specifické zájemce, najednou dostala do popředí všeobecného zájmu. Já bych jim nenadával, že nestačí poptávce, spíš jim držím palec, aby se z toho nezbláznili. - Ale úplně chápu, jak tě to frustruje.

Odpovědět  |   | 
puck  |  14. 06. 2006 01:09

som zvedavy ci sa tak chyti aj roomster...

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  14. 06. 2006 08:36

Copak, jsi akcionář? Pak starost chápu.
BTW: prodeje rok 2005 v ČR,nerozškatulkováno: Škoda 56.743ks, Suzuki 1.722 ks
01-05/2006: Škoda 20.894 ks, Suzuki 934 ks. Český trh, slovenský netuším a ani nezajímá.Dotazy?Těch škodovek zůstalo v ČR a SK minimum,většina putovala do těch nerozvinutých zemí EU (SRN,GB...) a Eura se sypala do pokladničky v Česku.
Kolik se prodá, resp. budou maďaři SX4 schopni dodat? Asi moc ne.Já bych si i tipl, čeho se víc prodá...Odkaz viz.:http://www.sda-cia.cz/statr/2005-12.ktgOAr.CZ.html
Jestli mohu: nějak mi unikl důvod ta dvě auta srovnávat? Důvod je, prosím, krom toho, že někoho Škoda sere jaký? Myslím racionální důvod.....

Odpovědět  |   | 
ACE.  |  14. 06. 2006 09:29

Co tě tak nadzvedlo? Proč by nemoh bejt zvědavej jak se Ruml chytne?

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  14. 06. 2006 15:22

Mně? Nic! Mně je jedno, co Škoda vyrábí, akrát nechápu, proč někdo chce srovnávat prodeje Rumla s nějakou jap.sračkou.Asi by se mělo srovnávat něco, co je srovnatelné, takže kdyby byl Yeti, tak sračka Yeti se sračkou SX4,ne?

Odpovědět  |   | 
ACE.  |  15. 06. 2006 08:40

Definuj co je u tebe sračka? Nějak nechápu odůvodněnost tohoto titulu.
Yeti na trhu není, Ruml a SX4 ano, když nechceš srovnávat rozměry, užitnost atd. proč ne prodej. Nic tomu nebrání.

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  15. 06. 2006 15:22

Slušnost je odpovědět:
Mno, o Škodě se běžně píše, že je to sračka, tak jsem použil tuto českou terminologii i na japonce.Má být? Tak dlouho lidé píší o něčem že je to sračka, až se to dostane do povědomí a použije se to jako běžný termín.Suzuki mám, tak si to navíc mohu dovolit se takto vyjádřit, seč proti tomu autu téměř nic nemám. Pár drobností, jako jinde, pokud to člověk přizná. Až budu mít Mazdu, budu psát, že je to super-hyper-špicové auto.  Swift jezdí,nezlobí,pohoda. BTW: když už mermomocí chce někdo něco srovnávat, tak bych srovnal prodeje SX4 a Fiatu Sedici(u nás, ne v Itálii), ale ten se zatím nevozí,možná ani nebude.Srovnávat srovnatelné.Rumla bych srovnával s nějakým Berlingem, nebo něčím na tento způsob. Poznámka o srovnání prodejů Rumla a SX4 mi přijde jako zbytečná. Ta auta mají asi poněkud jinou cílovou skupinu zákazníků.Ruml v N1 bude logický,v SX4 úsměvný, když srovnáme třeba tohle.Srovnávat srovnatelné.Jinak lze srovnávat prodeje čehokoliv s čímkoliv. Např. Audi A8 s novým Cliem ve Španělsku, nebo BMW 7 a Punto v Itálii atd....Těch kombinací je o trochu méně než nekonečně mnoho.Je otázka,jaký mají smysl. Spíš bych hledal ty, které mají jinou než nulovou vypovídací hodnotu.Logické,ne?

Odpovědět  |   | 
dochtor  |  14. 06. 2006 09:36

Kde nakoniec skončili tie € otázne
Nebudem ti ale kaziť sen o českej automobilke, pokladničke, trhu...
No a dôvod porovnávať je ten, že keby Škoda prišla s SX4 (Yeti) urobila by ďaleko lepšie ako s Roomstrom
Vďaka nakladacej hrane to totiž nebude práve ideálna dodávka.
http://www.autorevue.cz/Obrazky/2006/02unor/roomster2/DSC_0804.jpg
a rodinné auto s takto nízkymi zadnými operadlami, je vhodné tak na dopravu malých detí.
http://www.autorevue.cz/Obrazky/2006/02unor/roomster2/DSC_0850.jpg

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  14. 06. 2006 15:38

dochtore: jako mne nezajíná SK rozpočet, tak ani český... Můj věk je takový, že žádné "sny" nemám. Mně je ukradená jakákoliv automobilka, akorát nechápu, co furt máte o péči s českou. Teda, pokud nejsi většinový akcionář, to bych chápal. Proč uvedli na trh Roomstra je asi problém nikoliv obvatel Sk, ani Česka,ale představenstva VW. Pak je tu ještě jedna možnost:poradit jim, co měli dělat, nebo lépe, pokusit se stát předsedou představenstva VW a při hlasování přehlasovat ty zbývající lidi. Jestli si myslíš, že se to děje jinak (myslím rozhodování o model. řadách, posloupnosti atd...), tak ti teď seberu iluze: neděje.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  14. 06. 2006 08:29

To je zaujimave, na Slovensku sa ziadny outdoor line bez 4x4 ani nepredava.. ja sam som po 2 mesiacoch cakanie na 4x4 vzdal ( a to som si prosim objednaval 2 tyzdne (!) po uvedeni na trh ) a kupil som si 2WD GS v plnej vybave.. len skoda, ze som nepockal na ESP... Inak je to super auticko, urcite nelutujem jeho kupu. No co vsak cert nechcel, po mesiaci mi ho nejaky magor tukol na parkovisku a teraz je tyzden v servise a rad by som vedel, odkial ludia viete, ze v 4x4 je mp3 prehravac..

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  14. 06. 2006 08:44

Kde jsi to chytl? Pokud někde vpředu, tak se ani nedivím, potože konstrukce přídě bude podobná jako u Swifta, tam stačí se na to škaredě podívat a je to nepojízdné. Ta příď, myslím oblast nárazníku je extrémně měkká, znám moc dobře...BTW:viděl jsem novou Vitaru, která to na náledí na semaforech jen lehce opřela o Formana se závěsem nějakými méně než 10 km/h, Formanovi se nestalo zhola nic, kočka z Vitary dostala 2 tácy flastra a závěs jí udělal škodu za 90 tis Kč.

Odpovědět  |   | 
ACE.  |  14. 06. 2006 09:34

Dost asi záleží jak to chytneš, kámoš nedávno v Oktávce pr. předkem zastavil o feldu, nejel rychlej než 20 a Oktáfka se zmuchlala jak papír, seděl sem vpravo a nemoh otevřít ani dveře, na feldě to nebylo téměř poznat.

Odpovědět  |   | 
dochtor  |  14. 06. 2006 09:43

Páni, konštrukcia prednej a zadnej časti toho istého je (spravidla) zásadne iná. Nie je možné to takto porovnávať.

Odpovědět  |   | 
ACE.  |  14. 06. 2006 13:49

Souhlas, tak to bylo myšleno.

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  14. 06. 2006 15:30

dochtore, to my víme, aj školu na to máme,ale:co je moc, je příliš,takže u Suzuki obecně u těchto nových model. řad udělali přídě hyper měkké a bortí se jak papír. Když to stejně opřeš třeba s Fabií jako se Swiftem, tak na fabce bude škoda minimální a Swift v desítkách tisíc.Ale jinak o nic nejde.BTW:konečně závěsy mají být odmontovatelné a kdo jej tam má(vím, že na Formanovi je jiný), tak má dostat flastra také,protože na jednu stranu se cosi dělá skrz ochranu chodců a pak je tam kus něčeho, co bortí druhá auta.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  14. 06. 2006 13:11

nejaky blbec mi troska prehol zadne prave dvere.. nic strasne, trosku prehnute dovnutra, ale nenasere ta to? Nastastie, nic sa neposkriabalo, asi to bol naraznik alebo plast.. prave dnes idem do servisu, tak som zvedavy, ako to nalakovali...

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  14. 06. 2006 15:47

Nenasere, auto je spotřební zboží, to neřeš. Nám někdo vycouval (byla to bílá dodávka) kolem Swiště a vzal to od předního blatníku až po zadní a v pohodě odjel. Blatník se pokrčil, tak se srovnal-tam bylo vidět, že papír je proti tomu pancíř,přestříkalo, zbytek se rozleštil a je. Teď to zase někdo podřel na parkovišti, asi nesl něco kolem auta, je tam rýha, už se to nechává tak a dlabeme na to. Koupí se časem něco jiného. Že by to SX4? BTW: bude to i v naftě? Řádově za kolik? Tuší nebo má někdo info?Díkec.

Odpovědět  |   | 
dochtor  |  14. 06. 2006 17:09

ITTI: Keby to bolo tvoje súkromné auto, tak chcem vidieť ako to "neřešíš" prípadne len mávneš rukou, že je to spotrebák...
Inak, je ťa tu škoda. Všetkému rozumieš, každému poradíš a nič ťa nenaserie - mal by si ísť do politiky

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  14. 06. 2006 17:39

dochtor: já to nijak neprožívám, tak si nech rejpavé poznámky za řekou Moravou. Si myslíš, že Swift se kupuje jako auto k podnikání? Toš neblázni! Ti prdlo,ne? Swift je auto na ježdění po městě a okolí a je čistě soukromé, ze zdaněných peněz, ale po tom je ti...víš co, když dojde na věc. Podnikatelský Swift snad ani nejezdí, kromě předváděčky a to je na hraně treminologie.Až jej prodají, tak je zse soukromý. Na politiku ti seru.  Co jako vím všechno? Akorát se tu občas dobře bavím, to je celé.Čauky do bývalé federácie

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  14. 06. 2006 17:53

dochtore: jsem úplně zapomněl-když je auto určeno pro městský provoz, musíš, kua,počítat s tím,že bude lehce ojebané,ne? Každé auto, které jezdí a hlavně parkuje po městě. Bu´d to neřešíš, nebo ti z toho jebne(pokud ti to vadí). My to neřešíme, protože auto je v kategorii spotřebního zboží.Vyjedeš z prodejny a 20 % ceny dole. Tak nemá cenu řešit prkotiny. Navíc, když to zaretušuješ, tak ti to zase jebnou. Když to necháš být, někomu dojde, že to neřešíš a je klid. Znám okresní nemocnici, kde výlučně lékařům, tak řádově do 2 měsíců po zakoupení nového auta udělají v areálu rýhy, hezky až na podklad(to bílé), zhruba ve stejných místech. No a ti doktoři na to kašlou, nechávají to tak. Jeden to jednou opravil a do týdne bylo znovu.Od té doby to nikdo z nich neřeší a rýhy ignorují=nové nepřibývají.Normálka,třeba to na Sk funguje líp, to nevím, ale divil bych se.. 

Odpovědět  |   | 
J_gersl  |  15. 06. 2006 22:09

Nafta od zari, zhruba o 80t Kc vice, v plne vybave GLX 4x4, zajimavy bude ten sestikvalt.

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  18. 06. 2006 17:02

Nafta bude "modifikace" JTD od Fiatu? O 80t navíc se rozumí proti plné verzi 1,6 4x4 s ESP?

Odpovědět  |   | 
J_gersl  |  18. 06. 2006 19:54

Bude se jednat o standardni Multijet 88kW, co je v urcitych vozech Fiat (Common rail), 280 N.m, k tomu 6ti kvalt. Je to cca 80tisic navic, tj. 530.000 Kc, s tim ESP jsou to zatim spise famy, takze se uvidi az v zari, jak to doopravdy bude.

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  19. 06. 2006 11:44

Díky za info. Nemám čas k mému prodejci(to se na mne nezlob),tak otravuji jiného. Koupě není na pořadu dne, ale je alespoň představa. K ESP: český prodejce pro 1,6 GLX 4x4 jej neuvádí, slovenský ano, takže jak je to doopravdy? SK tam má chybičku nebo mají jinou verzi? Nicméně ono se dá i bez něj, o nic nejde.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  29. 06. 2006 08:36

Jsi na omylu, jsou pevné nebo odkládací. Sám jsem nechal synovi namontovat to pevné tažné zařízení. Ono to ty, kteří se rádi lepí na zadek když jedeš podle předpisu přece jen trochu odradí. A pokud ne, pak ať to v případě že drcnou poznají na vlastní kapse.

Odpovědět  |   | 
t2000  |  14. 06. 2006 19:36

Add MP3 prehravac, je to uvedeno ve specifikaci 4x4 ESP verzi na www.suzuki.sk, snad je to pravda.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  14. 06. 2006 22:15

Hej, ale ma to len verzia s ESP... doprdele, v praci robim software na CD/MP3/WMA prehravac pre Passata a v SX4rke mi to prehrava len audio... Vlastne ani neviem, ci prehrava, mam to auto 2.mesiac a este som tam ani jedno CD nevlozil ( pocuvam bud radio alebo MP3 na malom FM vysielaci )

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  14. 06. 2006 22:32

Hej, ale ma to len verzia s ESP... doprdele, v praci robim software na CD/MP3/WMA prehravac pre Passata a v SX4rke mi to prehrava len audio... Vlastne ani neviem, ci prehrava, mam to auto 2.mesiac a este som tam ani jedno CD nevlozil ( pocuvam bud radio alebo MP3 na malom FM vysielaci )

Odpovědět  |   | 
J_gersl  |  15. 06. 2006 10:16

Takto právě vznikají fámy :) prodejce v Břeclavi něco řekne, co je pochopeno špatně, na sk stránkách se objeví jiné informace atd. atd.
Přiznám se, že nevím, jak to bude s ESP, spíš si myslím, že ne-e (do září), ale změny s MP3 budou, a ne pouze na modely SX4 (přehrávače dodává Panasonic, který mp3+wma umí léta)... to samé by mělo platit o informačním displeji a jeho (ne)schopnosti zobrazit průměrnou spotřebu. Takže snad Suzuki zazáří v září ;)

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  15. 06. 2006 10:53

Buďme ke klukům z BV spravedliví. BTW: kolik majitelů má nahozen pracovní oděv a kontroluje každé auto, resp. ví o všem, co se v opravně děje? Pan Polach je hodně světlá výjimka, navíc hodně umí. Občas nestíhají, moc práce, málo lidí. K výbavám: importér  něco sdělí a ne vždy je to přesná info. Konečně: Swift se na Sk také trochu jinak označuje(myslím nějaká GLX atd) než v Česku a výbavy se mírně liší + seč novinka, jsou i akční modely, resp. např. klima grátis. Stránky Suzuki holt nejsou tak podrobné, jako má Škoda, ať zase zaprovokuji...ale je to pravda, tak co... Dokonce je možné, že na SK se bude SX4 vozit v nepatrně jiné výbavě, než do Česka. Takže bych vyčkal na českou verzi, asi se to bude prodávat, neboť i příšerný Ignis poslední dobou docela frčel a bylo vyprodáno.Tohle je nové a hezké. Trend není špatný, dost jim chybí něco na pomezí nižší/střední třídy a nezačněme s rozvorem. Auto pro 4 - 5 lidí,sedan,kombi nebo liftback. Dali tomu trochu nějaký styl,je to poznatelné, najde se, co mohlo být lépe.Osobně mi vadí materiál a pevnost přídě. Ne skrz oděrku,tu neřeším, ale stačí málo a opravdu to musí na dost drahou opravu do servisu.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  15. 06. 2006 11:11

Zaujimave je, ze na Slovensku su modely GC, GLX a GS.. pritom GS je vybavou to iste co ceske GLX Urban Line.. a u nas sa 2WD Outdoor line ani nepredava, co je skoda.. Neviete ludia poradit nejaky dobry servis na Suzuki, kde sa fakt vyznaju? Nemusi byt na Slovensku, moze byt aj niekde blizko hranic na Morave... Chcem si dat domontovat tie plastove kryty z Outdoor verzie a u nas dost protestuju, vraj treba vela vrtat do karoserie pri blatnikoch :(

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  15. 06. 2006 15:31

Auto Polach Břeclav. Víc bych neměl, aby to nebyla reklama. Kontakt najdeš na českých stránkách Suzuki. Mobil na pana Polacha ani pana Adámka opravdu nedám, nicméně umí a hlavně se snaží problém řešit, ne odpálkovat, "že je to v normě".
Pevnou linku, to bych mohl, ne? 519 373 555

Odpovědět  |   | 
J_gersl  |  15. 06. 2006 22:14

Z Hranic je to blize prave do Frystaku u Zlina, kde bylo auto zapujceno (dobra, troska reklamy ; ) ), ale je to take vysoce spolehlivy dealer, servisaci tomu hodne rozumi a vubec rodinna firma, co jsou nejstarsi dealeri SZ v CR. www.simcar.cz Kompletni oplastovani (boky, lemy blatniku, bocni listy a predek a zadek) prijde na cca 16.000Kc s DPH (tj. to, o co se lisi outdoor a urban line mimo lyziny).

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  16. 06. 2006 11:21

takze sa to skutocne da spravit... to som aj tusil, plechy su uplne rovnake a dokonca su tam aj uchyty na podbehy, takze by to nemal byt problem.. to len na Slovensku servisy nestoja za nic ( resp. sa to boja spravit, vraj by sa mi zrusila zaruka )
Asi porozmyslam o tej Morave..
Dik za rady!

Odpovědět  |   | 
J_gersl,  |  16. 06. 2006 17:37

Jiste... a urcite je to brano jako doplnek (alespon v CR), takze zadnou zaruku neztratite!

Odpovědět  |   | 
mentos  |  19. 06. 2006 15:46

černá barva,od dealera navíc v ceně metalíza+doplňky za 10tis kč.
zájemci volejte: 608808606

Odpovědět  |   | 
Pupy  |  21. 07. 2006 10:19

Zajímavé!
Raději bych chtěla červenou. Nevadí?

Odpovědět  |   | 
huncutik33  |  30. 12. 2006 17:59

pokracovanie fora odporucam na www.suzuki.rcmichal.com a www.auto.sk

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 197 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro