Suzuki Swift také s trvalým náhonem na všechna kola (doplněno info)

V segmentu malých vozů není mnoho těch, které se mohou pochlubit náhonem na všechna kola. Přitom část zákazníku právě toto řešení i u malých aut vyžaduje. Suzuki jim vyjde vstříc a připraví i pro svůj nejmenší model náhon na všechna kola. Swift AWD bude používat tovární náhon, který bude pouze modifikován pro použití v takto malém voze. Swift AWD bude v počátku spojen s benzínovým motorem 1,3 o výkonu 68 kW (92 k). Maximální rychlost, jakou tato čtyřkolka vyvine má hodnotu 167 km/h, což je o 8 km/h méně, než kolik dokáže verze s předním náhonem. Spotřeba by měla vzrůst o 0,1 až 0,2 litru na 100 km, dle provozu. Nový Swift 4x4 by se měl objevit na trhu v průběhu tohoto roku.

Dle nejnovějších informací by měl být příplatek, ve verzi GLX, za náhon na všechna kola okolo 950 eur bez daně. Tedy okolo 33 000 Kč s DPH. Cena Swiftu 5D s motorem 1,3 ve výbavě GLX a náhonem na všechna by se měla pohybovat okolo 375 000 Kč. (doplněno 7.2.2006)

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků