Suzuki Swift také s trvalým náhonem na všechna kola (doplněno info)

V segmentu malých vozů není mnoho těch, které se mohou pochlubit náhonem na všechna kola. Přitom část zákazníku právě toto řešení i u malých aut vyžaduje. Suzuki jim vyjde vstříc a připraví i pro svůj nejmenší model náhon na všechna kola. Swift AWD bude používat tovární náhon, který bude pouze modifikován pro použití v takto malém voze. Swift AWD bude v počátku spojen s benzínovým motorem 1,3 o výkonu 68 kW (92 k). Maximální rychlost, jakou tato čtyřkolka vyvine má hodnotu 167 km/h, což je o 8 km/h méně, než kolik dokáže verze s předním náhonem. Spotřeba by měla vzrůst o 0,1 až 0,2 litru na 100 km, dle provozu. Nový Swift 4x4 by se měl objevit na trhu v průběhu tohoto roku.

Dle nejnovějších informací by měl být příplatek, ve verzi GLX, za náhon na všechna kola okolo 950 eur bez daně. Tedy okolo 33 000 Kč s DPH. Cena Swiftu 5D s motorem 1,3 ve výbavě GLX a náhonem na všechna by se měla pohybovat okolo 375 000 Kč. (doplněno 7.2.2006)

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků