Suzuki Swift Sport: první oficiální informace

Hlavní novinkou, kterou přiveze automobilka Suzuki do Frankfurtu, bude model Swift Sport. První náznaky finálního designu přinesla hodně atraktivní studie S-Concept. Bohužel zatím jediná oficiální fotografie naznačuje, že designéři trochu „přibrzdili“ a výsledek zdaleka nepůsobí tak agresivně jako zmíněná studie. Oproti sériovému Swiftu má provedení Sport jiné nárazníky, dvoudílnou masku chladiče, prahové nástavce, větší střešní spoiler a jiné disky kol.

Klepněte pro větší obrázek

O poznání zajímavější než design automobilu je pohonná jednotka M16A. Tu Suzuki vyvíjelo speciálně s ohledem pro Swift Sport, stejně jako novou šestistupňovou manuální převodovku. Atmosféricky plněný motor o objemu 1586 ccm vyprodukuje maximálně 136 koní, a to pěkně prosím při 6900 ot./min! Točivý moment nabídne 160 Nm (4400 ot./min).

Jakékoliv údaje o jízdní dynamice zatím zveřejněny nebyly. Suzuki ale v tiskové zprávě slibuje vynikající stabilitu v zatáčkách a díky přepracovanému zavěšení předních i zadních kol také precizní ovládání. Kdyby došlo na nejhorší, může se posádka spolehnout na sedm airbagů.

Suzuki Swift Sport
Zdvihový objem1586 ccm
Maximální výkon 100 kW (136 k) / 6900 ot./min
Maximální točivý moment160 Nm / 4400 ot./min
Délke / šířka / výška3890 mm / 1695 mm / 1510 mm
Rozvor2430 mm
Rozchod vpředu / vzadu1470 mm / 1475 mm

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků