Suzuki Swift Sport: nově vyšlechtěný koncept pro Sydney

Mezinárodní autosalon v Sydney začíná již zhruba za týden a na stánku značky Suzuki se na něm představí také agresivněji tvarované provedení modelu Swift Sport.
Suzuki Swift Sport: nově vyšlechtěný koncept pro Sydney

Vloni na autosalonu v Ženevě zazářila koncepční studie Suzuki Swift S-Concept, jež předznamenala premiéru sériového provedení modelu Suzuki Swift Sport o několik měsíců později ve Frankfurtu. Produkční verze sice z pochopitelných důvodů působí poněkud střízlivěji, to však nic nemění na tom, že Suzuki Swift Sport dnes na trhu patří k výjimečným zjevům a za danou cenu nabízí nejen znamenitou výbavu, ale také vynikající jízdní výkony a vlastnosti.

Test: Suzuki Swift Sport - deset z deseti

Test: Suzuki Swift Sport - deset z deseti

O pohon typu Swift Sport se stará výhradně atmosféricky plněný čtyřválec s objemem 1,6 l a výkonem velmi slušných 136 koní (100 kW), přičemž Swift Sport je mimořádně jednoduchý a při jízdě na řidiče orientovaný stroj. A takových aut dnes skutečně není mnoho. Na mezinárodním autosalonu v Sydney (2012 Australian International Motor Show) se příští týden představí prototyp, jenž z vozu Swift Sport vychází, ale vyznačuje se řadou modifikací.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Suzuki Swift pro nadcházející autosalon v Sydney

Pod tuto studii se podepsal přímo Naoyuki Takeuchi, šéfdesignér společnosti Suzuki. Koncept disponuje pětidveřovou karoserií (u nás je Swift Sport výhradně třídveřový) a vyznačuje se především použitím výrazných stylistických doplňků. Standardní přední nárazník verze Swift Sport s novými pásky LED pro denní svícení se dočkal rozměrného lízátka ve spodní části, boky zdobí členité prahové obklady a při pohledu zezadu zaznamenáme velký střešní spoiler a větší a hranatější difuzor ve spodní části nárazníku hostící dvojici ozdobných koncovek výfuku.

Test Suzuki Swift 1,2 VVT: není pro starý

Test Suzuki Swift 1,2 VVT: není pro starý

Ze zveřejněné dvojice snímků je patrná také instalace dvoubarevně lakovaných litých ráfků OZ obouvajících nízkoprofilové pneumatiky, posílené brzdové soustavy a skořepinových předních sedadel. Změny na pohonné jednotce oznámeny nebyly, navíc má jít skutečně jen o prototyp. Nicméně je možné, že některé z prezentovaných prvků se v dohledné době objeví v seznamu příplatkové výbavy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky