Suzuki Swift Sport přijíždí na český trh. Cenou se vejde pod půl milionu

Nové Suzuki Swift Sport je od základu napěchováno veškerou možnou výbavou a v ceníku tedy mnoho času vybíráním nestrávíte.

Novému Suzuki Swift Sport trvalo doslova věčnost, než se objevilo v nabídce i na našem trhu. Vždyť novinku jsme si mohli prohlédnout již v roce 2017 na autosalonu ve Frankfurtu. Teď už je ale přiostřený hatchback tady a nadále plní roli samotného modelu s pevně danou výbavou, která zahrnuje doslova všechno, co vám může Suzuki v případě Swiftu nabídnout.

Swift Sport se nyní pyšní přeplňovanou čtrnáctistovkou BoosterJet, která má výkon 103 kW (140 koní) a točivý moment 230 N.m. Spojena je s manuální šestistupňovou převodovkou s kratšími drahami řazení a pohání přední kola. Vyladěn a přitvrzen byl rovněž podvozek, kdežto pohotovostní hmotnost Sportu klesla o 80 kg na 975 kg vůči předchozí generaci.

Suzuki ukazuje Jimny jako pick-up i dobrodružný off-road. Zatím jako koncepty

Suzuki ukazuje Jimny jako pick-up i dobrodružný off-road. Zatím jako koncepty

Došlo i na designové odlišení karoserie s agresivnějšími nárazníky, difuzorem, dvěma koncovkami výfuku a také střešním spoilerem. Můžete vybírat ze sedmi barev karoserie včetně žlutého Champion Yellow. Vzhled podtrhují 17palcová litá kola, uvnitř najdete sportovní sedačky, červené dekory palubní desky, obšívaný volant a pár dalších detailů.

V jednoduše střiženém ceníku nenajdete položky, za které byste si mohli připlatit. Jak říká Suzuki, výbava je vždy maximální. Nové Suzuki Swift Sport tak vyjde na 479.900 Kč.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Za tuto cenu dostanete například šestici airbagů, balíček bezpečnostních a asistenčních systémů, adaptivní tempomat, elektrické ovládání bočních oken, automatickou klimatizaci, vyhřívání předních sedadel, dotykový infotainment s navigací a zadní parkovací kamerou a rovněž přední i zadní LED osvětlení.

Suzuki Swift Sport – technická data a česká cena
Motor 1.4 BoosterJet
Převodovka 6M
Zdvihový objem [cm3] 1373
Válce/ventily 4/4
Největší výkon [kW/min] 103/5500
Točivý moment [N.m/min] 230/2500-3500
Maximální rychlost [km/h] 210
Zrychlení 0-100 km/h [s] 8,1
Komb. spotř. [l/100 km] 5,6
Cena [Kč] 479.900
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 45 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků