To je masakr to cenové navýšení. Ještě v únoru jsem chtěl Swifta koupit se stejnou atmoškou 1,2 s mild-hybrid v nejvyšší výbavě Elegance, protože jenom ta má automatickou klimu a cena vycházela přesně na 345 900 kč (manuál, bez 4x4). Čekačka byla tak na rok a bez jistoty, že to za ten rok bude, tak jsem koupil něco jiného a koukám, že nyní chtějí za to samé ještě o 36 000 kč více. Po tomto tahu to Swift bude mít dosti těžké, protože žádný extra krasavec není, i když je na okreskách zábavný a na palivo velmi úsporný.
Kde jsou ty časy, kdy se Swift bez výbavy prodával za 200k Kč.
Hlavně 380k je taky krása za prcka s navigací, manuálem a 61kw atmosférou.Jak 20. století bylo období levnější a levnější mobility, která pomáhala s ekonomickým růstem, tak v 21. století se lidí někam podívají tak leda v rámci videohovoru
škoda že ve článku autor upřednostňuje LED technologie a podobné hovadiny, ale o motorech jako že nic....A ta atmosféra je čtyřválec ?? Asi nee...Navíc Suzuka už dlouho razí do svých aut Start-shit.
Čtyřválec zůstal, jen se snížil objem z 1242 cm³ na 1197 cm³, výkon spadnul z 66 kW na 61 kW, toč. moment ze 120 Nm/4400 ot. na 107 Nm/2800 ot. a zrychlení 0-100 km/h je horší o cca 1,2 s (nyní u manuálu 13,1/13,8 s). Motoricky si moc nepolepšil, ale zase ty LED technologie apod. :-D.
Je to čtyřválec.Pro zajímavost : Já si nového Swifta stihl koupit před dvěma měsíci ve střední výbavě Premium za 289 tis. Teď zdražení na 342 tis.!!! Autíčko je to skvělý, ale za tyhle peníze už určitě ne.
hlavne za ten cenovy rozdil tam toho moc neni co se tyka benefitu pro kupujiciho ... krome pokuty za emise. Uplne super.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.