Suzuki Swift na Slovensku už i s nafťákem

Zatímco v Česku není po naftě v Suzuki Swift ani památky, na Slovensku se už motor 1.25 DDiS prodává. S ním stojí pětidveřový Swift ve výbavě GLX AC (pozor, na Slovensku mají jiné označení výbav a GLX je střední výbava, podobně jako u nás GL) 478 tisíc Sk. Ve výbavě najdete CD přehrávač, ABS, klimatizaci, dálkové ovládání centrálu či přední airbagy. Stejně vybavený model 1.3 GLX AC stojí 414 tisíc Sk, za naftu si tedy připlatíte hrozivých 64 tisíc Sk (necelých 50 tisíc Kč). A to máte motor s výkonem o 17 kW nižším než v případě benzínové třináctistovky. Těšit vás může snad jen spotřeba, tu Suzuki udává 4,6 l nafty v kombinovaném režimu, což o 1,6 l méně než u benzíňáku.

Tip: Přečtěte si náš test modelu 1.5 GLX.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Swift obrazem...
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků