Suzuki Swift a Ignis jsou už pouze hybridy. Dynamika jde nahoru, spotřeba dolů

15 komentářů

Šutrák
24. října • 9:01

Za necelych 400tis. nove male auto s 4x4 + tazne + pet mist + benzinovy mild hybrid + plno vnitrni vybavy. Snad jen stresni okno chybi... Takova ŠKODA, ze je Swift z meho pohledu skaredy...

Marek71
24. října • 14:27

Přehlédl jsem to nebo se vůbec nenabízí automat? Jinak je Swift pěkné malé auto (Ignis je hnusný), ale bez automatu jako kdyby nebyl :-)

Marek58
26. října • 13:07

:-D Ignis je tak hnusný až je krásný :-D ...maličký vůz pro velké lidi a to je jeho +

Jano
24. října • 9:22

Až na tých 5 miest.

Šutrák
24. října • 9:27

Tak 5 mist je samozrejme nouzovka, jet v tom ve 3 dospelych lidech vzadu vice nez 10km (vzdalenost zvolte dle vlastni miry masochismu) snad rozumny ridic nedopusti...

Petr
24. října • 9:17

No vidite a já se do něj právě naopak zakoukal. Mám slabost pro tyhle stylové mrňouse :)

Jurko
23. června • 9:28

Tak tak. Nikdy jsem neměl nový vůz a tak si chci jednou koupit nový. A asi poslední, kvůli věku, tak bych s ním rád i dojezdil. Většinou jezdím sám, tak nepotřebuji velký vůz, takže mi tento bohatě dostačuje.

M
25. října • 16:28

Od unora 2019 jezdim Suzuki Swiftem 1,2 Dualjet 4x4. Aktualne najeto cca 14 tisic km. Pro jizdu v legalnich rychlostech + 15 km/h dost dobre. Spotreba i pri dalnicnich presunech do 5,4 l/100 km. Dynamika stači na většinu blondýn v TDI sestivalcich od konzernu;-) Ale uprimně, predtim jsem jezdil Fiat Sedici, což je dvojče od Suzuki SX 4. Bylo to stejně dynamické, ale o fous tišší a prostornějši. A protože to jezdilo na LPG, tak i levnějši provoz. Takže za mě, za stejnou pořizovaci cenu žadný pokrok, možná i malý krůček zpět. (omluva za hacky a carky => mobil)

Šutrák
24. října • 9:20

Lehce Vam to zavidim. Pac bych ho pak kupoval ihned...

Joe Doe
24. října • 7:21

Bez tych trapnych zmienok o Bruseli by to neslo?Alebo sa spytam inak?Je tu niekto, kto by mal pri autach nieco proti vyssej dynamike, nizsej spotrebe a nizsim emisiam?Pretoze niekedy mam pocit, ze na autorevue.cz plati, ze cim vyssia spotreba a vyssie emisie, tym lepsie, lebo tym naseriem niekoho v Bruseli.

Jiří Veselý
24. října • 9:07

Pane, skutečně jste si nepovšimnul, že v běžném provozu automobily mají o desítky procent vyšší spotřebu? Tady nejde o Brusel, jak poznamenáváte, ale o klamání zákazníků. A nebo si doopravdy myslíte, že nabíjení baterií hybridních automobilů se obejde bez spotřeby energie, vyrobené spalovacím motorem?

Norník
25. října • 7:28

Rozdíl tabulkové a skutečně docela vadí u služební cesty soukromým vozem a u dalších podobných věcí, kde úředníci na tabulkovou něco navázali. Díky tomu jet takhle hybridem se spotřebou 2l je docela masakr.

neodborník
24. října • 11:09

Tak když to víte, tak asi klamán a oklamán nejste, ne ? Život není ideální, tak ani spotřeba není stejná v běžném provozu, tak to vždycky bylo a bude. Není to trošku příklad byrokracie a pokus o byrokratickou šikanu, hrabat se v papírech kvůli údaji, orientačním, o spotřebě ?

Jiří Veselý
24. října • 12:25

Máte potřebu oponovat za každou cenu, třeba argumentem, že cenová informace je pro zákazníka jeho byrokratickým zatěžováním. Na 100% vím, že nepodnikáte nebo nejste živnostník. Podle ICCT Europe reálná spotřeba paliva osobních automobilů v průměru dokonce o 42 procent vyšší, než oficiálně udávají čísla automobilek. Přitom před 10 lety byl rozdíl vyšší jen o 15 procent. Jasně, Vám při ročním nájezdu kilometrů 30 - 40 tisíc km každým z pěti firemních aut by 150000 korun ročně zaplacených navíc oproti informace prodejce nedělalo vrásky, ceny jsou podle vás byrokratické obtěžování. Nejlepší kšeft udělá obchodník s hlupákem. Jako zákazník bez zájmu o cenu jste pro obchodníky terno, fajfko!

neodborník
24. října • 1:17

Snad nejste tak naivní, redakce ! V Bruselu nikdo články Autorevue nečte, k čemu by to někomu bylo. Začínáte v Horní a končíte v Dolní.

Doporučujeme

Články odjinud