Suzuki Swift 4x4 za minimální příplatek; bohužel jen na Slovensku

Suzuki Swift 4x4 za minimální příplatek; bohužel jen na Slovensku

Ačkoliv v oficiálním slovenském ceníku ještě Swift s pohonem všech nefiguruje, některé autosalony ho již mají v předváděcím arzenálu. Verze 1.3 GLX 4x4 (u nás totéž jako výbava GL) se na Slovensku prodává za 399 tisíc Sk, což je jen o 20 tisíc Sk více, než za kolik koupíte verzi s pohonem předních kol. Přepočítáno na české koruny jde o příplatek jen o málo převyšující 15 tisíc! Ve standardní výbavě tohoto modelu jsou např. přední airbagy, ABS, CD přehrávač, dálkové ovládání centrálu či přední okna a zrcátka v elektrice. Pohon všech kol je řešen čistě elektronicky - když je potřeba, připojí se. Swift oproti SX4 nemá možnost náhon 4x4 napevno uzavřit.

Doplněno: V Česku bude model 1.3 GLX stát 389 900 Kč, což je o 50 000 Kč více, než kolik zaplatíte za předokolku. Nutno dodat, že zatímco v Česku je nejvyšší výbava GLX, na Slovensku je to GS. Pokud si chcete koupit čtyřkolku, je vhodnější si zajet na Slovensko, kde vás model ve srovnatelné výbavě jako naše GL přijde jen na cca 305 tisíc.

Tip: Test Switu 1.3 GL.

 

bazar

Suzuki Swift 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 74 837 km
Cena: 101 000 Kč
Suzuki Grand Vitara 1,9
Rok výroby: 2010
Stav: 115 898 km
Cena: 260 000 Kč
Suzuki Swift 1,3
Rok výroby: 2009
Stav: 95 401 km
Cena: 112 000 Kč
Suzuki Swift 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 91 622 km
Cena: 107 000 Kč
Suzuki Jimny 1,5
Rok výroby: 2005
Stav: 82 612 km
Cena: 136 000 Kč
Suzuki Splash 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 62 820 km
Cena: 119 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků