Suzuki Swift 4x4 za minimální příplatek; bohužel jen na Slovensku

Ačkoliv v oficiálním slovenském ceníku ještě Swift s pohonem všech nefiguruje, některé autosalony ho již mají v předváděcím arzenálu. Verze 1.3 GLX 4x4 (u nás totéž jako výbava GL) se na Slovensku prodává za 399 tisíc Sk, což je jen o 20 tisíc Sk více, než za kolik koupíte verzi s pohonem předních kol. Přepočítáno na české koruny jde o příplatek jen o málo převyšující 15 tisíc! Ve standardní výbavě tohoto modelu jsou např. přední airbagy, ABS, CD přehrávač, dálkové ovládání centrálu či přední okna a zrcátka v elektrice. Pohon všech kol je řešen čistě elektronicky - když je potřeba, připojí se. Swift oproti SX4 nemá možnost náhon 4x4 napevno uzavřit.

Doplněno: V Česku bude model 1.3 GLX stát 389 900 Kč, což je o 50 000 Kč více, než kolik zaplatíte za předokolku. Nutno dodat, že zatímco v Česku je nejvyšší výbava GLX, na Slovensku je to GS. Pokud si chcete koupit čtyřkolku, je vhodnější si zajet na Slovensko, kde vás model ve srovnatelné výbavě jako naše GL přijde jen na cca 305 tisíc.

Tip: Test Switu 1.3 GL.

 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků