Suzuki Swift 4x4 rovněž po faceliftu, technické parametry zůstávají

Omlazení se dočkal také Swift s pohonem všech kol. Na vůz na snímcích se ale u nás budete těšit marně.
Suzuki Swift 4x4 rovněž po faceliftu, technické parametry zůstávají

O další modernizaci pro kompaktní model Suzuki Swift jsme vás předběžně informovali již v půli června a jen několik dní poté jsme mohli prvotní informace doplnit našimi prvními praktickými zkušenostmi z jízdy. Nyní na evropské trhy postupně přichází také podobně omlazená „čtyřkolka“ Swift 4x4 a jedním z prvních odbytišť pro ni bude Velká Británie. Ovšem i v tomto případě zůstává po technické stránce vše při starém.

Suzuki Swift 2014 – první dojmy

Suzuki Swift 2014 – první dojmy

Také nové Suzuki Swift 4x4 si tak ponechá jedinou možnost pohonu v podobě zážehového, atmosféricky plněného čtyřválce s objemem 1,2 l a manuálně řazené pětistupňové převodovky. Soustava náhonu zadních kol má hmotnost vozu zvyšovat o 65 kg, přičemž u dosavadní verze činil rozdíl 75 kg, nicméně těch 10 kg může souviset se specifikacemi různícími se pro jednotlivé trhy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Suzuki Swift 4x4 v britském provedení SZ4

Beze změn zůstávají také provozní parametry vylepšeného Suzuki Swift 4x4, jinak aktuálně jednoho z nejmenších a cenově nejdostupnějších vozů s pohonem všech kol. Kombinovaná spotřeba a emise CO2 tak zůstávají na dosavadních hladinách 5,5 l/100 km, resp. 126 g/km. Na první pohled se vozy Swift 4x4 od verzí s pohonem předních kol opět lišit nebudou, proto si zaslouží připojené snímky stručný komentář.

Test: Suzuki Swift Sport - deset z deseti

Test: Suzuki Swift Sport - deset z deseti

Na těchto obrázcích vidíte nový Swift 4x4 ve špičkovém provedení, které ve Velké Británii nese označení SZ4. To je britským specifikem a vyznačuje se nejen plastováním spodních částí nárazníků, lemů blatníků a prahů, ale také denním svícením skrze křivky LED okolo předních mlhovek (u nás bude jen pro nejvyšší výbavu GLX, v níž pohon 4x4 nedostanete) a elektrickým přiklápěním zrcátek, což u nás dnes má jen Swift Sport.
 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků