Suzuki Swift 4x4 rovněž po faceliftu, technické parametry zůstávají

Omlazení se dočkal také Swift s pohonem všech kol. Na vůz na snímcích se ale u nás budete těšit marně.
Suzuki Swift 4x4 rovněž po faceliftu, technické parametry zůstávají

O další modernizaci pro kompaktní model Suzuki Swift jsme vás předběžně informovali již v půli června a jen několik dní poté jsme mohli prvotní informace doplnit našimi prvními praktickými zkušenostmi z jízdy. Nyní na evropské trhy postupně přichází také podobně omlazená „čtyřkolka“ Swift 4x4 a jedním z prvních odbytišť pro ni bude Velká Británie. Ovšem i v tomto případě zůstává po technické stránce vše při starém.

Suzuki Swift 2014 – první dojmy

Suzuki Swift 2014 – první dojmy

Také nové Suzuki Swift 4x4 si tak ponechá jedinou možnost pohonu v podobě zážehového, atmosféricky plněného čtyřválce s objemem 1,2 l a manuálně řazené pětistupňové převodovky. Soustava náhonu zadních kol má hmotnost vozu zvyšovat o 65 kg, přičemž u dosavadní verze činil rozdíl 75 kg, nicméně těch 10 kg může souviset se specifikacemi různícími se pro jednotlivé trhy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Suzuki Swift 4x4 v britském provedení SZ4

Beze změn zůstávají také provozní parametry vylepšeného Suzuki Swift 4x4, jinak aktuálně jednoho z nejmenších a cenově nejdostupnějších vozů s pohonem všech kol. Kombinovaná spotřeba a emise CO2 tak zůstávají na dosavadních hladinách 5,5 l/100 km, resp. 126 g/km. Na první pohled se vozy Swift 4x4 od verzí s pohonem předních kol opět lišit nebudou, proto si zaslouží připojené snímky stručný komentář.

Test: Suzuki Swift Sport - deset z deseti

Test: Suzuki Swift Sport - deset z deseti

Na těchto obrázcích vidíte nový Swift 4x4 ve špičkovém provedení, které ve Velké Británii nese označení SZ4. To je britským specifikem a vyznačuje se nejen plastováním spodních částí nárazníků, lemů blatníků a prahů, ale také denním svícením skrze křivky LED okolo předních mlhovek (u nás bude jen pro nejvyšší výbavu GLX, v níž pohon 4x4 nedostanete) a elektrickým přiklápěním zrcátek, což u nás dnes má jen Swift Sport.
 

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků