Suzuki Swift 4x4 rovněž po faceliftu, technické parametry zůstávají

Omlazení se dočkal také Swift s pohonem všech kol. Na vůz na snímcích se ale u nás budete těšit marně.
Suzuki Swift 4x4 rovněž po faceliftu, technické parametry zůstávají

O další modernizaci pro kompaktní model Suzuki Swift jsme vás předběžně informovali již v půli června a jen několik dní poté jsme mohli prvotní informace doplnit našimi prvními praktickými zkušenostmi z jízdy. Nyní na evropské trhy postupně přichází také podobně omlazená „čtyřkolka“ Swift 4x4 a jedním z prvních odbytišť pro ni bude Velká Británie. Ovšem i v tomto případě zůstává po technické stránce vše při starém.

Suzuki Swift 2014 – první dojmy

Suzuki Swift 2014 – první dojmy

Také nové Suzuki Swift 4x4 si tak ponechá jedinou možnost pohonu v podobě zážehového, atmosféricky plněného čtyřválce s objemem 1,2 l a manuálně řazené pětistupňové převodovky. Soustava náhonu zadních kol má hmotnost vozu zvyšovat o 65 kg, přičemž u dosavadní verze činil rozdíl 75 kg, nicméně těch 10 kg může souviset se specifikacemi různícími se pro jednotlivé trhy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Suzuki Swift 4x4 v britském provedení SZ4

Beze změn zůstávají také provozní parametry vylepšeného Suzuki Swift 4x4, jinak aktuálně jednoho z nejmenších a cenově nejdostupnějších vozů s pohonem všech kol. Kombinovaná spotřeba a emise CO2 tak zůstávají na dosavadních hladinách 5,5 l/100 km, resp. 126 g/km. Na první pohled se vozy Swift 4x4 od verzí s pohonem předních kol opět lišit nebudou, proto si zaslouží připojené snímky stručný komentář.

Test: Suzuki Swift Sport - deset z deseti

Test: Suzuki Swift Sport - deset z deseti

Na těchto obrázcích vidíte nový Swift 4x4 ve špičkovém provedení, které ve Velké Británii nese označení SZ4. To je britským specifikem a vyznačuje se nejen plastováním spodních částí nárazníků, lemů blatníků a prahů, ale také denním svícením skrze křivky LED okolo předních mlhovek (u nás bude jen pro nejvyšší výbavu GLX, v níž pohon 4x4 nedostanete) a elektrickým přiklápěním zrcátek, což u nás dnes má jen Swift Sport.
 

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 90 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků