Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Japonská automobilka odtajnila japonskou verzi svého oblíbeného hatchbacku. Varianta určená evropským zákazníkům se po designové stránce nejspíše nebude lišit.
Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Suzuki se rozhodla učinit konec dohadům o vzhledu nové generace hatchbacku swift. Zatím sice prozradila jen vzhled a některá technická data pro japonskou verzi, nicméně je málo pravděpodobné, že by se ta evropská nějak zásadně lišila.

Premiéra modelu swift pro Evropu se očekává na jarním ženevském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Základní koncepce designu karosérie se nezměnila

Už teď je jasné, že swift zůstane v kategorii městských hatchbacků jedním z těch malých. Oproti současné délce 3850 milimetrů se dokonce ještě o rovných deset milimetrů zkrátí. Přesto by, díky prodloužení rozvoru o dva centimetry, mělo být v kabině více místa. Rekordní objem zavazadlového prostoru ale nadále neočekávejte.

Takto bude vypadat nové Suzuki Swift!

Takto bude vypadat nové Suzuki Swift!

V interiéru se nyní bude nacházet dotykový displej multimediálního systému, řidiči poslouží nové asistenční systémy, například adaptivní tempomat, nebo automatické přepínání dálkových a tlumených světel.

Základní motorizací se stane benzinový agregát 1,2, k dispozici bude také hybridní varianta s výkonem 67 kW a sportovní verze  RS dostane litrový přeplňovaný tříválec s maximálním výkonem 75 kW.

V Japonsku vstoupí vůz na trh již 4. ledna, zákazníci v Evropě dostanou stejnou možnost v létě.

Suzuki

Suzuki je japonský výrobce automobilů a motocyklů. Michio Suzuki založil v roce 1909 společnost vyrábějící tkací stroje, první prototyp automobilu vznikl až v roce 1937.

Suzuki má své továrny i v Indii, Pákistánu nebo Maďarsku, spolupracuje s řadou automobilek.

Suzuki Ignis • Suzuki Swift • Suzuki Vitara • Suzuki S-Cross

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků