Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Japonská automobilka odtajnila japonskou verzi svého oblíbeného hatchbacku. Varianta určená evropským zákazníkům se po designové stránce nejspíše nebude lišit.
Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Suzuki se rozhodla učinit konec dohadům o vzhledu nové generace hatchbacku swift. Zatím sice prozradila jen vzhled a některá technická data pro japonskou verzi, nicméně je málo pravděpodobné, že by se ta evropská nějak zásadně lišila.

Premiéra modelu swift pro Evropu se očekává na jarním ženevském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Základní koncepce designu karosérie se nezměnila

Už teď je jasné, že swift zůstane v kategorii městských hatchbacků jedním z těch malých. Oproti současné délce 3850 milimetrů se dokonce ještě o rovných deset milimetrů zkrátí. Přesto by, díky prodloužení rozvoru o dva centimetry, mělo být v kabině více místa. Rekordní objem zavazadlového prostoru ale nadále neočekávejte.

Takto bude vypadat nové Suzuki Swift!

Takto bude vypadat nové Suzuki Swift!

V interiéru se nyní bude nacházet dotykový displej multimediálního systému, řidiči poslouží nové asistenční systémy, například adaptivní tempomat, nebo automatické přepínání dálkových a tlumených světel.

Základní motorizací se stane benzinový agregát 1,2, k dispozici bude také hybridní varianta s výkonem 67 kW a sportovní verze  RS dostane litrový přeplňovaný tříválec s maximálním výkonem 75 kW.

V Japonsku vstoupí vůz na trh již 4. ledna, zákazníci v Evropě dostanou stejnou možnost v létě.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků