Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Japonská automobilka odtajnila japonskou verzi svého oblíbeného hatchbacku. Varianta určená evropským zákazníkům se po designové stránce nejspíše nebude lišit.
Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Suzuki se rozhodla učinit konec dohadům o vzhledu nové generace hatchbacku swift. Zatím sice prozradila jen vzhled a některá technická data pro japonskou verzi, nicméně je málo pravděpodobné, že by se ta evropská nějak zásadně lišila.

Premiéra modelu swift pro Evropu se očekává na jarním ženevském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Základní koncepce designu karosérie se nezměnila

Už teď je jasné, že swift zůstane v kategorii městských hatchbacků jedním z těch malých. Oproti současné délce 3850 milimetrů se dokonce ještě o rovných deset milimetrů zkrátí. Přesto by, díky prodloužení rozvoru o dva centimetry, mělo být v kabině více místa. Rekordní objem zavazadlového prostoru ale nadále neočekávejte.

Takto bude vypadat nové Suzuki Swift!

Takto bude vypadat nové Suzuki Swift!

V interiéru se nyní bude nacházet dotykový displej multimediálního systému, řidiči poslouží nové asistenční systémy, například adaptivní tempomat, nebo automatické přepínání dálkových a tlumených světel.

Základní motorizací se stane benzinový agregát 1,2, k dispozici bude také hybridní varianta s výkonem 67 kW a sportovní verze  RS dostane litrový přeplňovaný tříválec s maximálním výkonem 75 kW.

V Japonsku vstoupí vůz na trh již 4. ledna, zákazníci v Evropě dostanou stejnou možnost v létě.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků