Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Japonská automobilka odtajnila japonskou verzi svého oblíbeného hatchbacku. Varianta určená evropským zákazníkům se po designové stránce nejspíše nebude lišit.
Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Suzuki se rozhodla učinit konec dohadům o vzhledu nové generace hatchbacku swift. Zatím sice prozradila jen vzhled a některá technická data pro japonskou verzi, nicméně je málo pravděpodobné, že by se ta evropská nějak zásadně lišila.

Premiéra modelu swift pro Evropu se očekává na jarním ženevském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Základní koncepce designu karosérie se nezměnila

Už teď je jasné, že swift zůstane v kategorii městských hatchbacků jedním z těch malých. Oproti současné délce 3850 milimetrů se dokonce ještě o rovných deset milimetrů zkrátí. Přesto by, díky prodloužení rozvoru o dva centimetry, mělo být v kabině více místa. Rekordní objem zavazadlového prostoru ale nadále neočekávejte.

Takto bude vypadat nové Suzuki Swift!

Takto bude vypadat nové Suzuki Swift!

V interiéru se nyní bude nacházet dotykový displej multimediálního systému, řidiči poslouží nové asistenční systémy, například adaptivní tempomat, nebo automatické přepínání dálkových a tlumených světel.

Základní motorizací se stane benzinový agregát 1,2, k dispozici bude také hybridní varianta s výkonem 67 kW a sportovní verze  RS dostane litrový přeplňovaný tříválec s maximálním výkonem 75 kW.

V Japonsku vstoupí vůz na trh již 4. ledna, zákazníci v Evropě dostanou stejnou možnost v létě.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků