Kapitoly článku:
Sport stále při starém
Facelift se dotkl i vrcholné verze Sport. Naštěstí ani zde nejde o žádnou zásadní novinku, která by promlouvala do jízdy, která je za danou cenu u tohoto modelu velmi zábavná. Novinka se týká počtu dveří. Vůbec poprvé si můžete pořídit Swift Sport také s pětidveřovou karoserií. Oproti té třídveřové si připravte 10 000 Kč navíc.
S pětidveřovým Swiftem Sport jsme dostali možnost svézt se na uzavřené trati, ale nebudu vás zdržovat zbytečným opakováním faktů a dojmů, které jsme si už řekli v rámci klasického testu staršího třídveřového provedení. Swift Sport je výborné auto. Jasně dokazuje, že pro zábavu za volantem nepotřebujete několik turbodmychadel, několik stovek koní a především pořádně našlapané bankovní konto. Ostrý Swift jde na věc jednoduše přes výborný podvozek, dobře naladěné řízení a povedený atmosférický motor. Na to všechno nemá nová pětidveřová verze vliv, což je dobrá zpráva.
Suzuki Swift 2014 se v ničem příliš neliší, ale nabídne několik decentních změn, které mu přinesou o něco větší pozornost ze strany zákazníků. Když k tomu přidáme zajímavé ceny, mohl by být výsledek pro Suzuki více než příjemný.
Suzuki je japonský výrobce automobilů a motocyklů. Michio Suzuki založil v roce 1909 společnost vyrábějící tkací stroje, první prototyp automobilu vznikl až v roce 1937.
Suzuki má své továrny i v Indii, Pákistánu nebo Maďarsku, spolupracuje s řadou automobilek.
Suzuki Ignis • Suzuki Swift • Suzuki Vitara • Suzuki S-Cross