Suzuki Swift 2008: nová tvář pro nový rok

rockblock  |  25. 11. 2007 09:07

ze ma firemneho swifta a ako sa snazim, tak sa snazim, ziadne rozdiely okrem blikacov v spatnych som tam nenasiel... papier znese asi secko, ze? Vraj predna cast teraz plynulejsie nadvazuje na zbytok karoserie... husty PR totok...

Odpovědět  |   | 
aston  |  25. 11. 2007 10:04

Ale kolko ludi bude mat radost, ze maju novy model a za super cenu

Odpovědět  |   | 
swiftik  |  25. 11. 2007 10:15

ja tam vidim ine blikace, elektrony, zadne svetla a antenu. neni to vela, ale potesi aj to.

Odpovědět  |   | 
balda  |  25. 11. 2007 10:42

přední maska je trošku pozměněná, jen se to chce víc dívat, okolí mlhovek bylo dřív zaoblené, jsou tam malé kosmetické rozdíly, liťáky byli dřív 5ti nyní 6ti paprskové, změna blinkrů je vidět hned, u zadní světel je taky rozdíl, ta anténa vzadu se dělá u aut vyráběných v Japonsku, v Maďarsku se cpe dopředu, snad to tak i zůstane, jedinečná pomůcka na určení původu

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  25. 11. 2007 21:10

nove elektrony neberem ako zmenu vo facelifte, lebo tie kolesa si kazdy moze dat ake chce, ostatne dostanes z fabriky. Takze nepocitajme do faceliftu nieco, co tam nepatri. Ako, vidim, ze predna maska je oblejsia, ale tento "facelift" je fakt prilis jemny nato, aby o nom bolo vobec hodne pisat nejaky clanok.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  25. 11. 2007 21:38

Jen proto, že máte problémy se zrakem o tom nemáme psát? Neco proto, že změny modelového roku nejsou natolik brutální, že vůz nevypadá úplně jinak? Co si pod pojmem facelift vlastně představujete? Tradičně se mění světla, mění se nárazníky, přidají se např. nové čalounění, doplní výbava a tím to obecně končí. To není nový model, to je jen mírné oživení vzhledu.

Takže je to zpráva jak každá jiná, jen vám očividně leží nějak moc v žaludku. Nějaký váš komplex?

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  26. 11. 2007 10:05

nemusite sa hned stavat na zadne, ani zacinat s konfliktnym tonom. Natoz rozpravat o mojom zraku. Hadam mam pravo na nazor, ze tento facelift je skratka prilis jemny nato, aby sa vobec dalo nieco odcitat na 1., 2. aj 3. pohlad. To auto mam doma pred barakom kazdy den, tak sory, ale myslim si ze viem ako vyzera.
.
ako povedal niekto podo mnou, keby sa radsej zamerali na praktickejsie veci (ako tie svetla, zena ked presadne zo swifta do mondea s H7, tak hovori, ze je to sakra rozdiel, napriklad) a nie take zmeny, ze ci spodna hrana predneho grilu je v ostrom uhle, alebo zaoblena v 5stupnovom uhle.
.
a debata o malom dizly na toto vyslovene male mestske auto je podla mna mimo misu - s benzinom je toto male auto zihadlo, nema problem startovat v zime atd atd, ked naftu, tak tam kde ma zmysel - cize na moje mondeo, s ktorym jazdim po dialniciach a 35000 km rocne. Mam rad naftu, ale cpat ju do swifta je podla mna nezmysel. Vzdy si treba vybrat podla potreby. Aj vyber mojho auta som tomu podriadoval, na dialnicu a tolko km by som si urcite nekupoval swifta napriklad.
.
tolko k mojim "komplexom"

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  26. 11. 2007 10:19

Já narážel pouze na váš úvodní příspěvek o hustém PR článku a pak na to, že o tomto ani nestojí psát. Což pokládám za absolutní nesmysl. Pokud by ani tyto změny nestály za to o nich psát, pak bychom vydali jeden článek týdně, který bude zřejmě obsahovat něco, co se změnilo opravdu radikálně.

Odpovědět  |   | 
cowgaR  |  01. 12. 2007 19:19

mozno o tom facelifte stoji "o to psat" ale urcite nie vasim sposobom...

toto je uplne jemny facelift taky z tych najjemnejsich, a pokial uvazime ze japonci vedia auto niekedy prekopat uplne naruby i pri faceliftoch tak toto auto snad uz nieje ani japonske...

takze tym ktory podla spickovej rady pana Ondrasika cakaju na faceliftovany model, ja radim usetrit par desiatok tisic a kupit si vypredaje zo skladov resp. "minuly" rocnik 2007... kedze nic svetoborne sa nechysta a 50 tisic vo vrecku vzdy viac zahreje ako Ondrasikov kompletne zmeneny predny vzhlad ;)

Odpovědět  |   | 
balda  |  26. 11. 2007 13:59

když to budu brát úplně do detailu, tak přední masku si můžu taky změnit, zadní svítilny taky, .... je zde popsaný rozdíl mezi koupenou verzí v roce 2007 a 2008, takže v tom vašem případě, by se nesmělo psát úplně o ničem, protože vše si můžu doma po menším či větším úsilí změnit
změny tam jsou a pokud jste si jich nevšiml, tak to je váš problém a mě je to u pr.... to jenom k doplnění

Odpovědět  |   | 
Sparrow75  |  25. 11. 2007 18:57

Nedivím se že o naftu není zájem v tomhle segmentu se Ropákú prodává minimum v kategorii malých vozú pouhých 7% za 10měsícú.A v miniautomobilech dokonce 1%
tak nevím proč se pan redaktor diví že se naftová verze nedováží.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 11. 2007 19:49

Mali sancu zmenit optiku svetiel na H7 + H3. Skoda, pretoze Swift svieti naozaj zle, hoci aj oproti Fabii.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

dnes | Jan Mička | 24 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

včera | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro