Suzuki už má zase kombi! Swace vychází z Corolly TS a je zbraní pro boj s emisemi

Michal2  |  15. 09. 2020 15:46

To je apríl? Toyota se znakem Suzuki hm

Odpovědět  |   | 

kia se znakem ford, mazda,saab, fiat.. je toho hodně a v koncernu je to běžný.Tohle je už druhý model T/S, čekal bych subaru nebo daihatsu. pro zákazníka to bude další výhoda, že koncern dostane velký uder.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  15. 09. 2020 16:07

I dvojčata kupé Toyobaru nejsou navlas stejný.Tohle je unikum.Suzuki nemůže jít moc pod cenu Toyoty a z toho koncern strach mít nemusí.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  15. 09. 2020 17:23

Když Suzuki nepůjde výrazně pod cenu Toyoty, tak to ani nemusí nabízet, protože takový bastl si nikdo nekoupí.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  15. 09. 2020 18:50

Určitě mají dohodu mezi sebou o kolik můžou jít dolů.Našel jsem odhadovanou cenu na UK stránkách a byla totožná s cenou Toyoty od 25500liber.Kdyby to bylo u nás o 50tisíc dolů za stejný auto tak každý 2 by šel k Suzuki.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  15. 09. 2020 19:08

Mně by teda při nejistotě, že je to auto stejný (a nejsou tam nějaký skrytý ojebávky) 50tis rozdílu nestačilo...

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  15. 09. 2020 20:54

A bude to opravovat servis Suzuki či Toyota? Jsou díly zaměnitelné? Třeba u Supry by mohla vycházet servisní hodina líp u Toyoty než u BMW...navíc BMW jsou tragedi co to auto jen zkazí.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 09. 2020 18:27

Například, která KIA je se znakem Ford?

Odpovědět  |   | 

kia pride?

Odpovědět  |   | 

ford festiva?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  15. 09. 2020 21:01

A teď to zkus i v současnosti. A že jsem dnes v dobré náladě, dovolím ti až pět let do minulosti.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 09. 2020 11:27

Ale to je obráceně. Mazda vyvinula tohle auto v roce 1986 pro Ford a ten licenčně použila KIA v roce 1987. Máš v tom bordel.

Odpovědět  |   | 

mě nezajímá licence, mě zajímá znak na předku a na volantě.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 09. 2020 19:07

No právě, licenční auto KIA se jmenuje Pride. Co to má společného se znakem na předku a volantu.
To je jako bych napsal, že Tata začne vyrábět v licenci Octavii, bude se jmenovat Pšouk a ty budeš tvrdit, že Octavie dělá Tata. Nestojíš si na vedení?

Odpovědět  |   | 

jistě, nebot ta octávka zpočátku bude mět znak škoda a až potom tata. A když se bude vyrábět v továrně tata, tak řeknu, že octávka se vyrábí v indii, ale myslím, že by se vyráběla na slovensku. A co má společnýho licence se znakem na kapotě?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 09. 2020 19:53

Bohužel, nejen, že si stojíš na vedení, je to mnohem horší.

Odpovědět  |   | 

ford je největším akcionářem mazdy i když část už prodal zpět mazdě. Ty manželce platíš za sex?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 09. 2020 19:52

Ty jsi opravdu nějak mentálně zaostalý, jak se tady o tobě většina zmiňuje. Co má s tímto Ford společného? Ford nevlastní žádné akcie Mazdy, zaspal jsi dobu asi o dvanáct let.
Ty píšeš, co ti slina na jazyk přinese, nemá to hlavu, ani patu, pleteš páté přes deváté a ještě špatně.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  16. 09. 2020 09:14

Suzuki a Toyota loni oznámily detaily rozsáhlé spolupráce zajišťující významné snížení nákladů a letos tu už máme první hmatatelné výsledky, které se týkají také evropského trhu. Suzuki totiž začíná v Evropě přebírat techniku Toyoty. Po novém Suzuki Across tak nyní přichází Suzuki Swace.

Na evropských trzích Suzuki díky tomu využije techniku Toyoty, a to právě v modelu Swace a SUV Across. Naopak na indickém trhu, kde má naopak silnou pozici Suzuki, poputuje technika opačným směrem. Toyota Urban Cruiser se tak stane přeznačkovaným Suzuki Vitara Brezza, zatímco Toyota Glanza je ve skutečnosti Suzuki Baleno.

Asi tak

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  16. 09. 2020 13:26

konecne normalny prispevok

Odpovědět  |   | 

kde se to bude vrábět? Nebude to i plug in?

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  15. 09. 2020 15:56

Opravdu 3,6 kWh? Není to překlep?

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  15. 09. 2020 16:47

Jo je to divný, Corolla má pidibaterku 1,3 kWh.

Odpovědět  |   | 

prius plug in má výkon baterie 8,8kWh a třeba c-hr silnější varianta má Ni-Mh 6,5Ah kdežto 1,8 má Li-Ion o kapacitě 3,6Ah a neuvádí výkon, jenom kapacitu.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  15. 09. 2020 22:21

po kizashi a swifte i jimnym to mozete v suzuki uz hadam aj zabalit. kks to je des, je to len toyota so stitkami Suzuku, humus.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  16. 09. 2020 09:09

rozhodne cena, u Toyoty nam slevy moc davat nechteli a pripadal jsem si skoro jak u Skodovky, slevou spise neco z toho mala co jde prihodit do vybavy
tohle bude 100% ciste preznackovane auto, tedy vyrabeno na stejne lince a jen s jinym znackem na urcitych mistech a v infotainmentu s prehranyma samplama znacky, tedy 100% shodna technika servisovatelna v servisech obou znacek, a pokud to bude proste o nejekae ty desitky tisic levnejsi, tak to muze mit uspech a prodeje velice solidni

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  16. 09. 2020 12:30

Určitě nedá toyota auto svoje auto suzuki aby jej prodávali o desítky tisíc levněji pod cizím brandem. Podle mne to bude 1:1 a rozdíl budou dělat dealeři kteří si ukousnou větší čast své marže, neboť ti u suzuki jsou zvyklí dělat menší zisky.

Odpovědět  |   | 
Jan Zeman  |  16. 09. 2020 21:00

Záleží kde jste vůz poptával, ale pokud nejde zdovna o výprodejový Yaris, tak zkuste dealery v Praze, tam slevu dostanete.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  16. 09. 2020 15:45

To je svjet 🤔🥴.......

Odpovědět  |   | 
Jan Zeman  |  16. 09. 2020 20:41

Jsem prodejce Toyoty, auta jsou stejná. Dokonce ani ten přední nárazník není od Suzuki, je to nárazník z Americké verze Corolly. Dokonce nemají ani vlastní design kol. Prostě se na to jen nalepilo logo Suzuki. Vyrábí to Toyota, což bude i uvedeno v techničáku, Suzuki se to jen jmenuje. O cenu nejde, budou srovnatelné, půjde o dostupnost. Verze TS je nedostatková, jsou jen na objednávku, prakticky nic skladem. Takže když zrovna požadovaná výbava bude u Suzuki skladem, můžete si jí koupit tam. Bude to mít i servisní plán Toyoty ale se Suzuki kvůli záruce bude třeba jezdit do Suzuki i když v Toyotě vám ten servis samozřejmě taky udělají.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro