Suzuki už má zase kombi! Swace vychází z Corolly TS a je zbraní pro boj s emisemi

31 komentářů

Jan Zeman
16. září • 20:41

Jsem prodejce Toyoty, auta jsou stejná. Dokonce ani ten přední nárazník není od Suzuki, je to nárazník z Americké verze Corolly. Dokonce nemají ani vlastní design kol. Prostě se na to jen nalepilo logo Suzuki. Vyrábí to Toyota, což bude i uvedeno v techničáku, Suzuki se to jen jmenuje. O cenu nejde, budou srovnatelné, půjde o dostupnost. Verze TS je nedostatková, jsou jen na objednávku, prakticky nic skladem. Takže když zrovna požadovaná výbava bude u Suzuki skladem, můžete si jí koupit tam. Bude to mít i servisní plán Toyoty ale se Suzuki kvůli záruce bude třeba jezdit do Suzuki i když v Toyotě vám ten servis samozřejmě taky udělají.

Tomas
20. ledna • 0:49

Dakujem za vysvetlenie. Uvazujem o kupe Corolly ST. Pri Swace sa uvadza kapacita baterie hybridneho systemu 3.6kWh a u Corolly 0.75 resp 1.3 kWh. Ak je tento udaj spravny tak vacsia kapacity baterie by mala umoznovat dlhsi dojazd v EV mode a asi aj lepsiu spotrebu?

Jozef
16. září • 15:45

To je svjet 🤔🥴.......

iPace
16. září • 9:09

rozhodne cena, u Toyoty nam slevy moc davat nechteli a pripadal jsem si skoro jak u Skodovky, slevou spise neco z toho mala co jde prihodit do vybavy
tohle bude 100% ciste preznackovane auto, tedy vyrabeno na stejne lince a jen s jinym znackem na urcitych mistech a v infotainmentu s prehranyma samplama znacky, tedy 100% shodna technika servisovatelna v servisech obou znacek, a pokud to bude proste o nejekae ty desitky tisic levnejsi, tak to muze mit uspech a prodeje velice solidni :-)

Jan Zeman
16. září • 21:00

Záleží kde jste vůz poptával, ale pokud nejde zdovna o výprodejový Yaris, tak zkuste dealery v Praze, tam slevu dostanete.

chytrak
16. září • 12:30

Určitě nedá toyota auto svoje auto suzuki aby jej prodávali o desítky tisíc levněji pod cizím brandem. Podle mne to bude 1:1 a rozdíl budou dělat dealeři kteří si ukousnou větší čast své marže, neboť ti u suzuki jsou zvyklí dělat menší zisky.

emkejx
15. září • 22:21

po kizashi a swifte i jimnym to mozete v suzuki uz hadam aj zabalit. kks to je des, je to len toyota so stitkami Suzuku, humus.

eCVThater
15. září • 15:56

Opravdu 3,6 kWh? Není to překlep?

petr r. (petrumr)
15. září • 19:28

prius plug in má výkon baterie 8,8kWh a třeba c-hr silnější varianta má Ni-Mh 6,5Ah kdežto 1,8 má Li-Ion o kapacitě 3,6Ah a neuvádí výkon, jenom kapacitu.

Karel.
15. září • 16:47

Jo je to divný, Corolla má pidibaterku 1,3 kWh.

petr r. (petrumr)
15. září • 15:50

kde se to bude vrábět? Nebude to i plug in?

Michal2
15. září • 15:46

To je apríl? Toyota se znakem Suzuki hm

Roman
16. září • 9:14

Suzuki a Toyota loni oznámily detaily rozsáhlé spolupráce zajišťující významné snížení nákladů a letos tu už máme první hmatatelné výsledky, které se týkají také evropského trhu. Suzuki totiž začíná v Evropě přebírat techniku Toyoty. Po novém Suzuki Across tak nyní přichází Suzuki Swace.Na evropských trzích Suzuki díky tomu využije techniku Toyoty, a to právě v modelu Swace a SUV Across. Naopak na indickém trhu, kde má naopak silnou pozici Suzuki, poputuje technika opačným směrem. Toyota Urban Cruiser se tak stane přeznačkovaným Suzuki Vitara Brezza, zatímco Toyota Glanza je ve skutečnosti Suzuki Baleno.Asi takB-]

JA-NE
16. září • 13:26

konecne normalny prispevokB-]

petr r. (petrumr)
15. září • 15:58

kia se znakem ford, mazda,saab, fiat.. je toho hodně a v koncernu je to běžný.Tohle je už druhý model T/S, čekal bych subaru nebo daihatsu. pro zákazníka to bude další výhoda, že koncern dostane velký uder.

Mirek
15. září • 18:27

Například, která KIA je se znakem Ford?

petr r. (petrumr)
15. září • 19:39

kia pride?

Mirek
16. září • 11:27

Ale to je obráceně. Mazda vyvinula tohle auto v roce 1986 pro Ford a ten licenčně použila KIA v roce 1987. Máš v tom bordel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
16. září • 19:43

ford je největším akcionářem mazdy i když část už prodal zpět mazdě. Ty manželce platíš za sex?

Mirek
16. září • 19:52

Ty jsi opravdu nějak mentálně zaostalý, jak se tady o tobě většina zmiňuje. Co má s tímto Ford společného? Ford nevlastní žádné akcie Mazdy, zaspal jsi dobu asi o dvanáct let.
Ty píšeš, co ti slina na jazyk přinese, nemá to hlavu, ani patu, pleteš páté přes deváté a ještě špatně.

petr r. (petrumr)
16. září • 17:31

mě nezajímá licence, mě zajímá znak na předku a na volantě.

Mirek
16. září • 19:07

No právě, licenční auto KIA se jmenuje Pride. Co to má společného se znakem na předku a volantu.
To je jako bych napsal, že Tata začne vyrábět v licenci Octavii, bude se jmenovat Pšouk a ty budeš tvrdit, že Octavie dělá Tata. Nestojíš si na vedení?

petr r. (petrumr)
16. září • 19:39

jistě, nebot ta octávka zpočátku bude mět znak škoda a až potom tata. A když se bude vyrábět v továrně tata, tak řeknu, že octávka se vyrábí v indii, ale myslím, že by se vyráběla na slovensku. A co má společnýho licence se znakem na kapotě?

Mirek
16. září • 19:53

Bohužel, nejen, že si stojíš na vedení, je to mnohem horší.

Allamarein
15. září • 21:01

A teď to zkus i v současnosti. A že jsem dnes v dobré náladě, dovolím ti až pět let do minulosti.

petr r. (petrumr)
15. září • 19:43

ford festiva?

Michal2
15. září • 16:07

I dvojčata kupé Toyobaru nejsou navlas stejný.Tohle je unikum.Suzuki nemůže jít moc pod cenu Toyoty a z toho koncern strach mít nemusí.

EL2020
15. září • 17:23

Když Suzuki nepůjde výrazně pod cenu Toyoty, tak to ani nemusí nabízet, protože takový bastl si nikdo nekoupí.

Pikus
15. září • 20:54

A bude to opravovat servis Suzuki či Toyota? Jsou díly zaměnitelné? Třeba u Supry by mohla vycházet servisní hodina líp u Toyoty než u BMW...navíc BMW jsou tragedi co to auto jen zkazí.

Michal2
15. září • 18:50

Určitě mají dohodu mezi sebou o kolik můžou jít dolů.Našel jsem odhadovanou cenu na UK stránkách a byla totožná s cenou Toyoty od 25500liber.Kdyby to bylo u nás o 50tisíc dolů za stejný auto tak každý 2 by šel k Suzuki.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
EL2020
15. září • 19:08

Mně by teda při nejistotě, že je to auto stejný (a nejsou tam nějaký skrytý ojebávky) 50tis rozdílu nestačilo...

Doporučujeme

Články odjinud