Suzuki Splash: facelift zachycen bez maskování

Suzuki Splash: facelift zachycen bez maskování

Suzuki Splash známé také jako Opel Agila se velmi pravděpodobně brzy dočká modernizace. Svědčí o tom mimo jiné také fotografie, na kterých je zachycena přepracovaná verze zcela bez maskování. Nejde ovšem ani o Splash, ani o malý Opel. Na fotkách si můžeme prohlédnout indickou variantu Maruti Suzuki Ritz.

Suzuki Splash 1,2i GLX: Splashená štika

Suzuki Splash 1,2i GLX: Splashená štika

Změny zatím můžeme odhadovat pouze podle těchto dvou fotek. Jak už je zvykem, přepracována byla přední část, kde najdeme nový nárazník nebo novou masku chladiče. Na podrobnosti si musíme počkat. Hovoří se ale také o příchodu naftového motoru o objemu 1,3 l s původem u Fiatu. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Suzuki Swift 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 74 837 km
Cena: 101 000 Kč
Suzuki Grand Vitara 2
Rok výroby: 2007
Stav: 145 499 km
Cena: 152 000 Kč
Suzuki SX4 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 93 312 km
Cena: 166 000 Kč
Suzuki Swift 1,2
Rok výroby: 2012
Stav: 56 677 km
Cena: 176 000 Kč
Suzuki Grand Vitara 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 68 723 km
Cena: 250 000 Kč
Suzuki SX4 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 114 536 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků