Suzuki se v Ženevě blýskne „sporťákem“ Swift S-Concept

Od chvíle, kdy byla představena nová generace kompaktního modelu Swift, tak nějak očekáváme, že automobilka Suzuki dříve či později přijde v duchu tradice s nějakou sportovně střiženou variantou. A nyní se zdá, že se tato chvíle blíží, protože na stánku Suzuki na ženevském autosalonu zazáří nová studie se jménem Swift S-Concept. Žádné podrobnosti zatím neznáme, nicméně ze zveřejněných skic je jasné, že se můžeme těšit na rozšířené blatníky, agresivněji tvarovaný nárazník, specifické přední svítilny a rozměrné přítlačné křídlo na zádi. Záhadou zatím zůstává, co se objeví pod kapotou, jelikož většinu konkurence pohánějí nyní kompaktní přímovstřikové agregáty, je možné, že S-Concept představí nový, podobně střižený motor. Podle Suzuki bylo jejich cílem připravit „stylový sportovní kompakt se špičkovými jízdními výkony“. Již za několik týdnů uvidíme, zda je jim podařilo splnit jej.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Suzuki na autosalonu v Ženevě vystaví svoji novou studii S-Concept 


 

bazar

Suzuki Swift 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 74 837 km
Cena: 101 000 Kč
Suzuki Grand Vitara 2
Rok výroby: 2007
Stav: 145 499 km
Cena: 152 000 Kč
Suzuki SX4 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 93 312 km
Cena: 166 000 Kč
Suzuki Swift 1,2
Rok výroby: 2012
Stav: 56 677 km
Cena: 176 000 Kč
Suzuki Grand Vitara 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 68 723 km
Cena: 250 000 Kč
Suzuki SX4 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 114 536 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků