Suzuki se spřáhlo s Toyotou. Do ČR míří plug-in hybrid Across s technikou RAV 4!

jsem zvědav jak to vyřeší cenově. Všichni vyčkávají rav4 v plug-inu a teď tohle.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 15:40

Nemyslím, že by na RAV4 PHEV za 1,35 milionu v aktuální koronakrizi s benzinem za 25,50 Kč čekal nějaký zástup dychtivých kupujících. Budou rádi, když nachytají pár Hejlů. Ale souhlasím, že Suzuki za 1,35 milionu by byl ještě větší úlet.

Odpovědět  |   | 

nechce se mě to přepínat z nejbližšího, ale kde bydlíš, že je tam 25,50 litr?

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  01. 07. 2020 18:08

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  01. 07. 2020 18:57

Za 1,45 milionu už je plug-in GLC od Mercedesu, co má taky 300 koní a kvalita jízdy je prémiová. Samozřejmě nemá plnou výbavu, ale radši polovybavený Mercedes s normálním automatem a normálním AWD než rádoby vybavenou Toyotu eCVT s padesátikoňovým motůrečkem na zadní nápravě a odhlučněním na úrovni Lady Niva za podobné peníze.

Odpovědět  |   | 

mercedes má dražší servis a nemá takovou kvalitu, prostě je to spotřebák pro bohatý.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 07. 2020 21:23

Píší, že u plug-inu nějaké odhlučnění (okna, dveře, palubka/motorová přepážka) oproti stávajícím ravkám doplnili. Ale Mercedes to pořád asi fakt nebude

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 07. 2020 09:03

To rozhodne nie. Bude Toyota/Suzuki bude kvalitnejsia a spolahlivejsia.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  02. 07. 2020 10:55

Když tady se pořád zaměňují pojmy kvalita a spolehlivost. Co jsou mi platné boty, které vydrží 10 let, když mě celou tu dobu tlačí (to je přesně Toyota). Já teda radši boty pohodlné i kdyby se měly po dvou letech rozpadnout...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 07. 2020 13:50

"Co jsou mi platné boty, které vydrží 10 let, když mě celou tu dobu tlačí "

To znamena len jedno - nevies si vybrat topanky, ktore ti sadnu na nohu.

Len blbec si kupi topanky o cislo mensie...

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  02. 07. 2020 15:49

Uhodil jsi hřebíček na hlavičku. A protože nejsem blbec, tak si Toyotu nikdy nekoupím. Protože Toyota mi prostě nesedne a tlačí a tlačí.

Odpovědět  |   | 

no a? Tak si kup suzuki ACROSS, když nechceš toyotu, šak ti ji nikdo nenutí.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  02. 07. 2020 11:17

A jinak ještě k té kvalitě. Mrkněte na stránky Toyota klubu, majitelé tam mají nafocené spodky RAV4 po x měsících používání. Řekl bych, že míra koroze je u Toyoty za měsíc asi taková jako u běžné evropské značky za rok, takže za rok vám Toyota zkoroduje asi tak jako běžné auto za 12 let. RAV4 za 10 let pak bude zřejmě vypadat jako Tiguan za 120 let.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  02. 07. 2020 14:24

Kecáš, jsem v T- klubu a na nic takového jsem tam nenarazil.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  02. 07. 2020 15:51

Protože ty neumíš hledat, tak já kecám? Divná logika...
Ale jsem ultrahodný a napovím ti - bylo to v pasáži, kde si vzájemně okukují instalaci tažných zařízení.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 15:31

Známá předražená (dnes opět zdražili) hrůza od Toyoty a teď nově od ještě hrůznější značky? Tak třeba to bude alespoň cca totéž za o x set nižší cenu. Stejně ale lituju hejhuly, co se nechají nahytat....

Odpovědět  |   | 

jo zdražili o 20tkč, koncernisti jsou zvyknutý na větší sumy, lidi dostali prémie, vyplata se zdvihá, šetří za dovolený a ještě toyota přidala výbavu.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 16:52

Výbavu samozřejmě žádnou nepřidali, ba právě naopak. Z vyšších verzí ubrali dojezdové kolo, které teď není možné ani za příplatek. Výškové nastavování sedadla spolujezdce taky stále není ani v nejvyšší výbavě (to je v autě za 1,2 milionu zřejmě světový unikát). Hlídání mrtvého úhlu je stále jen v nejvyšší výbavě a do nižších nelze připlatit. A co je nejhorší, do nejvyšších výbav dali nově defaultně 19tky gumy a přitom ten jejich drncavý a celkově neschopný podvozek má problém už na 18tkách (jen za 17tkách je hodnocený jako přijatelný). O žádné přidané výbavě fakt nevím... Je to jen více peněz za méně muziky, až je to směšné.

Odpovědět  |   | 
Tak je to  |  01. 07. 2020 17:23

A cože máš o Toyotě takový přehled?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 07. 2020 18:13

asi sjizdi ceniky nekolikrat denne, tak kazdy ma nejakeho konicka

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 18:24

Ne jen jednou za půl roku a dneska je 1.7. a to u Toyoty pravidelně zdražují (a je úplně jedno jakým směrem se hýbe kurz a nebo jestli se zavádí/ruší cla). Ale souhlas, že ten ceník je fakt zábavný (jako by ti cenotvůrci měli pořád ještě hlavy v prdelích)

Odpovědět  |   | 
Tak je to  |  01. 07. 2020 18:54

Je pravda, že Toyoty mi poslední dobou případají též cenově dost sebevědomé.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 18:25

Protože já mám o všem přehled, minimálně pak o všem, o čem diskutuji, na rozdíl od řady mimoňů zde...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 07. 2020 09:08

"já mám o všem přehled"

Si zabil

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  01. 07. 2020 19:18

Ještě pořád mi nikdo nevysvětlil proč jsou tak zásadní 2 položky výbavy : výškové nastavení sedadla spolujezdce a kapalinové vzpěry kapoty.

Odpovědět  |   | 

bylo to už vysvětleno, sedí na místě spolujezdce. Toyota začala čip vybavovat čidlem pohybu a rezerva? My v autě nemáme, my máme asistenci a nevidím problém to koupit aji na ravku.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  01. 07. 2020 21:10

Aha, takže eCVThater, ještě nemá řidičák, sedává na místě spolujezdce a nevidí ven. Holt, pokud má méně než 150 cm musí si vzít podsedák.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  02. 07. 2020 15:54

Pokud auto používáš jako jednomístné, pak OK, pak to fakt nepotřebuješ... ty podsedáku. Dej si ten tvůj podsedák mokrej na hlavu.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 21:11

Výškové nastavení sedadla spolujezdce je snad úplně základní výbava v autech od nějakých 400tis výše. Spolujezdec může měřit 150 cm i 200 cm, každý potřebuje sedadlo nastavit jinak. Jasně není to nezbytnost (takže v autě za cca 300 tis se to ještě dá omluvit), ale v autě za 1,2 milionu by to měla být naprostá samozřejmost. Bez kapalinových vzpěr kapoty se žít určitě dá, ale zase k minimálně k dražším autům tak nějak patří.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 07. 2020 08:51

Proč? Protože když občas jezdím jako spolujezdec tak bez výškového nastavení sedačky si nedokážu pohodlně sednout. Chápu, že pro komerční lidi to může být marginální.
A palivové večery kapoty jsou asi nějaké zaklínadlo. Ale je zajímavé, že když se v diskuzi o koncernu vw napíše, že nemají večery kapoty, ale jen tyč, tak všichni hned píší, že je to ojebavka a jak je to super atd., ale u toyoty je hned dotaz " k čemu to je ".

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  02. 07. 2020 09:04

U žádného z mých předchozích i současných 12 aut a desítek dalších, kterými jsem měl možnost jezdit mi toto nechybělo. A neměl jsem potrebu to používat ani ve vozech nejvyšší výbavy, kde to bylo.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  02. 07. 2020 16:01

Prý "ve vozech nejvyšší výbavy", to jsou hustý hlášky. Výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce má třeba i taková Scala (to je přitom zřejmě nejlowcostovější auto koncernu), kde je i v nejnižší v Česku prodávané výbavě. Má to prostě každé trochu normální auto, kromě Toyoty.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  02. 07. 2020 16:06

a mimochodem v Corolle je, ale v o xx% dražší RAV není.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  03. 07. 2020 11:59

Připadá ti Landcruiser za 2M nebo Luxus jako auto bez výbavy?

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  01. 07. 2020 18:08

to je vůl

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  01. 07. 2020 16:57

Porovnaj ceny Toyoty v Nemecku a zmeníš názor.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 17:01

Když radíš někomu něco porovnat, tak je potřeba napřed napsat s čím porovnat...

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  01. 07. 2020 21:57

Keď sa ti zdajú ceny Toyoty v Česku vysoké......

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 22:16

Srovnáváš nesrovnatelné:
1. cenová úroveň na trhu aut je v Německu obecně vyšší
2. Německo se vyznačuje vyššími ceníkovými cenami, ale také většími slevami
3. Auta (a to kupodivu i ty v podstatě nekonfigurovatelné Toyoty) mají v Německu vyšší výbavu

Odpovědět  |   | 
bob  |  02. 07. 2020 09:00

Spíš se podívejte kolik v Německu stojí Škodovky, to je teprve k pláči. Navíc s dealerem Škoda se těžko dohodneš, u Toyoty dostaneš slevu hned mezi dveřmi...

Odpovědět  |   | 
David  |  02. 07. 2020 08:16

A jaký vůz vlastníte přesně vy by mě zajímalo a popravdě? :)))))))

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 07. 2020 13:52

Zeby Axiam?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  01. 07. 2020 18:45

RAV4 s jiným čumákem, který, bohužel, opět neladí ke zbytku auta. Fakt nejde jen přelepit odznáček a jinak natvarovat obří díru v nárazníku, aby z toho bylo nové auto.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  01. 07. 2020 18:48

Tak pokud budou ve srovnání s Toyotou třeba o 300 tisíc levnější, tak někdo ten ještě ohyzdnější neladící čumák skousne.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 07. 2020 07:13

A proč by to měli dělat?

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  02. 07. 2020 10:29

Protože Suzuki s cenovkou daleko přes milion by trh jaksi nepřijal?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 07. 2020 12:06

Ty rozhoduješ o tom, co je to "trh"?

Odpovědět  |   | 
RR  |  02. 07. 2020 14:26

Nerozhoduje, ale myslí si to. A já třeba taky. a to je Suzuki moje oblíbená značka

Odpovědět  |   | 
Czechystan  |  02. 07. 2020 22:29

Všichni máme určitě v paměti Kizashi... a mě se tak líbilo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 78 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 16 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta