Suzuki se spřáhlo s Toyotou. Do ČR míří plug-in hybrid Across s technikou RAV 4!

49 komentářů

Allamarein
1. července • 18:45

RAV4 s jiným čumákem, který, bohužel, opět neladí ke zbytku auta. Fakt nejde jen přelepit odznáček a jinak natvarovat obří díru v nárazníku, aby z toho bylo nové auto.

eCVThater
1. července • 18:48

Tak pokud budou ve srovnání s Toyotou třeba o 300 tisíc levnější, tak někdo ten ještě ohyzdnější neladící čumák skousne.

Allamarein
2. července • 7:13

A proč by to měli dělat?

eCVThater
2. července • 10:29

Protože Suzuki s cenovkou daleko přes milion by trh jaksi nepřijal?

Allamarein
2. července • 12:06

Ty rozhoduješ o tom, co je to "trh"?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Czechystan
2. července • 22:29

Všichni máme určitě v paměti Kizashi... a mě se tak líbilo.

RR
2. července • 14:26

Nerozhoduje, ale myslí si to. A já třeba taky. B-] a to je Suzuki moje oblíbená značka ;-)

eCVThater
1. července • 15:31

Známá předražená (dnes opět zdražili) hrůza od Toyoty a teď nově od ještě hrůznější značky? Tak třeba to bude alespoň cca totéž za o x set nižší cenu. Stejně ale lituju hejhuly, co se nechají nahytat....

David
2. července • 8:16

A jaký vůz vlastníte přesně vy by mě zajímalo a popravdě? :)))))))

Joe Doe
2. července • 13:52

Zeby Axiam?

Jozef
1. července • 16:57

Porovnaj ceny Toyoty v Nemecku a zmeníš názor.

eCVThater
1. července • 17:01

Když radíš někomu něco porovnat, tak je potřeba napřed napsat s čím porovnat...

Jozef
1. července • 21:57

Keď sa ti zdajú ceny Toyoty v Česku vysoké......

eCVThater
1. července • 22:16

Srovnáváš nesrovnatelné:
1. cenová úroveň na trhu aut je v Německu obecně vyšší
2. Německo se vyznačuje vyššími ceníkovými cenami, ale také většími slevami
3. Auta (a to kupodivu i ty v podstatě nekonfigurovatelné Toyoty) mají v Německu vyšší výbavu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bob
2. července • 9:00

Spíš se podívejte kolik v Německu stojí Škodovky, to je teprve k pláči. Navíc s dealerem Škoda se těžko dohodneš, u Toyoty dostaneš slevu hned mezi dveřmi...

petr r. (petrumr)
1. července • 16:40

jo zdražili o 20tkč, koncernisti jsou zvyknutý na větší sumy, lidi dostali prémie, vyplata se zdvihá, šetří za dovolený a ještě toyota přidala výbavu.

petr r. je blb
1. července • 18:08

to je vůl:-D:-D:-D

eCVThater
1. července • 16:52

Výbavu samozřejmě žádnou nepřidali, ba právě naopak. Z vyšších verzí ubrali dojezdové kolo, které teď není možné ani za příplatek. Výškové nastavování sedadla spolujezdce taky stále není ani v nejvyšší výbavě (to je v autě za 1,2 milionu zřejmě světový unikát). Hlídání mrtvého úhlu je stále jen v nejvyšší výbavě a do nižších nelze připlatit. A co je nejhorší, do nejvyšších výbav dali nově defaultně 19tky gumy a přitom ten jejich drncavý a celkově neschopný podvozek má problém už na 18tkách (jen za 17tkách je hodnocený jako přijatelný). O žádné přidané výbavě fakt nevím... Je to jen více peněz za méně muziky, až je to směšné.

Peter(Charouz)
1. července • 19:18

Ještě pořád mi nikdo nevysvětlil proč jsou tak zásadní 2 položky výbavy : výškové nastavení sedadla spolujezdce a kapalinové vzpěry kapoty.

Tom
2. července • 8:51

Proč? Protože když občas jezdím jako spolujezdec tak bez výškového nastavení sedačky si nedokážu pohodlně sednout. Chápu, že pro komerční lidi to může být marginální.
A palivové večery kapoty jsou asi nějaké zaklínadlo. Ale je zajímavé, že když se v diskuzi o koncernu vw napíše, že nemají večery kapoty, ale jen tyč, tak všichni hned píší, že je to ojebavka a jak je to super atd., ale u toyoty je hned dotaz " k čemu to je ".

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter(Charouz)
2. července • 9:04

U žádného z mých předchozích i současných 12 aut a desítek dalších, kterými jsem měl možnost jezdit mi toto nechybělo. A neměl jsem potrebu to používat ani ve vozech nejvyšší výbavy, kde to bylo.

eCVThater
2. července • 16:01

Prý "ve vozech nejvyšší výbavy", to jsou hustý hlášky. Výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce má třeba i taková Scala (to je přitom zřejmě nejlowcostovější auto koncernu), kde je i v nejnižší v Česku prodávané výbavě. Má to prostě každé trochu normální auto, kromě Toyoty.

Peter(Charouz)
3. července • 11:59

Připadá ti Landcruiser za 2M nebo Luxus jako auto bez výbavy?

eCVThater
2. července • 16:06

a mimochodem v Corolle je, ale v o xx% dražší RAV není.

eCVThater
1. července • 21:11

Výškové nastavení sedadla spolujezdce je snad úplně základní výbava v autech od nějakých 400tis výše. Spolujezdec může měřit 150 cm i 200 cm, každý potřebuje sedadlo nastavit jinak. Jasně není to nezbytnost (takže v autě za cca 300 tis se to ještě dá omluvit), ale v autě za 1,2 milionu by to měla být naprostá samozřejmost. Bez kapalinových vzpěr kapoty se žít určitě dá, ale zase k minimálně k dražším autům tak nějak patří.

petr r. (petrumr)
1. července • 19:59

bylo to už vysvětleno, sedí na místě spolujezdce. Toyota začala čip vybavovat čidlem pohybu a rezerva? My v autě nemáme, my máme asistenci a nevidím problém to koupit aji na ravku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter(Charouz)
1. července • 21:10

Aha, takže eCVThater, ještě nemá řidičák, sedává na místě spolujezdce a nevidí ven. Holt, pokud má méně než 150 cm musí si vzít podsedák.

eCVThater
2. července • 15:54

Pokud auto používáš jako jednomístné, pak OK, pak to fakt nepotřebuješ... ty podsedáku. Dej si ten tvůj podsedák mokrej na hlavu.

Tak je to
1. července • 17:23

A cože máš o Toyotě takový přehled? :-D

eCVThater
1. července • 18:25

Protože já mám o všem přehled, minimálně pak o všem, o čem diskutuji, na rozdíl od řady mimoňů zde...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
2. července • 9:08

"já mám o všem přehled"Si zabil B-]

iPace
1. července • 18:13

asi sjizdi ceniky nekolikrat denne, tak kazdy ma nejakeho konicka :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eCVThater
1. července • 18:24

Ne jen jednou za půl roku a dneska je 1.7. a to u Toyoty pravidelně zdražují (a je úplně jedno jakým směrem se hýbe kurz a nebo jestli se zavádí/ruší cla). Ale souhlas, že ten ceník je fakt zábavný (jako by ti cenotvůrci měli pořád ještě hlavy v prdelích) :-D

Tak je to
1. července • 18:54

Je pravda, že Toyoty mi poslední dobou případají též cenově dost sebevědomé.

petr r. (petrumr)
1. července • 15:16

jsem zvědav jak to vyřeší cenově. Všichni vyčkávají rav4 v plug-inu a teď tohle.

eCVThater
1. července • 15:40

Nemyslím, že by na RAV4 PHEV za 1,35 milionu v aktuální koronakrizi s benzinem za 25,50 Kč čekal nějaký zástup dychtivých kupujících. Budou rádi, když nachytají pár Hejlů. Ale souhlasím, že Suzuki za 1,35 milionu by byl ještě větší úlet.

koncernový antipíčus
1. července • 18:57

Za 1,45 milionu už je plug-in GLC od Mercedesu, co má taky 300 koní a kvalita jízdy je prémiová. Samozřejmě nemá plnou výbavu, ale radši polovybavený Mercedes s normálním automatem a normálním AWD než rádoby vybavenou Toyotu eCVT s padesátikoňovým motůrečkem na zadní nápravě a odhlučněním na úrovni Lady Niva za podobné peníze.

EL2020
1. července • 21:23

Píší, že u plug-inu nějaké odhlučnění (okna, dveře, palubka/motorová přepážka) oproti stávajícím ravkám doplnili. Ale Mercedes to pořád asi fakt nebude :-D

Joe Doe
2. července • 9:03

To rozhodne nie. Bude Toyota/Suzuki bude kvalitnejsia a spolahlivejsia.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eCVThater
2. července • 11:17

A jinak ještě k té kvalitě. Mrkněte na stránky Toyota klubu, majitelé tam mají nafocené spodky RAV4 po x měsících používání. Řekl bych, že míra koroze je u Toyoty za měsíc asi taková jako u běžné evropské značky za rok, takže za rok vám Toyota zkoroduje asi tak jako běžné auto za 12 let. RAV4 za 10 let pak bude zřejmě vypadat jako Tiguan za 120 let. :-):-):-)

Peter(Charouz)
2. července • 14:24

Kecáš, jsem v T- klubu a na nic takového jsem tam nenarazil.

eCVThater
2. července • 15:51

Protože ty neumíš hledat, tak já kecám? Divná logika...
Ale jsem ultrahodný a napovím ti - bylo to v pasáži, kde si vzájemně okukují instalaci tažných zařízení.

eCVThater
2. července • 10:55

Když tady se pořád zaměňují pojmy kvalita a spolehlivost. Co jsou mi platné boty, které vydrží 10 let, když mě celou tu dobu tlačí (to je přesně Toyota). Já teda radši boty pohodlné i kdyby se měly po dvou letech rozpadnout...

Joe Doe
2. července • 13:50

"Co jsou mi platné boty, které vydrží 10 let, když mě celou tu dobu tlačí "To znamena len jedno - nevies si vybrat topanky, ktore ti sadnu na nohu. Len blbec si kupi topanky o cislo mensie...

eCVThater
2. července • 15:49

Uhodil jsi hřebíček na hlavičku. A protože nejsem blbec, tak si Toyotu nikdy nekoupím. Protože Toyota mi prostě nesedne a tlačí a tlačí.

petr r. (petrumr)
2. července • 16:23

no a? Tak si kup suzuki ACROSS, když nechceš toyotu, šak ti ji nikdo nenutí.

petr r. (petrumr)
1. července • 20:52

mercedes má dražší servis a nemá takovou kvalitu, prostě je to spotřebák pro bohatý.

petr r. (petrumr)
1. července • 16:44

nechce se mě to přepínat z nejbližšího, ale kde bydlíš, že je tam 25,50 litr?

petr r. je blb
1. července • 18:08

:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud