RAV4 s jiným čumákem, který, bohužel, opět neladí ke zbytku auta. Fakt nejde jen přelepit odznáček a jinak natvarovat obří díru v nárazníku, aby z toho bylo nové auto.
Tak pokud budou ve srovnání s Toyotou třeba o 300 tisíc levnější, tak někdo ten ještě ohyzdnější neladící čumák skousne.
A proč by to měli dělat?
Protože Suzuki s cenovkou daleko přes milion by trh jaksi nepřijal?
Ty rozhoduješ o tom, co je to "trh"?
Všichni máme určitě v paměti Kizashi... a mě se tak líbilo.
Nerozhoduje, ale myslí si to. A já třeba taky. B-] a to je Suzuki moje oblíbená značka ;-)
Známá předražená (dnes opět zdražili) hrůza od Toyoty a teď nově od ještě hrůznější značky? Tak třeba to bude alespoň cca totéž za o x set nižší cenu. Stejně ale lituju hejhuly, co se nechají nahytat....
A jaký vůz vlastníte přesně vy by mě zajímalo a popravdě? :)))))))
Zeby Axiam?
Porovnaj ceny Toyoty v Nemecku a zmeníš názor.
Když radíš někomu něco porovnat, tak je potřeba napřed napsat s čím porovnat...
Keď sa ti zdajú ceny Toyoty v Česku vysoké......
Srovnáváš nesrovnatelné:1. cenová úroveň na trhu aut je v Německu obecně vyšší2. Německo se vyznačuje vyššími ceníkovými cenami, ale také většími slevami3. Auta (a to kupodivu i ty v podstatě nekonfigurovatelné Toyoty) mají v Německu vyšší výbavu
Spíš se podívejte kolik v Německu stojí Škodovky, to je teprve k pláči. Navíc s dealerem Škoda se těžko dohodneš, u Toyoty dostaneš slevu hned mezi dveřmi...
jo zdražili o 20tkč, koncernisti jsou zvyknutý na větší sumy, lidi dostali prémie, vyplata se zdvihá, šetří za dovolený a ještě toyota přidala výbavu.
to je vůl:-D:-D:-D
Výbavu samozřejmě žádnou nepřidali, ba právě naopak. Z vyšších verzí ubrali dojezdové kolo, které teď není možné ani za příplatek. Výškové nastavování sedadla spolujezdce taky stále není ani v nejvyšší výbavě (to je v autě za 1,2 milionu zřejmě světový unikát). Hlídání mrtvého úhlu je stále jen v nejvyšší výbavě a do nižších nelze připlatit. A co je nejhorší, do nejvyšších výbav dali nově defaultně 19tky gumy a přitom ten jejich drncavý a celkově neschopný podvozek má problém už na 18tkách (jen za 17tkách je hodnocený jako přijatelný). O žádné přidané výbavě fakt nevím... Je to jen více peněz za méně muziky, až je to směšné.
Ještě pořád mi nikdo nevysvětlil proč jsou tak zásadní 2 položky výbavy : výškové nastavení sedadla spolujezdce a kapalinové vzpěry kapoty.
Proč? Protože když občas jezdím jako spolujezdec tak bez výškového nastavení sedačky si nedokážu pohodlně sednout. Chápu, že pro komerční lidi to může být marginální.A palivové večery kapoty jsou asi nějaké zaklínadlo. Ale je zajímavé, že když se v diskuzi o koncernu vw napíše, že nemají večery kapoty, ale jen tyč, tak všichni hned píší, že je to ojebavka a jak je to super atd., ale u toyoty je hned dotaz " k čemu to je ".
U žádného z mých předchozích i současných 12 aut a desítek dalších, kterými jsem měl možnost jezdit mi toto nechybělo. A neměl jsem potrebu to používat ani ve vozech nejvyšší výbavy, kde to bylo.
Prý "ve vozech nejvyšší výbavy", to jsou hustý hlášky. Výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce má třeba i taková Scala (to je přitom zřejmě nejlowcostovější auto koncernu), kde je i v nejnižší v Česku prodávané výbavě. Má to prostě každé trochu normální auto, kromě Toyoty.
Připadá ti Landcruiser za 2M nebo Luxus jako auto bez výbavy?
a mimochodem v Corolle je, ale v o xx% dražší RAV není.
Výškové nastavení sedadla spolujezdce je snad úplně základní výbava v autech od nějakých 400tis výše. Spolujezdec může měřit 150 cm i 200 cm, každý potřebuje sedadlo nastavit jinak. Jasně není to nezbytnost (takže v autě za cca 300 tis se to ještě dá omluvit), ale v autě za 1,2 milionu by to měla být naprostá samozřejmost. Bez kapalinových vzpěr kapoty se žít určitě dá, ale zase k minimálně k dražším autům tak nějak patří.
bylo to už vysvětleno, sedí na místě spolujezdce. Toyota začala čip vybavovat čidlem pohybu a rezerva? My v autě nemáme, my máme asistenci a nevidím problém to koupit aji na ravku.
Aha, takže eCVThater, ještě nemá řidičák, sedává na místě spolujezdce a nevidí ven. Holt, pokud má méně než 150 cm musí si vzít podsedák.
Pokud auto používáš jako jednomístné, pak OK, pak to fakt nepotřebuješ... ty podsedáku. Dej si ten tvůj podsedák mokrej na hlavu.
A cože máš o Toyotě takový přehled? :-D
Protože já mám o všem přehled, minimálně pak o všem, o čem diskutuji, na rozdíl od řady mimoňů zde...
"já mám o všem přehled"Si zabil B-]
asi sjizdi ceniky nekolikrat denne, tak kazdy ma nejakeho konicka :-D
Ne jen jednou za půl roku a dneska je 1.7. a to u Toyoty pravidelně zdražují (a je úplně jedno jakým směrem se hýbe kurz a nebo jestli se zavádí/ruší cla). Ale souhlas, že ten ceník je fakt zábavný (jako by ti cenotvůrci měli pořád ještě hlavy v prdelích) :-D
Je pravda, že Toyoty mi poslední dobou případají též cenově dost sebevědomé.
jsem zvědav jak to vyřeší cenově. Všichni vyčkávají rav4 v plug-inu a teď tohle.
Nemyslím, že by na RAV4 PHEV za 1,35 milionu v aktuální koronakrizi s benzinem za 25,50 Kč čekal nějaký zástup dychtivých kupujících. Budou rádi, když nachytají pár Hejlů. Ale souhlasím, že Suzuki za 1,35 milionu by byl ještě větší úlet.
Za 1,45 milionu už je plug-in GLC od Mercedesu, co má taky 300 koní a kvalita jízdy je prémiová. Samozřejmě nemá plnou výbavu, ale radši polovybavený Mercedes s normálním automatem a normálním AWD než rádoby vybavenou Toyotu eCVT s padesátikoňovým motůrečkem na zadní nápravě a odhlučněním na úrovni Lady Niva za podobné peníze.
Píší, že u plug-inu nějaké odhlučnění (okna, dveře, palubka/motorová přepážka) oproti stávajícím ravkám doplnili. Ale Mercedes to pořád asi fakt nebude :-D
To rozhodne nie. Bude Toyota/Suzuki bude kvalitnejsia a spolahlivejsia.
A jinak ještě k té kvalitě. Mrkněte na stránky Toyota klubu, majitelé tam mají nafocené spodky RAV4 po x měsících používání. Řekl bych, že míra koroze je u Toyoty za měsíc asi taková jako u běžné evropské značky za rok, takže za rok vám Toyota zkoroduje asi tak jako běžné auto za 12 let. RAV4 za 10 let pak bude zřejmě vypadat jako Tiguan za 120 let. :-):-):-)
Kecáš, jsem v T- klubu a na nic takového jsem tam nenarazil.
Protože ty neumíš hledat, tak já kecám? Divná logika...Ale jsem ultrahodný a napovím ti - bylo to v pasáži, kde si vzájemně okukují instalaci tažných zařízení.
Když tady se pořád zaměňují pojmy kvalita a spolehlivost. Co jsou mi platné boty, které vydrží 10 let, když mě celou tu dobu tlačí (to je přesně Toyota). Já teda radši boty pohodlné i kdyby se měly po dvou letech rozpadnout...
"Co jsou mi platné boty, které vydrží 10 let, když mě celou tu dobu tlačí "To znamena len jedno - nevies si vybrat topanky, ktore ti sadnu na nohu. Len blbec si kupi topanky o cislo mensie...
Uhodil jsi hřebíček na hlavičku. A protože nejsem blbec, tak si Toyotu nikdy nekoupím. Protože Toyota mi prostě nesedne a tlačí a tlačí.
no a? Tak si kup suzuki ACROSS, když nechceš toyotu, šak ti ji nikdo nenutí.
mercedes má dražší servis a nemá takovou kvalitu, prostě je to spotřebák pro bohatý.
nechce se mě to přepínat z nejbližšího, ale kde bydlíš, že je tam 25,50 litr?
:-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.