Suzuki S-Cross je v Česku. Kolik stojí s litrovým motorem?

Už v první polovině roku se objevily snímky Suzuki S-Cross po faceliftu. Nyní známe i oficiální ceny jednotlivých výbav a motorizací. Za kolik se dá japonská novinka pořídit?

Suzuki S-Cross bylo představeno už před třemi a půl lety a nyní došlo k jeho modernizaci. Nejhlavnější viditelnou novinkou je změna přední masky, která působí mnohem robustněji a čítá deset svislých lamel. Nový je také přední nárazník a jednodušší je design zadních světel. Interiér S-Crossu po faceliftu se dočkal pouze drobných změn.

Suzuki S-Cross: Facelift přinesl novou tvář a tříválec

Suzuki S-Cross: Facelift přinesl novou tvář a tříválec

Vůz je nabízen celkem ve třech stupních výbavy (Comfort, Premium a Elegance). Nejzákladnějším modelem je ten s litrovým motorem BoosterJet o výkonu 82 kW a pětistupňovou manuální převodovku. Tohle auto bude k mání za 409.900 Kč. Zlatou střední cestou je agregát 1.4 BoosterJet, jehož cena se v závislosti na převodovce a výbavě pohybuje mezi 470 a 628 tisíci korunami.

Suzuki S-Cross – české ceny modernizované verze se zážehovými motory
Motor 1.0 BoosterJet 1.0 BoosterJet 1.4 BoosterJet 1.4 BoosterJet
Pohon 4x2 4x4 4x2 4x4
Zdvihový objem [cm3] 988 988 1373 1373
Válce/ventily 3/4 3/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 82/5500 82/5500 103/5500 103/5500
Točivý moment [N.m/min] 170/2000-3500 170/2000-3500 220/1500-4000 220/1500-4000
Převodovka 5M (6A) 5M 6M 6M (6A)
Max. rychlost [km/h] 180 (170) 175 200 200 (200)
Zrychlení z 0-100 km/h [s] 11,0 (12,4) 12 9,5 10,2 (10,2)
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,0 (5,2) 5,3 5,4 5,6 (5,7)
Cena Comfort [Kč] 409.900 - - -
Cena Premium [Kč] 436.900 479.900 469.900 512.900
Cena Elegance [Kč] - - 512.900 556.900
Cena Elegance Lux [Kč] - - - 627.900*
*Cena ve verzi s automatem
Prohlédněte si modernizované Suzuki S-Cross na prvních fotkách

Prohlédněte si modernizované Suzuki S-Cross na prvních fotkách

Naopak nejsilnějším S-Crossem z aktualizované nabídky bude 1.6 DDiS motor s šestistupňovou převodovkou se dvěma spojkami a možností řadit páčkami pod volantem. Tohle auto se nabízí pouze ve variantě Elegance a přijde na 681.900 Kč včetně paketu LUX. Ten je k dispozici pouze u některých verzí a nabízí kožené doplňky nebo panoramatické střešní okno se dvěma skleněnými posuvnými panely.

Za volantem crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávat pozor

Za volantem crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávat pozor

Varianty Comfort a Premium na rozdíl od linie Elegance nedisponují systémem nouzového brzdění ani parkovacími senzory. Halogenové denní svícení najdeme pouze u Comfortu, zbylé modely nabízejí moderní diody. Verze Elegance se dále můžu pochlubit Suzuki Smartphone Audiem, zadní parkovací kamerou či navigací. Nejluxusnější vůz z nabídky (Elegance) je posazen na sedmnáctipalcových discích z lehké slitiny a s leštěným povrchem.

Suzuki S-Cross – české ceny modernizované verze se vznětovými motory
Motor 1.6 DDiS 1.6 DDiS
Pohon 4x2 4x4
Zdvihový objem [cm3] 1598 1598
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 88/3750 88/3750
Točivý moment [N.m/min] 320/1750 320/1750
Převodovka 6M 6M (6DS)
Max. rychlost [km/h] 180 175 (175)
Zrychlení z 0-100 km/h [s] 12 13,0 (13,0)
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,1 4,4 (4,6)
Cena Comfort [Kč] - -
Cena Premium [Kč] 545.900 589.900
Cena Elegance [Kč] - -
Cena Elegance Lux [Kč] - 681.900*
*Cena ve verzi s automatem
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků