Suzuki S-Cross: Facelift přinesl novou tvář a tříválec

Po nedávné neoficiální předpremiéře modernizovaného Suzuki S-Cross se objevila neoficiálně zveřejněná oficiální fotogalerie a další informace na toto téma. Zcela pozměněná je přední část, změny najdeme i v interiéru a především v nabídce motorů, kam se nově stěhují přeplňované benzinové jednotky. 

Prohlédněte si modernizované Suzuki S-Cross na prvních fotkách

Prohlédněte si modernizované Suzuki S-Cross na prvních fotkách

S-Cross po faceliftu jsme si mohli prohlédnout už dříve, takže již víme, jak vypadá pozměněná přední část. Nakolik vozu sluší, to necháme na vás. Jiné jsou rovněž přední světlomety a měnily se i koncové svítilny. V interiéru Suzuki máme očekávat lepší materiály a jak je vidět z fotek, stěhuje se sem nový multimediální systém, který už se představil třeba v menší Vitaře

Test Suzuki Vitara 1.6 VVT 4x4: Hodně důkladná změna identity  

Test Suzuki Vitara 1.6 VVT 4x4: Hodně důkladná změna identity  

Zajímavé věci se odehrály pod kapotou. Naftová šestnáctistovka s výkonem 88 kW (120 k) zůstává, z nabídky ale zmizela benzinová nepřeplňovaná šestnáctistovka. Na její místo se stěhují hned dvě přeplňované novinky s označením Boosterjet. 

Ta menší, tříválcová, má objem jednoho litru a parametry 82 kW (112 k) a 170 Nm, silnější čtrnáctistovku už dostala Vitara S. Parametry tohoto provedení jsou 103 kW (140 k) a 220 Nm. V nabídce nebude chybět ani automat a pohon všech kol. 

IAA 2015 živě: Suzuki Baleno vyráží proti Fabii, slibuje větší kufr

IAA 2015 živě: Suzuki Baleno vyráží proti Fabii, slibuje větší kufr

Oficiální zdroje Suzuki ale pořád ještě na téma modernizovaného modelu S-Cross mlčí, takže i v tomto případě jde o neoficiální informace. Na jejich potvrzení ovšem určitě nebudeme čekat příliš dlouho. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků