Suzuki Regina: retrostudie světového vozu

Značka Suzuki na svém tokijském stánku vystavuje koncept Regina, jenž nezapře inspiraci legendární „kachnou“ Citroën 2CV.

Jednoduchá příď s malou maskou chladiče a výrazně profilované boky s dvojicí linií setkávající se v zadních blatnících. Tak vypadá nové Suzuki Regina, jež má naznačovat podobu budoucího „globálního modelu“ značky Suzuki a vyznačovat se mimořádně lehkou konstrukcí pro minimalizaci provozních nákladů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Regina. Že by nástupce Alta...?

Ačkoli se Regina nemusí každému líbit, jde v intencích levných, malolitrážních vozítek budoucnosti o poměrně zábavné a originální řešení. Tato studie je 3,5 m dlouhá, 1,6 m široká a váží jen 730 kg, navíc má vykazovat o 10 % nižší odpor vzduchu v porovnání s dnešními automobily dané kategorie.

Pod přední kapotou se nachází zážehová jednotka s přeplňováním a objemem 0,8 l, jež skrze rychlostní skříň s plynulou změnou převodů pohání kola přední nápravy. Automobilka Suzuki tvrdí, že její Regina vykáže průměrnou spotřebu 3,1 l/100 km a emise CO2 o hmotnosti 70 g/km.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků