Suzuki Regina: retrostudie světového vozu

Značka Suzuki na svém tokijském stánku vystavuje koncept Regina, jenž nezapře inspiraci legendární „kachnou“ Citroën 2CV.

Jednoduchá příď s malou maskou chladiče a výrazně profilované boky s dvojicí linií setkávající se v zadních blatnících. Tak vypadá nové Suzuki Regina, jež má naznačovat podobu budoucího „globálního modelu“ značky Suzuki a vyznačovat se mimořádně lehkou konstrukcí pro minimalizaci provozních nákladů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Regina. Že by nástupce Alta...?

Ačkoli se Regina nemusí každému líbit, jde v intencích levných, malolitrážních vozítek budoucnosti o poměrně zábavné a originální řešení. Tato studie je 3,5 m dlouhá, 1,6 m široká a váží jen 730 kg, navíc má vykazovat o 10 % nižší odpor vzduchu v porovnání s dnešními automobily dané kategorie.

Pod přední kapotou se nachází zážehová jednotka s přeplňováním a objemem 0,8 l, jež skrze rychlostní skříň s plynulou změnou převodů pohání kola přední nápravy. Automobilka Suzuki tvrdí, že její Regina vykáže průměrnou spotřebu 3,1 l/100 km a emise CO2 o hmotnosti 70 g/km.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky