Suzuki: projekt "new B"

Suzuki má zájem o nové zákazníky a návrat těch, kteří od ní během posledních let odešli. K tomu ji má pomoci nový model, který bude představen v polovině roku 2006 na ženevském autosalonu. Nové Suzuki má být kombinací minivanu a vysoce variabilního vozu, který má zatmelit mezeru mezi modely Ignis a Grand Vitara. 

Stále neznámý model, s pracovním označením "new B", přichází jako spolupráce s italským Fiatem, se kterým bude mít stejnou podvozkovou platformu a rovněž paletu motorů. V nové Suzuki se objeví naftový čtyřválec o obsahu 1.9l 88 kW a kroutícím momentem 280Nm a pro benzínové příznivce bude v Evropě nabízen čtyřválec o obsahu 1.6l 79kW a kroutícím momentem 145Nm. Naftový motor bude nabízen s manuální šestistupňovou převodovkou a benzínový buď se čtyřstupňovým automatem nebo pětistupňovým manuálem. "New B" bude mít poháněnou přední nápravu s tím, že zákazník si bude moci objednat i model s pohonem všech kol a elektronickou uzávěrkou. 

Design "new B" bude vycházet z nového modelu Fiat Sedici, který bude jen mírně modifikován. Nové Suzuki bude pouze 4,10m dlouhé, 1,73m široké a 1,60m vysoké ale díky plánované velké variabilitě interiéru má umožnit pohodlné svezení až pěti osob a 300 litrů zavazadel. Výroba tohoto modelu pro evropské zákazníky bude probíhat v Maďarsku.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků