Suzuki poodhaluje nový Swift Sport. Oficiálně jej uvidíme ve Frankfurtu

7 komentářů

Peter Machala (Substance242)
27. července • 10:52

Swift nikdy nebolo auto na diaľnice, ísť rýchlo rovno dokáže hocaká retardovaná obéznosť, Suzuki je na to príliš malé, ak si rozumieme. :-) Sport je o radosti v zákrutách a v tom cenovo nemá konkurenciu, hoci táto nová verzia sa mi nepáči (mal som 2011, pre mňa dokonalé auto).

ACE
25. července • 8:43

Sázím na 120kW+

Shimi
25. července • 12:25

No většina konkurence jede na 140+ kw, takže by se měla Suzuki hódně pochlapit, aby měla čím zaujmout. Protože ani design není kdovíjak dechberoucí. Já za sebe říkám, že je přímo katastrofální. A jako potenciální kupec bych o SSS 1.4T 103 kW ani nezavadil.

miki
26. července • 20:02

Načo do takéhoto ľahkého auta na cestu do práce 140kW? A že ty nezavadíš? Koho zaujíma názor hlupáka?

Shimi
26. července • 21:34

miki: Pro hlupáka je každý hloupý, to je stará známá pravda. ;-) A na co do SSS výkonnější motor? No proto, abych měl výhodu oproti konkurenci. A navíc, proč by nemohlo být lehké auto zároveň i výkonné? Ty dva parametry se přece nevylučují, tak proč jeden z nich automaticky limitovat? To nedává smysl. Mimochodem, řekněme, že provozní hmotnost SSS bude +/- 1050 kg, tak při výkonu 140 koní to máme nějakých 133 koní na tunu. To je oproti konkurentům podprůměrná hodnota, protože třeba taková Corsa OPC má 152 koní na tunu a to je jedno z těch těžších HH B segmentu. Takže tady je krásně vidět, že tento argument padá. Auto bude sice lehké, ale stejně mu to nepomůže. Stejně jako nepomohlo navýšení výkonu u poslední generace atmo 1.6. To auto bylo dobré tak akorát na točité okresky 2. třídy, tam s ním byla sranda. Jakmile se to auto dostalo na rovnější a delší úseky, potažmo na dálnici, tak to bylo utrpení. Krátké převody, chybějící těsnící materiály a z toho pramenící nepříjemný hluk v kabině, atd. To auto se dostalo strašně rychle na limit. Bylo ale celkem levné, to byla v podstatě jediná výhoda.

ACE
27. července • 13:18

Hele, není lepší počkat na to jak bude opravdu jezdit, než dělat předběžné spekulace? Chápu že vzhled nemusí každému sedět a je normální mít svůj názor, ale vědět dopředu že to bude slabota že na konkurenci nebude stačit, aniž bych věděl základní parametry, to zavání předpojatostí.

ACE
25. července • 17:01

Design... koho zajímá :-)) a většina konkurence je 100-200 kg +. Pochybuju že Suzuki bude chtít jít do extrému výkonem, spíš věřím že tradičně nahodí rozumnou cenu v kombinaci se slušnou výbavou a skvělejma jízdníma vlastnostma. A jestli o něj zavadím? Projet se půjdu a pak se teprve rozhodnu.

Doporučujeme

Články odjinud