Suzuki Kizashi pro Evropu již v Paříži spolu s novým Swiftem

Automobilka Suzuki na letošním autosalonu v Paříži představí kromě nové generace malého Swiftu také evropské provedení sedanu Kizashi. Ten stane na vrcholu nabídky tradičního japonského producenta a v duchu tradice bude k mání také s pohonem všech kol.

Na většině evropských trhů se Swift začne prodávat během letošního podzimu, Kizashi se již nějaký ten pátek prodává v USA a na jeho evropskou verzi dlouho netrpělivě čekáme. Nyní je již hotovou věcí a víme i to, že dostane nové osmnáctipalcové lité ráfky, vylepšený interiér a decentní sadu spoilerů vřetně prahových obkladů. Na další detaily a přesné technické specifikace jistě i dieselového Kizashi si ale musíme počkat do Paříže.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Suzuki Kizashi v evropském provedení a (staro)nový Swift se představí pod Eiffelovkou
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Suzuki Swift 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 74 837 km
Cena: 101 000 Kč
Suzuki Grand Vitara 2
Rok výroby: 2007
Stav: 145 499 km
Cena: 152 000 Kč
Suzuki SX4 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 93 312 km
Cena: 166 000 Kč
Suzuki Swift 1,2
Rok výroby: 2012
Stav: 56 677 km
Cena: 176 000 Kč
Suzuki Grand Vitara 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 68 723 km
Cena: 250 000 Kč
Suzuki SX4 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 114 536 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků