Suzuki Kizaschi, velký sedan zachycen v akci (spy photos)

Testování na legendárním Nürburgringu je v plném proudu a špionážní fotografové to dobře vědí. Jejich objektivům neuniknul nový sedan od Suzuki, který (alespoň prozatím) nese jméno Kizaschi. Automobil vychází z již v New Yorku představeného konceptu.

Produkce vozu bude probíhat v japonském městě Sagara a u prodejců se objeví nejdříve počátkem roku 2010. Za největší konkurenci považuje Suzuki Toyotu Camry a v Americe dobře prodávaný Chevrolet Malibu - několik si jich vývojové centrum vzalo i k testování.

Pod kapotou vozu by se měla objevit dvojice zážehových jednotek. Slabším z nich bude čtyřválec o objemu 2,3 litru a výkonu něco přes 150 koní, náročnější však zřejmě sáhnou po šestiválci 3,6 litru a výkonu 280 až 300 koní. Ten bude spojen výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Suzuki Kizaschi při ostrých testech na Nordschleife

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků