Suzuki Kizaschi, velký sedan zachycen v akci (spy photos)

Testování na legendárním Nürburgringu je v plném proudu a špionážní fotografové to dobře vědí. Jejich objektivům neuniknul nový sedan od Suzuki, který (alespoň prozatím) nese jméno Kizaschi. Automobil vychází z již v New Yorku představeného konceptu.

Produkce vozu bude probíhat v japonském městě Sagara a u prodejců se objeví nejdříve počátkem roku 2010. Za největší konkurenci považuje Suzuki Toyotu Camry a v Americe dobře prodávaný Chevrolet Malibu - několik si jich vývojové centrum vzalo i k testování.

Pod kapotou vozu by se měla objevit dvojice zážehových jednotek. Slabším z nich bude čtyřválec o objemu 2,3 litru a výkonu něco přes 150 koní, náročnější však zřejmě sáhnou po šestiválci 3,6 litru a výkonu 280 až 300 koní. Ten bude spojen výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Suzuki Kizaschi při ostrých testech na Nordschleife

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků