Suzuki Jimny má údajně na kahánku. Mohlo by zmizet z Evropy, naděje ale existuje

Rokyta ex Acz  |  23. 01. 2020 17:16

Nac stahovat kalhoty, kdyz brod je ... tedy chci rici proc cely model? Paradoxne s dieselem by mohl prolezat lepe. Logan nafta ma taky mensi emisni pokutu nez benzin. A Puvodni Kubik tedy Jimnik nejakou naftu 1.5 nebo kolik mel. Ze nebyla v CR tak rozsirena to je druha vec. Jestli to neni spis vymluva protoze samotne Suzuki zajem o nove Jimny prekvapil, tak se bude soustredit na vynosne trhy a v Pepikove lidi nechaji at nosi kvetiny k pracce na prachy jmenem Capi hnizdo nebo velebi skvost HTP a do jejich aut se radeji nemontuji.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 01. 2020 18:45

A že se v článku píše o celé Evropě a ne jen o ČR, to sis už nepřečetl, co? Ty už máš z Hnízda taky dobře vypatláno.

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 01. 2020 07:45

"bude soustředit" ! máš alespoň základku?

Odpovědět  |   | 
J  |  23. 01. 2020 20:55

Kolik se jich tu prodá? Těch pár kousků ty celkové emise nemůže nijak ovlivnit. Asi by to chtělo v Bruselu použít rozum a vázat emise k počtu prodaných kusů od modelu

Odpovědět  |   | 
hasič  |  23. 01. 2020 21:35

Protože mají v Bruselu patent na rozum vymysleli u emisí CO2 zajímavou věc. Emise automobilů CO2 jsou omezeny teoreticky na 95g/km, ovšem pouze pro vozidla o hmotnosti 1380kg. Pokud má vozidlo nižší hmotnost, musí produkovat méně emisí CO2 a pokud má vyšší hmotnost může produkovat více emisí CO2, aniž by automobilka platila pokutu. Pak ale nastane zajímavá situace, protože škoda Superb 2.0tdi je podle Bruselu vice ekologická než škoda fabia 1.0 v benzínu 😀. Holt selský rozum v Bruselu opravdu nehledejte... https://www.auto.cz/emisni-pokuty-od-roku-202... ...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 01. 2020 08:20

Menší hmotnost menší spotřeba aspoň v městě kde je o 300kg lehčí auto sakra úspornější a možná prebije i tu naftu v supu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2020 10:44

Tenhle europaskvil taky nechápu. Ale ono je to logické, vždyť pak by v podstatě podřízli vše nad nižší střední třídou, a euroúředník přeci nebude jezdit nějakým obyčejným Golfem nebo Méganem, ne?

Odpovědět  |   | 
brk77  |  24. 01. 2020 18:23

Přesně! Okamžitě se mi vybavila jedna luxusní hláška z HN. Hlava nebere.

"Podobně postupuje i Ford, který v Evropě ukončí prodej nejmenšího modelu Ka+, z USA naopak začne dovážet více než pětimetrové SUV Explorer. To bude plug-in hybridem s normovanou spotřebou 3,9 litru a emisemi CO2 ve výši 79 gramů na kilometr. Podobně velké SUV zvedne Fordu průměrnou hmotnost, zvýší limit a sníží emise. Seznamte se tedy s typickým vozem doby nízkoemisní: obřím SUV"

https://auto.ihned.cz/c1-66613280-automobilkam-... ...

Odpovědět  |   | 
Bob-an  |  24. 01. 2020 14:08

A mate snad pocit, ze to je jinak, nez podle poctu prodanych kusu?

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  23. 01. 2020 23:21

Kdo za tím vším v tom Bruselu asi stojí??? Takhle rozklížit Evropu na všech frontách... A až budeme na kolenou, tak se to možná dozvíme...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2020 11:53

Brusel je odkladistem narodnich politiku a reprezentantu ekonomickych i politickych zajmovych skupin. Ale i kdyby tam bylo dost pragmatickych profiku, v nekterych otazkach budou zastupci urcitych 'hmuti' a/nebo narodnosti s ohledem na hluboke rozdily (ekonomicke, kulturni, historicke) hledat shodu jen obtizne.

Odpovědět  |   | 
Bob-an  |  24. 01. 2020 14:09

Kdo? Tahle regulace se probirala uplne vsude, od Komise, pres Parlament, po evropskou radu (coz nejsou zadni "eurourednici")

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  24. 01. 2020 11:14

Tak my jsme si ho objednali, před Vánoci. Dodací lhůta 1 až 1a1/2 roku .Včera volali ze zastoupení že ruší všechny objednávky. Takže ta informace je potvrzená

Odpovědět  |   | 
brk77  |  24. 01. 2020 18:08

Docela se divím, že slíbili tak "rychlé" dodání. Já se byl u Suzuki zeptat v říjnu a nebyli mi schopni říct nic, než že Suzuki má aktuálně převis objednávek nad výrobní kapacitou dva roky dopředu a absolutně netuší, kdy co dostanou.

Odpovědět  |   | 
Noro  |  24. 01. 2020 20:39

K emisiam len tolko,, ziadne globalne oteplovanie koli emisiam neexistuje. Ten co tomu veri je proste kratkozraky hlupak. Cely klima boom je len zarobok na daniach, obmedzenie pohybu a podobne. Pytam sa... ak sa zavedu restrikcie s tym ze ak zaplatim pokutu ako automobilka za vyssie emisie mojich vozidiel, ako do matere taa pokuta pomoze planete??? Jak?, ked ta emisia uzvo vzduchu bude??? Cele je to podvod jal sviiin. Hlupaci riesia detaily, a nemyslia "out of box". Ako vase dane za vase vozidlo pomozu planete?? NIIIJAK!!!! Len sa na tom niekto nabali,,dalsi sposob ako vytiahnut z ludi loove. Cina neriesi emisie, a postavila 60 novych uhelnych eelktrarni. A co??? Jeden tanker ci vyletna lod vyprodukuje tolko emissii za jednu plavbu co vsetky auta v jednom meste za rok. A co??? A co este vsetka armadna technika?? A co?? Zobudte sa !!!!

Odpovědět  |   | 
Eb  |  24. 01. 2020 21:18

Klames

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  25. 01. 2020 06:45

Redaktor, který neumí napsat titulek bez použití slova "údajně" nebo "prý", by měl podat okamžitou výpověď a spáchat rituální sebevraždu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie