Suzuki Jimny má údajně na kahánku. Mohlo by zmizet z Evropy, naděje ale existuje

17 komentářů

Žere mi klakson
25. ledna • 6:45

Redaktor, který neumí napsat titulek bez použití slova "údajně" nebo "prý", by měl podat okamžitou výpověď a spáchat rituální sebevraždu.

Noro
24. ledna • 20:39

K emisiam len tolko,, ziadne globalne oteplovanie koli emisiam neexistuje. Ten co tomu veri je proste kratkozraky hlupak. Cely klima boom je len zarobok na daniach, obmedzenie pohybu a podobne. Pytam sa... ak sa zavedu restrikcie s tym ze ak zaplatim pokutu ako automobilka za vyssie emisie mojich vozidiel, ako do matere taa pokuta pomoze planete??? Jak?, ked ta emisia uzvo vzduchu bude??? Cele je to podvod jal sviiin. Hlupaci riesia detaily, a nemyslia "out of box". Ako vase dane za vase vozidlo pomozu planete?? NIIIJAK!!!! Len sa na tom niekto nabali,,dalsi sposob ako vytiahnut z ludi loove. Cina neriesi emisie, a postavila 60 novych uhelnych eelktrarni. A co??? Jeden tanker ci vyletna lod vyprodukuje tolko emissii za jednu plavbu co vsetky auta v jednom meste za rok. A co??? A co este vsetka armadna technika?? A co?? Zobudte sa !!!!

Eb
24. ledna • 21:18

Klames

Jerry
24. ledna • 11:14

Tak my jsme si ho objednali, před Vánoci. Dodací lhůta 1 až 1a1/2 roku .Včera volali ze zastoupení že ruší všechny objednávky. Takže ta informace je potvrzená

brk77
24. ledna • 18:08

Docela se divím, že slíbili tak "rychlé" dodání. Já se byl u Suzuki zeptat v říjnu a nebyli mi schopni říct nic, než že Suzuki má aktuálně převis objednávek nad výrobní kapacitou dva roky dopředu a absolutně netuší, kdy co dostanou.

Dagmarrr
23. ledna • 23:21

Kdo za tím vším v tom Bruselu asi stojí??? Takhle rozklížit Evropu na všech frontách... A až budeme na kolenou, tak se to možná dozvíme...

Bob-an
24. ledna • 14:09

Kdo? Tahle regulace se probirala uplne vsude, od Komise, pres Parlament, po evropskou radu (coz nejsou zadni "eurourednici")

bzzz
24. ledna • 11:53

Brusel je odkladistem narodnich politiku a reprezentantu ekonomickych i politickych zajmovych skupin. Ale i kdyby tam bylo dost pragmatickych profiku, v nekterych otazkach budou zastupci urcitych 'hmuti' a/nebo narodnosti s ohledem na hluboke rozdily (ekonomicke, kulturni, historicke) hledat shodu jen obtizne.

J
23. ledna • 20:55

Kolik se jich tu prodá? Těch pár kousků ty celkové emise nemůže nijak ovlivnit. Asi by to chtělo v Bruselu použít rozum a vázat emise k počtu prodaných kusů od modelu

Bob-an
24. ledna • 14:08

A mate snad pocit, ze to je jinak, nez podle poctu prodanych kusu?:-O

hasič
23. ledna • 21:35

Protože mají v Bruselu patent na rozum vymysleli u emisí CO2 zajímavou věc. Emise automobilů CO2 jsou omezeny teoreticky na 95g/km, ovšem pouze pro vozidla o hmotnosti 1380kg. Pokud má vozidlo nižší hmotnost, musí produkovat méně emisí CO2 a pokud má vyšší hmotnost může produkovat více emisí CO2, aniž by automobilka platila pokutu. Pak ale nastane zajímavá situace, protože škoda Superb 2.0tdi je podle Bruselu vice ekologická než škoda fabia 1.0 v benzínu 😀. Holt selský rozum v Bruselu opravdu nehledejte... https://www.auto.cz/emisni-pokuty-od-roku-202... ...

brk77
24. ledna • 18:23

Přesně! Okamžitě se mi vybavila jedna luxusní hláška z HN. Hlava nebere."Podobně postupuje i Ford, který v Evropě ukončí prodej nejmenšího modelu Ka+, z USA naopak začne dovážet více než pětimetrové SUV Explorer. To bude plug-in hybridem s normovanou spotřebou 3,9 litru a emisemi CO2 ve výši 79 gramů na kilometr. Podobně velké SUV zvedne Fordu průměrnou hmotnost, zvýší limit a sníží emise. Seznamte se tedy s typickým vozem doby nízkoemisní: obřím SUV"https://auto.ihned.cz/c1-66613280-automobilkam-... ...

mpolan
24. ledna • 10:44

Tenhle europaskvil taky nechápu. Ale ono je to logické, vždyť pak by v podstatě podřízli vše nad nižší střední třídou, a euroúředník přeci nebude jezdit nějakým obyčejným Golfem nebo Méganem, ne?

Michal
24. ledna • 8:20

Menší hmotnost menší spotřeba aspoň v městě kde je o 300kg lehčí auto sakra úspornější a možná prebije i tu naftu v supu.

Rokyta ex Acz
23. ledna • 17:16

Nac stahovat kalhoty, kdyz brod je ... tedy chci rici proc cely model? Paradoxne s dieselem by mohl prolezat lepe. Logan nafta ma taky mensi emisni pokutu nez benzin. A Puvodni Kubik tedy Jimnik nejakou naftu 1.5 nebo kolik mel. Ze nebyla v CR tak rozsirena to je druha vec. Jestli to neni spis vymluva protoze samotne Suzuki zajem o nove Jimny prekvapil, tak se bude soustredit na vynosne trhy a v Pepikove lidi nechaji at nosi kvetiny k pracce na prachy jmenem Capi hnizdo nebo velebi skvost HTP a do jejich aut se radeji nemontuji.

homer
24. ledna • 7:45

"bude soustředit" ! máš alespoň základku?

mpolan
23. ledna • 18:45

A že se v článku píše o celé Evropě a ne jen o ČR, to sis už nepřečetl, co? Ty už máš z Hnízda taky dobře vypatláno.

Doporučujeme

Články odjinud