Jimny se vrací do minulosti a přijíždí v úpravě pro Dakar. Proměna není levná

5 komentářů

Zelí
17. června • 13:31

Ta fotka je skvělá.... ty auta spojuje jen jméno jinak se jedná o zcela rozdílná auta.
Je to jako postavit proti sobě trabant kombi a octávii kombi.

Kira
25. září • 13:13

1. rebrinový rám
2. stály náhon s pripojitelným predkom bez medzinápravového difu + redukcia
3. tuhá náprava v predu aj v zadu
4. 4 miesta na sedenie
5. malý rázvor vysoká výška, malé rozmery
6. malý benzínový motor
7. na svoju dobu sparťanská výbava
8. istý odkaz v dizajne, aj keď skôr mi príde že, čerpali inšpiráciu v SJ80áno tie autá nemajú okrem značky a 50ročnej evolúcie overenej konštrukcie takmer nič spoločné :-D:-D:-D;-)

Rokyta ex Acz
17. června • 11:43

Jimny je 1) vyprodané 2) má vzadu holé plechy v interiéru, tak jej neřeším. Ale v Polsku už je v prodeji spoustu úprav od liftu přes všechny závěrky vč. předku až po jiné převody. V čr ale jakmile člověk vjede do lesa i tam kde se zcela ofiko může, tak na něj veřejnost kouká jak na vraha. Takže auta tohoto typu u nás nemají moc smysl. 285/75/16 mám na Lanďaku, pro Jimma je to až až, poloosy, čepy atd. půjdou na onen svět dost rychle. Mickey Thompson jsou ok, ale blbě se shání, tady je zaklínadlo BFG max Cooper.

Zombot
21. června • 10:54

Tovární pneumatiky podle mě nemá smysl při nákupu terénního auta řešit, protože každý si nakonec stejně koupí takové, které nejlépe vyhovují konkrétnímu využití. Jinak na Jimnyho jsem také koukal, ale nakonec jsem šel ke konkurenci pro pickup, protože jako jednoúčelové auto do lesa a pro zábavu je na mě Jimny moc drahý, a jako víceúčelové auto na použití i mimo terén a příležitostné delší cesty mi zase připadá strašně stísněný, nepohodlný a nepraktický (hlavně ve srovnání s midsize pickupem).

petr r. (petrumr)
17. června • 15:29

Na autosaloně se na něho stála fronta a lidi tam dávali zálohu, vzadu ty holé plechy jsou aby se to dobře čistilo.

Doporučujeme

Články odjinud