Jimny se vrací do minulosti a přijíždí v úpravě pro Dakar. Proměna není levná

Pokud chcete schopnosti nového Suzuki Jimny posunout na další úroveň, německý úpravce Delta 4×4 má pro roztomilý off-road přichystaný zajímavý balíček úprav.

Německý úpravce Delta 4×4 se zaměřil na nové Suzuki Jimny a rozhodl se jeho nepochybně skvělé vlastnosti ještě dále vylepšit. Výsledkem je přitom propagační kousek, který ukazuje možné úpravy, ale hlavně stylově odkazuje na závodní dakarské Jimny LJ80, se kterým v roce 1982 závodil právě vlastník dílny Josef Loder a jeho spolujezdec Dr. Alois Schneck.

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Nové Jimny je tak vyvedeno v podobě starého vozu a nechybí mu samolepky sponzorů a startovní číslo 205 po vzoru originálu. Hlavně ale tedy předvádí možná vylepšení, která lze modernímu Jimny provést, pokud máte dostatek eur na účtu.

Podvozek vybavený novými tlumiči a pružinami navyšuje světlou výšku Jimny o 50 mm, přičemž dále pomáhají nekompromisnímu off-road charakteru také nová 16palcová kola s terénním obutím Mickey Thompson Baja STZ o rozměru 285/75 R16. Světlou výšku je ale možno za příplatek navýšit o dalších 30 mm.

Suzuki ukazuje Jimny jako pick-up i dobrodružný off-road. Zatím jako koncepty

Suzuki ukazuje Jimny jako pick-up i dobrodružný off-road. Zatím jako koncepty

Na karoserii pak nesmí chybět dodatečný světlomet na straně řidiče a možností je taky masivní přední nárazník, k němuž se hodí i doplňková výbava zahrnující střešní zahrádku nebo přední naviják. Přestože o všechny zmíněné doplňky a úpravy můžete zažádat jednotlivě, Delta 4×4 samozřejmě nabízí i kompletní balíček, díky kterému si mohou zájemci vytvořit svou vlastní reinterpretaci dakarského Jimny.

Sečteno podtrženo, kompletní úprava Jimny se vším všudy vyjde na přibližně 8250 euro, tedy v přepočtu asi 210 tisíc korun.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků