Jimny se vrací do minulosti a přijíždí v úpravě pro Dakar. Proměna není levná

Pokud chcete schopnosti nového Suzuki Jimny posunout na další úroveň, německý úpravce Delta 4×4 má pro roztomilý off-road přichystaný zajímavý balíček úprav.

Německý úpravce Delta 4×4 se zaměřil na nové Suzuki Jimny a rozhodl se jeho nepochybně skvělé vlastnosti ještě dále vylepšit. Výsledkem je přitom propagační kousek, který ukazuje možné úpravy, ale hlavně stylově odkazuje na závodní dakarské Jimny LJ80, se kterým v roce 1982 závodil právě vlastník dílny Josef Loder a jeho spolujezdec Dr. Alois Schneck.

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Nové Jimny je tak vyvedeno v podobě starého vozu a nechybí mu samolepky sponzorů a startovní číslo 205 po vzoru originálu. Hlavně ale tedy předvádí možná vylepšení, která lze modernímu Jimny provést, pokud máte dostatek eur na účtu.

Podvozek vybavený novými tlumiči a pružinami navyšuje světlou výšku Jimny o 50 mm, přičemž dále pomáhají nekompromisnímu off-road charakteru také nová 16palcová kola s terénním obutím Mickey Thompson Baja STZ o rozměru 285/75 R16. Světlou výšku je ale možno za příplatek navýšit o dalších 30 mm.

Suzuki ukazuje Jimny jako pick-up i dobrodružný off-road. Zatím jako koncepty

Suzuki ukazuje Jimny jako pick-up i dobrodružný off-road. Zatím jako koncepty

Na karoserii pak nesmí chybět dodatečný světlomet na straně řidiče a možností je taky masivní přední nárazník, k němuž se hodí i doplňková výbava zahrnující střešní zahrádku nebo přední naviják. Přestože o všechny zmíněné doplňky a úpravy můžete zažádat jednotlivě, Delta 4×4 samozřejmě nabízí i kompletní balíček, díky kterému si mohou zájemci vytvořit svou vlastní reinterpretaci dakarského Jimny.

Sečteno podtrženo, kompletní úprava Jimny se vším všudy vyjde na přibližně 8250 euro, tedy v přepočtu asi 210 tisíc korun.

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 119 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků