Vždy si rád popovídám s majitelem tohoto vozu, nikdo z nich na tento starší model nemohl říci křivého slova - a za to Jimmimu dávám všechny palce nahoru, jo, a ještě VW Golfu 1.9TDi, ale to už bych se opakoval...Hezký den všem dobrým lidem!
Naučte se, prosím, česky. Pro střední rod má být správně JE a nikoliv, jak neustále píšete, JEJ ! Pokud s tím máte problém, raději napište HO. Tam se nespletete.
Pekne, pokial to bude aj nadalej taky jednoduchy nezmar, potom parada :-)
To opravdu nikdo na tom rámu nevidí čtyřválec bez turba? Tak nic, spekulovat je určitě zábavnější...
Vidí, vidí... Ovšem dle zahraničních serverů budou dvě motorizace, atmosférický čtyřválec patnáctistovka a tisícovka tříválec s turbem. A někteří (včetně mne) se obávají, že v EU budou nabízet ten tříválec s turbem. Ale máte pravdu v tom, že zatím jde jen o spekulace.
A v Japonsku mají mít ještě jakousi šestistovku, ta se ale (snad) dovážet nemá. V červenci snad budeme vědět víc.
Máme v práci starší verzi. Na palubovce je samolepka - "doporučená max.rychlost 90 km/h".Na higway to 130 jede, ale zoubky v převodovce hučí jak piliňáky. Na okreskách není problém, i při parkování se to všude vleze.
na dálnice bych starší verze tohoto prdítka vůbec nepouštěl. Jednou jsem do takového offroadového mameluka málem vletěl, jel snad... 40 km/h. Bylo to v noci a i když jsem ho viděl, vůbec mě nenapadlo, že někdo může jet tak strašně (ale fakt strašně) pomalu. A to nebyla jediná taková zkušenost a vždy to bylo tohle Suzuki. Jako někam do lesíka na čekanou asi OK, ale nemělo by to jezdit nikam, kam mají traktory zákaz vjezdu...
130 km/h se s tím dá jet v pohodě, ale nesmí foukat vítr, jakmile fouká je problém se udržet na silnici i při 90 km/h (zvlášť když proti projede kamion). Doufám, že na chování na silnici v té nové generaci trochu zapracovali.Osobně bych tomu přidal 10cm na délku, 5cm do rozvoru a 5 cm do zadního převisu by terenní schopnosti nijak neomezovalo. Rázem by to auto bylo násobně praktičtější a uvezlo by i ty 4 lidi jakž takž pohodlně a s posuvnou lavici by to pořešilo i malý kufr.Ale aspoň, že ten rám zůstal. To hučení je daň za přímější ozubení v redukční převodovce, ale ve 130km/h je tam jiného hluku tolik, že to nijak nevyčnívá.
mozno len kvoli tomu, ze nema v prevodovke natolko sikme zuby, co by som pri tomto aute chapal. Staci ak si vezmete do ruky tie kolecka a porovnate 'stupanie' koleciek, resp. zavitov (daleko prenesene ale snad je jasne o com je rec). A ak nie, spiatocka to vysvetli namieste.
Jsem již starší pán (auta, která se mi líbí, se už nevyrábějí a historii si pamatuji také jinak, než jak se učí ve škole) a Suzuki mi udělalo obrovskou radost. Dva roky se modlím, aby mé současné auto vydrželo a já mohl počkat na tuto verzi Jimny. Tak snad ještě rok dva na vychytání dětských nemocí a jdu do něj. Tohle bude mé poslední auto na ryby a pro radost :─)
To je Suzuki, nebude co vychytávat.;-)
Měl jsem Samuraie, 1300 ccm, kabrio, dodnes lituji, že jsem to prodal. Ten Jimny je taková náhražka, tento nový snad ano, jen ne s litrovým motorem. Bylo to dokonalé autíčko, prolezlo to všude, bylo jednoduché, bez výmyslů, je ho věčná škoda
Všude se uvádí jako použitý motor 1.0 turbo, bude to ale naštěstí čtyřválec 1.5 atmosféra:-)
Kéž by. Obávám se, že do EU budou tlačit ten oturbený tříválec...
No vypada dobre a supr ze je hranate auticko. Uz jich moc nezbylo,Lada niva,ta neni vubec spatna,taky bude novy model,tak snad ji nezkazi a toto parada.....
Díky Bohu za klasiku, kterou Suzuki zatím na trhu drží (jak ještě dlouho...?), tedy kromě toho motoru - snad v nabídce bude i něco jiné než litrový 3-válec. Toto originální autíčko "na ryby" a "na kance" je k "nezaplacení". Je neuvěřitelné, kam se všude dostane a čím vším možným a nemožným projede (viděl jsem "to" v akci v terénu...).:-)
Tohle plni v pohode Duster ... taky se nedostane vsude, ale na chalupu/hor/venkov to staci. Jimmy je az moc maly na nejakou praci (brat si s sebou treba pilu, kance, psy, zbrane ...)
Na tom Jimny se mi líbí, že si na nic nehraje. Malé autíčko v surovém designu, žádná naleštěná lakýrka. U Dustra je problém, že si ho začali kupovat lidé, co chtějí sousedům ukázat, že mají taky pořádně velké SUV, ale jaksi na to nemají. Je to nemalá část zákazníků a automobilka se snaží více přiblížit jejich požadavkům. Problém je, že to auto bylo postaveno jako levný pracant a tohle přizpůsobování působí leckdy úsměvně. Duster za to ale nemůže a hodně zajímavý poměr cena/výkon mu zejména v nižších výbavách nelze upřít.
Alo jo, jenže někdo chce, a stačí mu, menší auto. Dobře že je možný výběr. Jeden známý si koupil starší Jimny hlavně proto, že je mu to auto sympatické. I když ceny ojetin jsou trošku vyšší. A pro auto do terénu bude asi ten rám u Suzuki vhodný.
Paradni navrat k hranam.
Ty hrany jsou super!Vypadá jako by někdo vypral Géčko Mercedes a ten se srazil.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.